Hop til indhold

Nickie Petit, Århus

Featured Replies

Skrevet

2. Anmeldelse..... 

Besøgte Nickie fredag kl 20, hendes arbejdsdag startede kl 6 morgen, så altså 14 timer på job da jeg besøgte hende......!! 

Havde tænkt at det nok blev en fuser, for hvor meget energi kan der lige være tilbage efter så mange timer, men jeg blev glædeligt overrasket.

Alt gik som det skulle med det praktiske, en smilende og super sød pige åbnede døren for mig, fotos er ægte og alder, højde vægt ligeledes.

Havde ikke valgt Nickie ud fra fotos/ udseende, men ud fra beskrivelsen af hvad hun tilbyder.

Nickie sælger ikke enkelt ydelser, men tid, hvilket er et super godt system, i hendes tekst står hvad hun tænder på og det er en hel del, tror faktisk ikke jeg har set mange der overgår det.

Jeg havde bestilt en halv time og det var meget passende for et første gangs besøg.

Nickie leverer en super god oplevelse, jeg vil ikke gå i detaljer med hvad vi lavede sammen, men det er helt klart en top 10 oplevelse for mig. Super sød, super fræk og meget imøde kommende, ingen stress, men massere af ro og tid til at snakke og hygge.

Jeg vil helt sikkert anbefale jer at besøge denne dejlige pige, men lov at i passer godt på hende, hun er en sjælden stjerne..... og jeg har altså set på en del stjerner i min tid..... :-) 

Hvis du læser med Nickie, så er det mig der lige så høj som ham, hvis navn vi ikke nævner, skaldet og med en stor p..... 

"I'll eb back" 

Skrevet
White hunter skrev, for 6 timer siden:

2. Anmeldelse..... 

Besøgte Nickie fredag kl 20, hendes arbejdsdag startede kl 6 morgen, så altså 14 timer på job da jeg besøgte hende......!! 

Havde tænkt at det nok blev en fuser, for hvor meget energi kan der lige være tilbage efter så mange timer, men jeg blev glædeligt overrasket.

Alt gik som det skulle med det praktiske, en smilende og super sød pige åbnede døren for mig, fotos er ægte og alder, højde vægt ligeledes.

Havde ikke valgt Nickie ud fra fotos/ udseende, men ud fra beskrivelsen af hvad hun tilbyder.

Nickie sælger ikke enkelt ydelser, men tid, hvilket er et super godt system, i hendes tekst står hvad hun tænder på og det er en hel del, tror faktisk ikke jeg har set mange der overgår det.

Jeg havde bestilt en halv time og det var meget passende for et første gangs besøg.

Nickie leverer en super god oplevelse, jeg vil ikke gå i detaljer med hvad vi lavede sammen, men det er helt klart en top 10 oplevelse for mig. Super sød, super fræk og meget imøde kommende, ingen stress, men massere af ro og tid til at snakke og hygge.

Jeg vil helt sikkert anbefale jer at besøge denne dejlige pige, men lov at i passer godt på hende, hun er en sjælden stjerne..... og jeg har altså set på en del stjerner i min tid..... :-) 

Hvis du læser med Nickie, så er det mig der lige så høj som ham, hvis navn vi ikke nævner, skaldet og med en stor p..... 

"I'll eb back" 

Hvor er du sød og selv tak søde.. 

<3 

Skrevet
Kinky fyr skrev, for 13 timer siden:

Er der et link til denne skønne pige

Profilen lige over dig ;)

Skrevet
White hunter skrev, den 5/2/2017 at 15:55:

"I'll be back"

I bet you will.. :D

Ens første møde med Nickie, synes jeg man kan betegne som det seksuelle svar på at indtage heroin:

En oplevelse der ikke tåler sammenligning, og man ved med det samme at det ikke bliver sidste gang. Man sidder med andre ord "i saksen" :D

(Heroin har jeg dog ingen erfaring med)

Redigeret af J93

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.