Onslow 15846 Skrevet 5. Februar, 2017 Husk.: Det er med mad som med sex, det er ikke pølsen, du bliver tyk af, men sovsen! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 5. Februar, 2017 "Den nemmeste måde at komme over en pige på, er at komme i en ny" - Sagt af min far, da jeg sad og pev over en kommende skilsmisse. Han er en klog klog mand, om end en smule vulgær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6822 Skrevet 5. Februar, 2017 (edited) - kan det her bruges : Fra min tidlige ungdom hvor jeg var håndværker havde vi på min arbejdsplads følgende jargon, når en eller anden havde lavet noget godt håndværk - noget der bare passede godt sammen : - "det passer sgu som pit i Gret" - - ( læses og forstås : det passer som pik i Grethe). På et tidspunkt var jeg hos vores lokale ny tilflyttede mekaniker efter et eller andet og han spurgte om noget han havde lavet på min bil eller skaffet til mig : - hvordan passede det ??? - mig : "det passede sgu som pit i Gret". Han kiggede underligt på mig - - de var ny tilflyttede og senere fandt jeg ud hvad hans kone hed - - i får kun et gæt !! - - hun hed Grethe. Rigtige piger spiser altid 2 gange dessert - det er mit eget motto - jeg foretrækker kvinder der lige har sådan en ekstra 5 - 10% kg fordelt rundt på de helt rigtige steder på kroppen så de kvindelige former fremhæves, og samtidig kan det også give de skønne vuggende og æggende bevægelser - - så er jeg ihvertfald både købt og solgt. Kærestesorg skal kneppes væk med en ny kæreste. Mange hilsner Nyder livet Redigeret 5. Februar, 2017 af Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 5. Februar, 2017 Det er bedre med 1 tag i skridtet end 10 skridt på taget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18117 Skrevet 5. Februar, 2017 Min kære Mutti plejer at spørge "ved du godt hvor meget god tissemand der gå til spilde på et mindre heldigt udseende?".. Hahaha.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 5. Februar, 2017 (edited) For 3 år siden var jeg 38 år - om 3 år er fruen 39 - så hun må jo være et år ældre end mig. Redigeret 5. Februar, 2017 af NoBS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 5. Februar, 2017 Hellere 10 ryk i banditten end 10 banditter i ryggen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 5. Februar, 2017 Hellere et strøg på pølsen end en pølse på strøget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 5. Februar, 2017 Hellere store Susanne end lille Lotte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 5. Februar, 2017 Hellere have styr på lortet end lort på styret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg