Guest Havnebumsen Skrevet 5. Februar, 2017 er det typisk en lille edderkop der snakkes om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 5. Februar, 2017 (edited) Redigeret 5. Februar, 2017 af Vestegnen Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. Februar, 2017 (edited) Nu er jeg ikke araknolog, men så vidt jeg ved, er edderkoppepenisser kæmpestore i forhold til dyrets størrelse ..... så det kan jo være, at pigen alligevel har fået øje på noget Redigeret 5. Februar, 2017 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 6. Februar, 2017 Havnebumsen har luret den! Man skal sgu da bare klistre 6 ben og nogle lodne hår på pikken så vil enhver kvinde udbryde " waaauuuwww den er stor" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 6. Februar, 2017 Havnebumsen skrev, for 13 minutter siden: Havnebumsen har luret den! Man skal sgu da bare klistre 6 ben og nogle lodne hår på pikken så vil enhver kvinde udbryde " waaauuuwww den er stor" Aaaaahahahaha Og løbe skrigende væk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 6. Februar, 2017 Trinetease skrev, for 57 minutter siden: Aaaaahahahaha Og løbe skrigende væk! Hmm ja måske det lige skal gennemtænkes lidt bedre det vil jo være en uheldig bivirkning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wishbone32 Skrevet 6. Februar, 2017 Andre vil måske skrige, og så begynde at trampe på den eller slå den med ting. I stedet for at løbe væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 6. Februar, 2017 wishbone32 skrev, for 18 minutter siden: Andre vil måske skrige, og så begynde at trampe på den eller slå den med ting. I stedet for at løbe væk Ha ha slag med en sko eller støvsugeren på fuld skrald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 6. Februar, 2017 Eller endnu værre.....man samler den op i køkkenrulle, giver den et hårdt slag med kagerullen og skyller den ud i toilettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 6. Februar, 2017 Trinetease skrev, for 22 minutter siden: Eller endnu værre.....man samler den op i køkkenrulle, giver den et hårdt slag med kagerullen og skyller den ud i toilettet AV! så virker den ikke mere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 6. Februar, 2017 Havnebumsen skrev, for 7 timer siden: Havnebumsen har luret den! Man skal sgu da bare klistre 6 ben og nogle lodne hår på pikken så vil enhver kvinde udbryde " waaauuuwww den er stor" Edderkopper har otte ben, insekter har seks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 6. Februar, 2017 De store sorte edderkopper der af og til løber hen over gulvet er fredede hos mig. De tager de andre edderkobber der laver spin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 6. Februar, 2017 Okay godt så! Den er fattet! Ideen er droppet! Gad vide om man kunne indstallere et forstørrelsesglas på Pikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 6. Februar, 2017 @Havnebumsen Hvis den er tyk nok, burde det være muligt at indstallere sådanne et aggregat. Hvis den er for tynd kan du måske blive nød til noget i stil med et bælte rundt om maven....med forstørrelsesglasset påmonteret på mystisk vis..... Evt selfie af indstallationen i tråden er mægtigt velkomment Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. Februar, 2017 Havnebumsen skrev, for 20 minutter siden: Okay godt så! Den er fattet! Ideen er droppet! Gad vide om man kunne indstallere et forstørrelsesglas på Pikken Jeg tror, at man nu ånder lettet op i edderkoppernes fagforening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 6. Februar, 2017 Trinetease skrev, for 8 minutter siden: Hvis den er for tynd kan du måske blive nød til noget i stil med et bælte rundt om maven....med forstørrelsesglasset påmonteret på mystisk vis..... Er det noget du har erfaring med at montere på mænd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 6. Februar, 2017 Trinetease skrev, for 5 timer siden: Eller endnu værre.....man samler den op i køkkenrulle, giver den et hårdt slag med kagerullen og skyller den ud i toilettet Ja køkkenrulle er jo ofte lige i nærheden, men hvordan forklarer du kagerullen - hvilke kinky fantasier opfylder du med den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 6. Februar, 2017 (edited) @gerog Jeg tænker at det må kunne læres ;-). @NoBS Det er til de gæster som tilkøber En omgang 'wham baaaaam thank you ma'am'..... hos mig er det en cocktail på 20 min afsluttet med en med kagerullen Redigeret 6. Februar, 2017 af Trinetease Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 6. Februar, 2017 Av for den @Trinetease - kan man slippe for tæv, hvis man køber længere tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyS 129 Skrevet 6. Februar, 2017 Trinetease skrev, for 2 minutter siden: @gerog Jeg tænker at det må kunne læres ;-). @NoBS Det er til de gæster som tilkøber En omgang 'wham baaaaam thank you ma'am'..... hos mig er det en cocktail på 20 min afsluttet med en med kagerullen Det er der sikkert også et marked for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 6. Februar, 2017 NoBS skrev, for 3 minutter siden: Av for den @Trinetease - kan man slippe for tæv, hvis man køber længere tid Absolut.....halve timer og derover er garanteret kagerulle fri tid med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 6. Februar, 2017 Trinetease skrev, for 1 minut siden: Absolut.....halve timer og derover er garanteret kagerulle fri tid med mig Puha - så skal vi bare have dig til Ylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wishbone32 Skrevet 7. Februar, 2017 Trinetease skrev, for 21 timer siden: @gerog Jeg tænker at det må kunne læres ;-). @NoBS Det er til de gæster som tilkøber En omgang 'wham baaaaam thank you ma'am'..... hos mig er det en cocktail på 20 min afsluttet med en med kagerullen Er kagerullen til den massage som afslutning af besøget? For at spare lidt på fingermuskerne Kunne være man skulle introducere den massagemetode hos nogle af thaiklinikkerne også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playerdaddy 16 Skrevet 7. Februar, 2017 Gungner skrev, den 6 February 2017 at 15:02: Edderkopper har otte ben, insekter har seks. Og jeg har tre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg