Hop til indhold
Onslow

Små søde visdomsord - jeg lægger ud. :)

Recommended Posts

Guest Sparkster

"Den nemmeste måde at komme over en pige på, er at komme i en ny" - Sagt af min far, da jeg sad og pev over en kommende skilsmisse. Han er en klog klog mand, om end en smule vulgær.

Del dette indlæg

Link til indlæg

- kan det her bruges :

Fra min tidlige ungdom hvor jeg var håndværker havde vi på min arbejdsplads følgende jargon, når en eller anden havde lavet noget godt håndværk - noget der bare passede godt sammen : - "det passer sgu som pit i Gret:wub:"   - - ( læses og forstås : det passer som pik i Grethe:wub:). På et tidspunkt var jeg hos vores lokale ny tilflyttede mekaniker efter et eller andet og han spurgte om noget han havde lavet på min bil eller skaffet til mig : - hvordan passede det ???  - mig :  "det passede sgu som pit i Gret". Han kiggede underligt på mig :shock: - -  de var ny tilflyttede og senere fandt jeg ud hvad hans kone hed ;)   - -  i får kun et gæt !!    -                   - hun hed Grethe.:)

Rigtige piger:wub: spiser altid 2 gange dessert   -  det er mit eget motto - jeg foretrækker kvinder der lige har sådan en ekstra 5 - 10% kg fordelt rundt på de helt rigtige steder på kroppen så de kvindelige former fremhæves, og samtidig kan det også give de skønne vuggende og æggende bevægelser - - så er jeg ihvertfald både købt og solgt.

Kærestesorg:cry: skal kneppes væk med en ny kæreste:wub:.

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

For 3 år siden var jeg 38 år - om 3 år er fruen 39 - så hun må jo være et år ældre end mig.

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...