Hop til indhold

Recommended Posts

Cityfan skrev, for 36 minutter siden:

Hej!

Jeg fik ikke rigtigt nogen svar på dette sidst -bortset fra at JenniferRomantica ikke kan :-)

Er der nogen, der kan anbefale en GP der tilbyder fræk Strip Tease?

Helst i Københavns området.

MVH
Cityfan

Hahaha.. True dat..

Jeg mindes dog at Kimora blev nævnt også.. Hun ligner da om noget en lækker steg.. 

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cityfan skrev, for 49 minutter siden:

Hej!

Jeg fik ikke rigtigt nogen svar på dette sidst -bortset fra at JenniferRomantica ikke kan :-)

Er der nogen, der kan anbefale en GP der tilbyder fræk Strip Tease?

Helst i Københavns området.

MVH
Cityfan

Det er et lidt uklart indlæg.

Mener du under et besøg hos en glædespige, der tager tøjet langsomt af og driller dig lidt, eller mener du i mere private omgivelser som f.eks til en 100-års fødselsdag?

Det sidste er ved at være aktuelt for mig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er nok mindst et år gammel; men Clara Covergirl fra Seductiongirls har jeg besøgt et par gange hvor jeg/vi varmede op med at hun strippede for mig. Jeg synes hun var dejlig fræk i sin dans. Stedet har også en pole i det ene rum, så det ville være min anbefaling.

Du ved det måske godt men Cassiopeiastars og Seductiongirls har det stående i pigernes menu om de udfører strip. Så der kan du måske også kigge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Det er et lidt uklart indlæg.

Mener du under et besøg hos en glædespige, der tager tøjet langsomt af og driller dig lidt, eller mener du i mere private omgivelser som f.eks til en 100-års fødselsdag?

Det sidste er ved at være aktuelt for mig.

Jeg mener besøg hos en GP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...