Hop til indhold

GP med Strip Tease?

Featured Replies

Skrevet

Hej!

Jeg fik ikke rigtigt nogen svar på dette sidst -bortset fra at JenniferRomantica ikke kan :-)

Er der nogen, der kan anbefale en GP der tilbyder fræk Strip Tease?

Helst i Københavns området.

MVH
Cityfan

Skrevet
Cityfan skrev, for 36 minutter siden:

Hej!

Jeg fik ikke rigtigt nogen svar på dette sidst -bortset fra at JenniferRomantica ikke kan :-)

MVH
Cityfan

Hahaha.. True dat..

Jeg mindes dog at Kimora blev nævnt også.. Hun ligner da om noget en lækker steg.. 

Knus

Skrevet
Cityfan skrev, for 49 minutter siden:

Hej!

MVH
Cityfan

Det er et lidt uklart indlæg.

Mener du under et besøg hos en glædespige, der tager tøjet langsomt af og driller dig lidt, eller mener du i mere private omgivelser som f.eks til en 100-års fødselsdag?

Det sidste er ved at være aktuelt for mig.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Min erfaring er nok mindst et år gammel; men Clara Covergirl fra Seductiongirls har jeg besøgt et par gange hvor jeg/vi varmede op med at hun strippede for mig. Jeg synes hun var dejlig fræk i sin dans. Stedet har også en pole i det ene rum, så det ville være min anbefaling.

Du ved det måske godt men Cassiopeiastars og Seductiongirls har det stående i pigernes menu om de udfører strip. Så der kan du måske også kigge.

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Det er et lidt uklart indlæg.

Mener du under et besøg hos en glædespige, der tager tøjet langsomt af og driller dig lidt, eller mener du i mere private omgivelser som f.eks til en 100-års fødselsdag?

Det sidste er ved at være aktuelt for mig.

Jeg mener besøg hos en GP

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.