Hop til indhold

Små søde visdomsord - jeg lægger ud. :)

Featured Replies

Skrevet

Husk.:

Det er med mad som med sex, det er ikke pølsen, du bliver tyk af, men sovsen! ;) 

Skrevet

"Den nemmeste måde at komme over en pige på, er at komme i en ny" - Sagt af min far, da jeg sad og pev over en kommende skilsmisse. Han er en klog klog mand, om end en smule vulgær.

Skrevet

- kan det her bruges :

Fra min tidlige ungdom hvor jeg var håndværker havde vi på min arbejdsplads følgende jargon, når en eller anden havde lavet noget godt håndværk - noget der bare passede godt sammen : - "det passer sgu som pit i Gret:wub:"   - - ( læses og forstås : det passer som pik i Grethe:wub:). På et tidspunkt var jeg hos vores lokale ny tilflyttede mekaniker efter et eller andet og han spurgte om noget han havde lavet på min bil eller skaffet til mig : - hvordan passede det ???  - mig :  "det passede sgu som pit i Gret". Han kiggede underligt på mig :shock: - -  de var ny tilflyttede og senere fandt jeg ud hvad hans kone hed ;)   - -  i får kun et gæt !!    -                   - hun hed Grethe.:)

Rigtige piger:wub: spiser altid 2 gange dessert   -  det er mit eget motto - jeg foretrækker kvinder der lige har sådan en ekstra 5 - 10% kg fordelt rundt på de helt rigtige steder på kroppen så de kvindelige former fremhæves, og samtidig kan det også give de skønne vuggende og æggende bevægelser - - så er jeg ihvertfald både købt og solgt.

Kærestesorg:cry: skal kneppes væk med en ny kæreste:wub:.

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Skrevet
  • Author

Det er bedre med 1 tag i skridtet end 10 skridt på taget.

Skrevet

For 3 år siden var jeg 38 år - om 3 år er fruen 39 - så hun må jo være et år ældre end mig.

Redigeret af NoBS

Skrevet

Hellere 10 ryk i banditten end 10 banditter i ryggen 

Skrevet

Hellere et strøg på pølsen end en pølse på strøget 

Skrevet

Hellere have styr på lortet end lort på styret 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.