Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelse af at besøge Alice i Glostrup.

https://www.eroguide.dk/profile/Alice/

Jeg valgte 30 minutter med fod fetish - og det kan klart anbefales! For mig er det personligt godt at man kan se fødderne på billederne inden, når man er til den slags.

Da jeg ankom startede jeg med et bad, hvorefter festen startede, det skal siges at Alice's billeder er 100% ægte og hun ser skøn ud, lækker krop og smukke fødder.

Jeg følte derinde at jeg havde god tid, og at hun ikke prøvede at få mig ud af døren hurtigst muligt

Hvis man er til fod fetish skal det helt klart opleves, og det noget af det bedste jeg indtil videre har prøvet.

Helt igennem en dejlig oplevelse og Alice taler godt engelsk og forstår at sætte sig ind i fantasien - og ikke mindst har hun noget humor.

Udseende 9/10

Performance 9/10

Stedet 7/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte den samme dame for et par uger siden til en times helt almindelig stille og rolig hygge.

 

Det var den dårligste oplevelse jeg endnu har haft hos en gudinde.

 

Korrekt et hu er en flot pige og taler rimeligt engelsk, men jeg måtte end ikke røre hendes små bryster, da de var "sarte" og nogle mænd gramsede for meget.

Derudover beholdt hun trusserne på, fordi hun havde "girlie thing", så det blev til et ikke særligt engageret blowjob på en time.

 

Kan absolut kun frarådes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Palledreng skrev, for 26 minutter siden:

good evening darling, this is maybe a fake review about me, because I never tell to my costumers when i have "girly thing"and usually I'm always at home if i have that..... this is a thing what people don't want to talk about. And this description is just not me.... ;)  i never spend a date without sex....that's why you pay too :D so sorry, but this review is smells like fake.... ;) 

bye

 

Redigeret af Alice

Del dette indlæg


Link til indlæg
NikolajA skrev, den 5/2/2017 at 14:50:

Jeg havde fornøjelse af at besøge Alice i Glostrup.

https://www.eroguide.dk/profile/Alice/

Jeg valgte 30 minutter med fod fetish - og det kan klart anbefales! For mig er det personligt godt at man kan se fødderne på billederne inden, når man er til den slags.

Da jeg ankom startede jeg med et bad, hvorefter festen startede, det skal siges at Alice's billeder er 100% ægte og hun ser skøn ud, lækker krop og smukke fødder.

Jeg følte derinde at jeg havde god tid, og at hun ikke prøvede at få mig ud af døren hurtigst muligt

Hvis man er til fod fetish skal det helt klart opleves, og det noget af det bedste jeg indtil videre har prøvet.

Helt igennem en dejlig oplevelse og Alice taler godt engelsk og forstår at sætte sig ind i fantasien - og ikke mindst har hun noget humor.

Udseende 9/10

Performance 9/10

Stedet 7/10

 

Prisen på halv time?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Anton123 skrev, for 11 minutter siden:

Prisen på halv time?

Der er aldrig en seriøs anmelder der har giver Alice gode anmeldelser. Ifølge de anmeldere der har en årrække bag sig er Alice en flot pige der ikke er til at få rigtigt kontakt med under sex 

jeg foreslår du sparer pengene og finder et andet sted :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...