Hop til indhold
The human

thai- hvor skal jeg hen?

Recommended Posts

Hej.

Hvis jeg skal mod jylland (ikke længere end århus) og jeg gerne ville besøge en sød thai pige lidt mere end massage, hvor er så god ide at holde ind. ? Evt. Link. Har set mange forskellige anmeldelser og nogle er gamle og ved ikke hvem der er hvor nu, håber i kan hjælpe 

På forhånd tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husere normalt på Sjælland, men var i Århus for 1 uge siden og lysten fik mig til massage og da jeg ikke kender byen og så brugte jeg thai listen vest og 200 meter fra hvor jeg befandt mig lå: Gong Watpo Massage Viby, ingen hjemmeside, men ringede og spurgte og de havde tid.. 3 piger var til stede, og hende jeg fik gav en nogenlunde massage og det var det jeg kom efter, da tiden var slut og der ingen tegn havde været på ekstra?? Så spurgte hun til om jeg ville have ekstra...ja tak for den der byder, så det blev til fuld pakke, og det kunne hun godt finde ud af..fik desværre ikke navnet, men en tattoo hen over røven, meget lille og god røv..hun fik også en finger i røven mens jeg tog hende bagfra...uden brok.. :) samlet pris kr. 1000,- / som jeg dog fik til 900 da jeg ikke havde cash nok med.. alt i alt ok,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...