Herren75 1 Skrevet 5. Februar, 2017 Hej Venner. Jeg har de sidste par år fundet en del tøser på Annoncelight, der var med på ovenstående. Men nu prøver jeg, om jeg også kan få lidt held herinde Jeg søger en slavetøs der er med på, at jeg giver hende 25 pænt hårde slag med et spanskrør, der efterlader striber der kan ses en uge efter. Og efterfølgende mundboller hende (med kondom) Hvis I kender tøzen jeg skal møde, skriv til mig på: [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spamand 41 Skrevet 5. Februar, 2017 det tror jeg ikke der er nogen fornuftig pige der vil lægge krop til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 5. Februar, 2017 Hvorfor lige 25 slag? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 5. Februar, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 50 minutter siden: Hvorfor lige 25 slag? Alle ved da at 25 er det mest sexede antal 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 731 Skrevet 5. Februar, 2017 Jeg giver gerne 25 eller flere slag med spanskrør til en slavetøs. Men jeg er også selv slave og min domina betragter 25 slag som opvarmning. En seance er sjældent under 500 slag. Og Spamand! når du intet kender til SM eller BDSM så lad være med at udtale dig om hvad en fornuftig pige vil lægge krop til. Blandt SM folk er der faktisk mange som er både fornuftige og seriøse mennesker. SM og BDSM kræver mere mellem ørene end alm fra og tilbage sex. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 136 Skrevet 5. Februar, 2017 https://annoncelight.dk/showad/222566 Stor anbefaling fra mig - Trine er unik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 6. Februar, 2017 spamand skrev, den 2/5/2017 at 10:06: det tror jeg ikke der er nogen fornuftig pige der vil lægge krop til Ligeså uforstående og intolerant over for andres lyster og preference som du altid har fremstået. Og du udstiller dig som værende snæversynet og uintelligent, som sædvanlige. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spamand 41 Skrevet 9. Februar, 2017 AalborgLook skrev, den 6/2/2017 at 14:21: Ligeså uforstående og intolerant over for andres lyster og preference som du altid har fremstået. Og du udstiller dig som værende snæversynet og uintelligent, som sædvanlige. Det er da dig der angriber mig som person jeg har vist aldrig angrebet dig personligt men du kan åbenbart ikke tåle mine ærlige holdninger men jeg er da heldigvis ikke den eneste der tør skrive herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 9. Februar, 2017 Aalborglook og Spamand - Er I kede af at vente med tøsefnidderet til der er frikvarter ? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg