Hop til indhold
Guest Rockhound

Telefonen nr

Recommended Posts

Rockhound skrev, for 12 minutter siden:

Hvor kan man købe et telefonnummer hvor man ikke skal registrere sig? 

Taletidskort...kan købes for ca. 99 kr. med noget taletid til at starte på,  i de fleste kiosker og på tankstationer..... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhound
DK fyr 34 skrev, for 5 minutter siden:

Taletidskort...kan købes for ca. 99 kr. med noget taletid til at starte på,  i de fleste kiosker og på tankstationer..... :)

Tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se

Rockhound skrev, for 7 minutter siden:

Tak :) 

Selv tak.....der er forskellige udbydere, men pris og produkt er nogenlunde ens. Bruger selv Telia :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ed, at man hos Lebara bare skal putte SIM-kortet i, og så kører det.

Er det også sådan hos andre udbydere, eller skal man først aktivere kortet via nettet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 49 minutter siden:

Jeg ed, at man hos Lebara bare skal putte SIM-kortet i, og så kører det.

Er det også sådan hos andre udbydere, eller skal man først aktivere kortet via nettet?

Hos Telia og de andre udbydere jeg har benyttet mig af gennem tiden skal man bare indsætte SIM-kortet og så er man kørende ( hvis startpakken er inkl. taletid) ellers skal der tankes op. Hos Telia kan man tanke op via nettet og få det lidt billigere, men dette kræver at man registrerer sig med navn, adresse osv. - og vist nok også Nem-Id.

Jeg køber derfor taletiden på tankstationen og her er det 100 % anonymt og der er tit rabat så man f.eks. får 300 kr. tale for 150 kr. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 17 minutter siden:

Hos Telia og de andre udbydere jeg har benyttet mig af gennem tiden skal man bare indsætte SIM-kortet og så er man kørende ( hvis startpakken er inkl. taletid) ellers skal der tankes op. Hos Telia kan man tanke op via nettet og få det lidt billigere, men dette kræver at man registrerer sig med navn, adresse osv. - og vist nok også Nem-Id.

Jeg køber derfor taletiden på tankstationen og her er det 100 % anonymt og der er tit rabat så man f.eks. får 300 kr. tale for 150 kr. :)

Tak for info, jeg er netop ikke interesseret i at registrere mig på bollofonen. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Tak for info, jeg er netop ikke interesseret i at registrere mig på bollofonen. :) 

Selv tak og det samme her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lycamobile. Ingen registrering, men den taletid der er på kortet virker kun i 8 eller 14 dage, den ekstra optankning holder længere.

Jeg køber kontant i invandrerforretninger, hvor der ikke er videoovervågning. Better safe than sorry.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finger skrev, for 10 minutter siden:

Lycamobile. Ingen registrering, men den taletid der er på kortet virker kun i 8 eller 14 dage, den ekstra optankning holder længere.

Jeg køber kontant i invandrerforretninger, hvor der ikke er videoovervågning. Better safe than sorry.

Så længe det bare er taletiden du køber, kan ingen jo se hvilket nummer du sætter det ind på, når du kommer hjem. Derfor er det vel ikke nødvendigt at undgå videoovervågning? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 16 minutter siden:

Så længe det bare er taletiden du køber, kan ingen jo se hvilket nummer du sætter det ind på, når du kommer hjem. Derfor er det vel ikke nødvendigt at undgå videoovervågning? :)

Teleselskabet har styr på sammenkobling af tlfnr og taletidskort. Og formodentlig hvilke taletidskort der er leveret til hvilke forretninger. Måske noget registrering under salget(Nu blev kort 117 solgt, sælger skal afregne nu) Og så selvfølgelig evt dankort/mobile pay, Og video.

Husk også IMEI nummeret, kan måske bruges af myndighedder til sporing.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok, men jeg mente nu at hvis man køber startpakken med telefonnummeret i butik A og så køber taletid i butik B så kan de ikke umiddelbart koble de to ting sammen. Med mindre at de virkelig går i detaljer og det vil de ikke gøre med mindre der er sket noget MEGET kriminelt (voldtægt, bortførelse terror osv.) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 14 minutter siden:

ok, men jeg mente nu at hvis man køber startpakken med telefonnummeret i butik A og så køber taletid i butik B så kan de ikke umiddelbart koble de to ting sammen. Med mindre at de virkelig går i detaljer og det vil de ikke gøre med mindre der er sket noget MEGET kriminelt (voldtægt, bortførelse terror osv.) :)

Og man må håbe at teleselskabet er så stor/lille at de har styr på hvem der har adgang til forskellige dele af databasen. Og der ikke er en ny tys-tys wanabe kilde.

Af og til får nogen håbefulde BI(business intelligence) folk en kopi af firmaets database for at finde ud af interessante sammenhænge...

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TordenSkjold skrev, for 15 minutter siden:

Og man må håbe at teleselskabet er så stor/lille at de har styr på hvem der har adgang til forskellige dele af databasen. Og der ikke er en ny tys-tys wanabe kilde.

Af og til får nogen håbefulde BI(business intelligence) folk en kopi af firmaets database for at finde ud af interessante sammenhænge...

Skjold.

Ja det har du selvfølgelig ret i ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg er stadig i chok over et fjols, som herinde svinede en pige til, som havde snydt ham for penge i forbindelse med camsex. Han skrev bl.a han kunne finde hende på De Gule Sider.

Jeg troede ikke på ham til at starte med, men jeg tjekkede hendes "arbejdsnummer" og ganske rigtigt. Hun havde registreret det i sit eget navn, og det var offentligt tilgængeligt!!!

Alle brødre og søstre herinde er nødt til at beskytte sig selv i enhver sammenhæng.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Køb en ny telefon kontant i en butik hvor du ikke plejer at komme.

Køb startpakke og ekstra taletid kontant i en anden butik, hvor du ikke plejer at komme.

Aktiver aldrig bollofonen på din hjemadresse.

Ring ALDRIG ALDRIG mellem bollofonen og din normale telefon elelr nogetsomhelst andet nummer du plejer at ringe til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Finger skrev, for 59 minutter siden:

Køb en ny telefon kontant i en butik hvor du ikke plejer at komme.

Køb startpakke og ekstra taletid kontant i en anden butik, hvor du ikke plejer at komme.

Aktiver aldrig bollofonen på din hjemadresse.

Ring ALDRIG ALDRIG mellem bollofonen og din normale telefon elelr nogetsomhelst andet nummer du plejer at ringe til.

Nu er jeg usikker på hvad tråden handler om. Jeg troede,  at vi bare skulle sikre os anonymitet når vi køber og sælger sex.

Vi er jo ikke ved at planlægge uhyrlige forbrydelser :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har tit undret mig over hvorfor folk er bange for at bruge sin egen telefon?

Kan I ikke bare slette opkaldshistorikken så konen ikke kan se hvem I har ringet til?

Jeg har aldrig været bange for at lade pigen vide hvem man er, hun kender mig jo ikke, og hvad glæde skulle hun har af at misbruge det?

Jeg er aldrig efterfølgende blevet kontaktet af pigen.

 

Valter1000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
valter1000 skrev, for 5 timer siden:

Hej

Jeg har tit undret mig over hvorfor folk er bange for at bruge sin egen telefon?

Kan I ikke bare slette opkaldshistorikken så konen ikke kan se hvem I har ringet til?

Jeg har aldrig været bange for at lade pigen vide hvem man er, hun kender mig jo ikke, og hvad glæde skulle hun har af at misbruge det?

Jeg er aldrig efterfølgende blevet kontaktet af pigen.

 

Valter1000

 

Jeg bruger kun min "bollofon" til folk jeg ikke syntes der har noget og bruge mit privat nr til, så udlandske gp og første gang til danske os faktisk, ingen grund til og oplyse sit rigtige nummer hvis du ikke kan komme igennem til gp alligevel.

Vil tro de fleste af os gør det for og undgå at få sjove opkald på vores privat tlf.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glædespiger kan finde på at SMS'e tilbage hvis man har ringet forgæves. Det vil man bare ikke have på den telefon konen kan overvåge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...