Hop til indhold
Guest Sparkster

Chatten er i stykker?

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Beklager nedetiden i Torsdags og i aften. Dem der leverer serverkapaciteten til chatten, har vist problemer, som jeg har svært ved at overskue herfra. Jeg fortsætter jagten når jeg er kommet fri af influenzaen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ikke nok åbenbart :P 

Nogen har skiftet låsen ud i skurvognen. Jeg kan ikke komme ind

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

Chatten er efterhånden bare en stor, fed joke! :D 

Jeg har også tit moret mig over chatten :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

@Bonobo Problemerne i går kan forklares med problemer hos firmaet som hoster chatten, som jeg kan se at de aktivt har rettet, og har ikke noget at gøre med den manglende stabilitet som jeg selv kunne fejlrette for uger siden. Hostingfirmaet(Heroku) er åbenbart udfordret i øjeblikket, men da de er temmelig store, håber jeg på at de får styr på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Application error
An error occurred in the application and your page could not be served. If you are the application owner, check your logs for details.

 

 

WHY, WHY      JUST TELL ME WHY !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Yehudi skrev, for 3 timer siden:

Application error
An error occurred in the application and your page could not be served. If you are the application owner, check your logs for details.

 

 

WHY, WHY      JUST TELL ME WHY !!!!

Det sender jeg videre til systemet som laver fejlen ;)

Men jeg vil også gerne se om jeg kan gennemskue hvad der går galt. Desværre er fejlen i den nævnte log også en meget generel en af slagsen, så det er ikke så lige til at se hvad der er galt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Bonobo skrev, for 11 minutter siden:

Så er den gal igen....

Når der opstår fejl har jeg pt. svært ved at gøre andet end at nulstille chatten. Ofte er chatten dog nulstillet automatisk når jeg bliver gjort opmærksom på problemet her i forummet eller via det fejl-emails jeg får. Desværre har vi med det nuværende setup, som er vurderet til at passe til forbruget af chatten, ikke gode muligheder for at reagerer hurtigere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Rejsenetværk skrev, for 17 minutter siden:

Så står der chat ingen adgang :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Pga. nogle rettelser i dag, er chatten blevet l ikke så glad for brugernavne der inkluderer ÆØÅ. Det er det du oplever. Jeg forsøger at finde fejlen hurtigst muligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...