Hop til indhold

Patumwadee Spa&wellness

Featured Replies

Skrevet

Inden du tager ud for at besøge hende, må jeg lige oplyse at "She" is a "He" ;-)

- Og JA, ved godt det ikke er MEGET af en anmeldelse, men jeg kom ikke længere :-)

LINK

Skrevet
TboneDK skrev, for 3 minutter siden:

- Og JA, ved godt det ikke er MEGET af en anmeldelse, men jeg kom ikke længere :-)

For mig er det fuldt ud rigeligt. Tak for anmeldelsen. Jeg havde overvejet et besøg, men nu holder jeg mig væk.

Skrevet
TboneDK skrev, for 21 minutter siden:

Inden du tager ud for at besøge hende, må jeg lige oplyse at "She" is a "He" ;-)

LINK

Ikke så underligt, det er Royal Orchid, Danasvej, der fortsætter her.

-OD

Skrevet
TboneDK skrev, den 5/2/2017 at 17:56:

LINK

Det er ellers en ret heftig oplevelse...

Skrevet

Er der nogen der ved om han/hun kan give massage, eller er det kun de nedre regioner der bliver behandlet??

Skrevet
TboneDK skrev, den 5/2/2017 at 17:56:

LINK

Tak for info. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.