Hop til indhold
Guest Brøndby

Spørgsmål til BDSM event

Recommended Posts

Guest Brøndby

Er der nogen der har deltaget i sådanne events ? 

Jeg spørger fordi jeg undrer mig over om der kommer yderligere udgifter i forbindelse med sådan et event, eller om entréprisen er incl "alt ? " 

 

Hvad er jeres oplevelse ? 

Hvor meget opmærksomhed får man fra dominaerne ?

Forklar lige begrebet "Strap on marathon" for en ( på det område ) newbie ? 

Får man tildelt en bestemt domina, eller deltager/ser/oplever man alle tre ? 

 

Jeg har naturligvis skrevet til dominaerne, men har nu ventet på svar i mere end 2 uger, så er også lidt i tvivl om hvor seriøse de er ? 

 

-------------------------------

TRIO EVENT & 12 TIMERS STRAPON MARATON

Et helt særligt trioevent finder sted onsdag d. 22. februar.

Vi starter kl. 10 og slutter kl. 22.

Nye Domina Leslie vil være tilstede sammen med Mistress og 1st Class Domina.

Denne dag tester vi et helt nyt koncept. Entreprisen er 1500 kr.

Med i denne entre pris gælder, at du kan opholde dig i Domicilet i hele tidsrummet, altså fra kl. 10-22.

Ophold er måske så meget sagt, da du selvfølgelig vil være bundet.

Dog vil slaverne få lidt mad og drikke i løbet af dagen.

Det vil være muligt at være bundet, så man kan følge med i dagens begivenheder og andre slavelege,

men det vil også være muligt at ligge i et andet lokale, hvor andre slaver ikke er tilstede.

Samtidigt deltager du i vores strapon maraton, som går ud på at mindst et slavehul skal være i brug i alle 12 timer i træk. Dette betyder også, at der min. skal være 4 tilmeldte, førend eventet er muligt at gennemføre.

Ønsker du mere opmærksomhed på eventet fra en eller flere Dominaer, så er der mulighed for dette, info og aftaler om dette gøres på e-mail.

Derfor bedes du senest mandag d. 20. kl. 12 have tilmeldt dig, såfremt du ønsker at deltage.

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 10 minutter siden:

Er der nogen der har deltaget i sådanne events ? 

Jeg spørger fordi jeg undrer mig over om der kommer yderligere udgifter i forbindelse med sådan et event, eller om entréprisen er incl "alt ? " 

 

Hvad er jeres oplevelse ? 

Hvor meget opmærksomhed får man fra dominaerne ?

Forklar lige begrebet "Strap on marathon" for en ( på det område ) newbie ? 

Får man tildelt en bestemt domina, eller deltager/ser/oplever man alle tre ? 

 

Jeg har naturligvis skrevet til dominaerne, men har nu ventet på svar i mere end 2 uger, så er også lidt i tvivl om hvor seriøse de er ? 

 

-------------------------------

TRIO EVENT & 12 TIMERS STRAPON MARATON

Et helt særligt trioevent finder sted onsdag d. 22. februar.

Vi starter kl. 10 og slutter kl. 22.

Nye Domina Leslie vil være tilstede sammen med Mistress og 1st Class Domina.

Denne dag tester vi et helt nyt koncept. Entreprisen er 1500 kr.

Med i denne entre pris gælder, at du kan opholde dig i Domicilet i hele tidsrummet, altså fra kl. 10-22.

Ophold er måske så meget sagt, da du selvfølgelig vil være bundet.

Dog vil slaverne få lidt mad og drikke i løbet af dagen.

Det vil være muligt at være bundet, så man kan følge med i dagens begivenheder og andre slavelege,

men det vil også være muligt at ligge i et andet lokale, hvor andre slaver ikke er tilstede.

Samtidigt deltager du i vores strapon maraton, som går ud på at mindst et slavehul skal være i brug i alle 12 timer i træk. Dette betyder også, at der min. skal være 4 tilmeldte, førend eventet er muligt at gennemføre.

Ønsker du mere opmærksomhed på eventet fra en eller flere Dominaer, så er der mulighed for dette, info og aftaler om dette gøres på e-mail.

Derfor bedes du senest mandag d. 20. kl. 12 have tilmeldt dig, såfremt du ønsker at deltage.

 

 

 

 

 

 

 

Ang. marathon'et så er det forklaret i det du selv har indsat :) Der menes her at der hele tiden skal være mindst en slave der modtager strap-on fra start til slut : Samtidigt deltager du i vores strapon maraton, som går ud på at mindst et slavehul skal være i brug i alle 12 timer i træk. Dette betyder også, at der min. skal være 4 tilmeldte, førend eventet er muligt at gennemføre. 

Tror at de vil cirkulere og skiftes til at dominere alle der møder op..... der står at du får lidt mad og drikke og der kommer vel ikke yderligere udgifter. Men skriv/ring og spørg dem :) så bliver du da ikke overrasket på dagen. For øvrigt held og lykke - hvis det bliver til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var med til det omtalte event. 

Og det var fuldstændig fantastisk! 

Jeg har på www.smporten.com 

Set at der kommer et event jeg ihvertfald skal med til! 

XXX hardcore slavesammenføring,  d. 27/4...

To timer med to Dominaer for 1500 skal jeg ikke gå glip af... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...