Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG mellem Vejle og Fredericia onsdag den 8. februar med 2 sexede danske slyngveninder begge på 25 år, mulighed for analsex med begge.

Recommended Posts

Hmm det er jo lige før man overvejer en "sygedag" onsdag, ærgeligt at man ikke havde set det i tide så man kunne planlægge et kundemøde i området ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Ferdinand skrev, for 8 timer siden:

Hov... der er vist endnu ikke lavet en tråd på denne - og de ser da også lækre ud

https://annoncelight.dk/showad/222628

Ææææv, hende med patterne der stritter ud til alle sider gad jeg godt baanngge .. !

Hun ser godt nok fræk ud.

Jeg skal vist lige have tjekke kalenderen og se om der er et hul ........:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Der må skulle have stået 35 år i annoncen 

siger ikke de ikke er lækre for det er de da - siger bare de ikke er 25 længere 

Jeg tænder selv på kvinder i alle aldre hvis de er skønne mennesker - men lidt ærgerligt for de mænd der tænder mest på de unge og så står der to Milfer i døren når man kommer 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 7 timer siden:

Der må skulle have stået 35 år i annoncen 

siger ikke de ikke er lækre for det er de da - siger bare de ikke er 25 længere 

Jeg tænder selv på kvinder i alle aldre hvis de er skønne mennesker - men lidt ærgerligt for de mænd der tænder mest på de unge og så står der to Milfer i døren når man kommer 

 

Kære Anders 

Du må vide noget jeg ikke ved, eller også taler du mod bedre vidende. Jeg ved tilfældigvis, hvor gamle de er, da jeg har set legitamition på det, og de er 25 og 26 år. Den ene af pigerne fyldte nemlig år i søndag. Så undskyld den manglende korrektion. 

Bh.

rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Rescue51 skrev, for 2 timer siden:

Kære Anders 

Du må vide noget jeg ikke ved, eller også taler du mod bedre vidende. Jeg ved tilfældigvis, hvor gamle de er, da jeg har set legitamition på det, og de er 25 og 26 år. Den ene af pigerne fyldte nemlig år i søndag. Så undskyld den manglende korrektion. 

Bh.

rescue 

Hold da fast - det er et ret vildt udsende på så unge piger 

men tak for korrektionen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 4 timer siden:

Hold da fast - det er et ret vildt udsende på så unge piger 

men tak for korrektionen 

vil det sige at du bare påstår en alder på 35 år, uden at vide noget, men bare tror det??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Ferdinand skrev, for 21 timer siden:

vil det sige at du bare påstår en alder på 35 år, uden at vide noget, men bare tror det??

Jeg siger det der står - 

synes det er helt vildt og tak for korrektionen - jeg begynder at forstå hvordan Donald trump kan vinde i USA når en så simpel sætning kan misforstås så enormt. 

Prøv at se om du kan få lov at tage 1 klasse igen hvis du rent faktisk misforstod det jeg skrev -eller et anger management kursus - hvis du har misforstået det med vilje 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Billederne er fjernet fra annoncen.

Den er helt væk er den ikke ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 18 minutter siden:

Den er helt væk er den ikke ? 

Først var det billederne der var væk, men nu er hele annonce også slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Aalborg Look og Anders Jensen 

ja, det er godt nok mærkeligt at billeder og annoncen er væk. Kan det mon skyldes, at arrangementet er overstået !!!! For at give plads til et nyt.

Men fortsæt gerne med jeres konspirationsteorier om alder mv. Det er ganske morsom læsning. :)

Hilsen

Rescue51 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Rescue51 skrev, for 19 timer siden:

Til Aalborg Look og Anders Jensen 

ja, det er godt nok mærkeligt at billeder og annoncen er væk. Kan det mon skyldes, at arrangementet er overstået !!!! For at give plads til et nyt.

Men fortsæt gerne med jeres konspirationsteorier om alder mv. Det er ganske morsom læsning. :)

Hilsen

Rescue51 

Jeg har da ikke kommentarer til motivet bag at annoncen er væk - jeg skriv bare den var væk - slut prut og ja det er naturligt. Og som tidligere skrevet har jeg undskyldt min påstand om at pigerne var langt over 25 og takket for korrektionen - hvilket jeg også fik høvl for st ferdinand den sure og retskafne - tak "far" fordi du lære mig livet :) 

Det er nu rettet til : jeg konstaterede at det var vildt de kun er 25 år gamle. Det kan selvfølgeligt forstås på flere måder. Så for at undgå flere underlige kommentarer for dig og andre vil jeg lige skrive lidt om hvad jeg mener dog uden en decideret udpensling - Men blot lige forklare det til prins Knud og andre besværede læsere. Som nævmt tidligere er jeg til kvinder i alle aldre - så at have en krop som en på 40 er i sig selv positivt hvls man er ca 40 eller derover. Ligesom det er positivt i min bog at have en krop der ligner en på 25 år når man er 25 år. Jeg synes disse pigers kroppe så noget ældre ud end de 25 år som pigerne beviseligt nok er. Så er den ikke længere herfra 

rescue51 : det er der ikke noget kospiration i - det er en konstatering - jeg påstår ikke de er ældre end 25 - jeg siger "i mine øjne" ser de ud Til at være meget ældre - og det er et faktum ! Ligesom min påstand om at de "var" ældre var en beklagelig fejl der er taget til efterretning og ovenikøbet undskyldt - vil du ikke være "en nuser" "eller kær" at stoppe med anklager om konspiration :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...