Hop til indhold
Latino

tantrakunst - Flora

Recommended Posts

Guest mannings

Jeg har endnu ikke mødt hende, men skrevet med hende. Til gengæld har jeg mødt en af dem hun markedsfører sig med på tantravision.dk samt Karin hos Mahamudra, som de bla. er inspireret af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende - selvom hun er en sød kvinde så var oplevelsen flad. Synes absolut ikke der var energi og massagen mindede mere om almindelig massage med en uinspirerede lingam massage... 

måske der bare ikke var kemi mellem os, men kan heller ikke se hvordan den skulle opstå i vores møde. 

Jeg gar været hos andre hvor oplevelsen har været en ganske anden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft to gode oplevelser med Flora.

Hvis man går til en tantra-session med en forventning om sex, er man gået forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnok skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har haft to gode oplevelser med Flora.

Hvis man går til en tantra-session med en forventning om sex, er man gået forkert.

Ovenstående jeg skrev var bestemt ikke en flad fornemmelse fordi der ikke indgik sex .... mere fordi det egentlig bare fordi det mindede om en helt almindelig "blød" massage...

Jeg tager ikke selv til tantra massage fordi jeg forventer sex - det er noget helt andet jeg finder interessant men jeg vil omvendt sige at hvis jeg fortæller hvad det nogle gange har udviklet sig til vil mange sige det er sex...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 3 minutter siden:

Ovenstående jeg skrev var bestemt ikke en flad fornemmelse fordi der ikke indgik sex .... mere fordi det egentlig bare fordi det mindede om en helt almindelig "blød" massage...

Jeg tager ikke selv til tantra massage fordi jeg forventer sex - det er noget helt andet jeg finder interessant men jeg vil omvendt sige at hvis jeg fortæller hvad det nogle gange har udviklet sig til vil mange sige det er sex...

Det var ikke svar til dig direkte, men flere har på det seneste spurgt efter tantra med afslutning - og med de ønsker skal man gå i en anden butik. Og ja, to nøgne kroppe kan være svære at stoppe, hvis kemien er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klør5

Har været der to gange...............første gang nogenlunde ok, med en god forbindelse mellem os.....

Anden gang var det helt klart bare noget der skulle overstås, så hun kunne komme videre med dagens gøremål..............

Begge gange fik jeg at vide, at hun lige havde fået menstruation, og derfor muligvis ikke kunne gennemføre hele massagen.......så er man allerede lidt i tvivl om det her nu er en god ide...........

Og så er det sgu lidt svært at slappe af og nyde hendes berøringer, når man kan høre hendes mand gå rundt i huset, nedenunder......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har oplevet alt indenfor tantra nu. Tungekys, blowjob osv.

Men fælles for det hele, har det aldrig været ved første gang. Man skal komme der mere end en gang, men en så kan det også blive en fed oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
klør5 skrev, for 4 timer siden:

 

Begge gange fik jeg at vide, at hun lige havde fået menstruation, og derfor muligvis ikke kunne gennemføre hele massagen.......så er man allerede lidt i tvivl om det her nu er en god ide...........

Og så er det sgu lidt svært at slappe af og nyde hendes berøringer, når man kan høre hendes mand gå rundt i huset, nedenunder......

De to ting du nævner er nok for mig til at jeg ikke skal besøge hende. Så ville jeg slet ikke kunne nyde tantra massagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...