Hop til indhold

Når en kvinde udbryder "shit den er stor"

Featured Replies

Skrevet

er det typisk en lille edderkop der snakkes om

IMG_0208.JPG

Skrevet

;-)

Redigeret af Vestegnen
Stavefejl

Skrevet

Nu er jeg ikke araknolog, men så vidt jeg ved, er edderkoppepenisser kæmpestore i forhold til dyrets størrelse ..... så det kan jo være, at pigen alligevel har fået øje på noget :D

Redigeret af Borende X

Skrevet

Havnebumsen har luret den!

Man skal sgu da bare klistre 6 ben og nogle lodne hår på pikken så vil enhver kvinde udbryde " waaauuuwww den er stor" 

Skrevet
Havnebumsen skrev, for 13 minutter siden:

Man skal sgu da bare klistre 6 ben og nogle lodne hår på pikken så vil enhver kvinde udbryde " waaauuuwww den er stor" 

Aaaaahahahaha Og løbe skrigende væk! :P:lol:

Skrevet
Trinetease skrev, for 57 minutter siden:

Aaaaahahahaha Og løbe skrigende væk! :P:lol:

Hmm ja måske det lige skal gennemtænkes lidt bedre :? det vil jo være en uheldig bivirkning

Skrevet

Andre vil måske skrige, og så begynde at trampe på den eller slå den med ting. I stedet for at løbe væk :D

Skrevet
wishbone32 skrev, for 18 minutter siden:

Andre vil måske skrige, og så begynde at trampe på den eller slå den med ting. I stedet for at løbe væk :D

Ha ha slag med en sko eller støvsugeren på fuld skrald :wacko:

Skrevet

Eller endnu værre.....man samler den op i køkkenrulle, giver den et hårdt slag med kagerullen og skyller den ud i toilettet :P

Skrevet
Trinetease skrev, for 22 minutter siden:

Eller endnu værre.....man samler den op i køkkenrulle, giver den et hårdt slag med kagerullen og skyller den ud i toilettet :P

AV! :shock: så virker den ikke mere...

Skrevet
Havnebumsen skrev, for 7 timer siden:

Edderkopper har otte ben, insekter har seks.

Skrevet

De store sorte edderkopper der af og til løber hen over gulvet er fredede hos mig. De tager de andre edderkobber der laver spin.

Skrevet

Okay godt så! Den er fattet! Ideen er droppet!

Gad vide om man kunne indstallere et forstørrelsesglas på Pikken :idea:

Skrevet

@Havnebumsen Hvis den er tyk nok, burde det være muligt at indstallere sådanne et aggregat. 

Hvis den er for tynd kan du måske blive nød til noget i stil med et bælte rundt om maven....med forstørrelsesglasset påmonteret på mystisk vis..... 

Evt selfie af indstallationen i tråden er mægtigt velkomment :-) 

Skrevet
Havnebumsen skrev, for 20 minutter siden:

Okay godt så! Den er fattet! Ideen er droppet!

Gad vide om man kunne indstallere et forstørrelsesglas på Pikken :idea:

Jeg tror, at man nu ånder lettet op i edderkoppernes fagforening :D

Skrevet
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

Hvis den er for tynd kan du måske blive nød til noget i stil med et bælte rundt om maven....med forstørrelsesglasset påmonteret på mystisk vis..... 

Er det noget du har erfaring med at montere på mænd? :D

Skrevet
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

Ja køkkenrulle er jo ofte lige i nærheden, men hvordan forklarer du kagerullen - hvilke kinky fantasier opfylder du med den :P

Skrevet

@gerog Jeg tænker at det må kunne læres  ;-).

@NoBS Det er til de gæster som tilkøber En omgang 'wham baaaaam thank you ma'am'..... hos mig er det en cocktail på 20 min afsluttet med en med kagerullen :P

Redigeret af Trinetease

Skrevet
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

@NoBS Det er til de gæster som tilkøber En omgang 'wham baaaaam thank you ma'am'..... hos mig er det en cocktail på 20 min afsluttet med en med kagerullen :P

Det er der sikkert også et marked for :D

Skrevet
NoBS skrev, for 3 minutter siden:

Av for den @Trinetease - kan man slippe for tæv, hvis man køber længere tid :D

Absolut.....halve timer og derover er garanteret kagerulle fri tid med mig:lol:

Skrevet
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Absolut.....halve timer og derover er garanteret kagerulle fri tid med mig:lol:

Puha - så skal vi bare have dig til Ylland <3

Skrevet
Trinetease skrev, for 21 timer siden:

Er kagerullen til den massage som afslutning af besøget? For at spare lidt på fingermuskerne :D

Kunne være man skulle introducere den massagemetode hos nogle af thaiklinikkerne også :D

Skrevet
Gungner skrev, den 6 February 2017 at 15:02:

Edderkopper har otte ben, insekter har seks.

Og jeg har tre ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.