Hop til indhold
Romantikeren

Ugens 10er

Recommended Posts

Jeg vil prøve at lave en følgeton, jeg kalder ugens 10er, jeg tænker at det bliver små og store skøre skæve mærkelig tanker om alt mellem himmel og jord. Ting som jeg netop finder mærkelige, skønne, absurde, vanvittig eller bare decideret dumt. det er ikke ment som en top 10 men mere 10 tankestrømme.

Ugens 10er handler om "fjernsynet og det rundt omkring" der er godt nok meget at sige om det.

1. Reklameblokke der gør familiefilm til helaftensfilm, det er da helt gakgak´, hvorfor ikke smide det i mellem filmene. Jeg så på min guide at kanal5 sender de utrolige en helt vidunderlig film om en superhelte familie, hvor hele handlingen bliver spoleret af ligegyldige tilbud fra netto og irriterende mobilreklamer der skrige køb køb køb i ansigtet på os.  

2. Så skulle det ikke være løgn så har kanalerne vist forventningsafstemt hvornår de sender reklamer som det så fint hedder at reklamerne kommer samtidige så man har mindre chancer for at undgå det gylle.

3. Noget mere irriterende er især tv2 rigtige slemme til og det er ikke at overholde sende tiderne når et program kommer klokken 20 så kommer programmet ikke klokken 20:00 det er først med reklamer.

4. Så er der genudsendelser, det er TV2 Zulu rigtig slemt til, når man nu kan screame alverdens ting på nettet som nemt som ingenting. Jeg vil kalde kanalen tv2 genudsendelse. Dybvad synes jeg er enorm sjov hvor jeg hygger mig med ham, men 10ende gang jeg hører det samme joke, så fiser den egentlig bare ind igennem den ene øre og ud i gennem det andet ører. og Tv2 zulu er helt maniske angående Venner og kongen af Queens, jeg tror start de medvirkende i de serie snart er gråhåret, så længe de har sendt det.

5. Lørdag aften discount aften i bedste fald, kommer der en far til fire i fuld halløj eller hvad de nu hedder.

6. Jeg ved ikke om i kender det når man ligger der, og gerne vil slukke eller skifte kanal, hvor filen er fjernbetjeningen blevet af, min sofa er sprækker revner som en anden glejtser, og man går helt panik hvis man ikke kan finde fjernbetjeningen, især når ham den meget lidt sjove mand med sin halve hund kommer eller ham der reklamer for plenti, de to de er øretæveindbydende, lyder som en gammel bitter mand, selvom jeg ikke er det.

7. Fjernsynet blive kaldt mange ting stuealteret samlingspunktet for de gammeldags ellers er alle spredt for vinden på deres værelser.

8. Hvad kan man så bruge reklamer til, lad dem kører lade være med at lytte til dem, mit klaver står ved siden af mig, så hver gang der er reklamer så øver jeg gerne nogen skalaer, jeg kan med lidt held nå halvdelen af kvintcirklen rundt ( lidt til musiknørderne herinde ).

9. En god ide til en hylende sjov aften, efter at man er blevet lidt skæv eller halv beruset og hvis man har tyske kanaler, så sluk for lyden og lav stemmer, og man kan gøre det endnu mere sjov hvis man lige tilfældigvis har en flaske Helium så lige i gemmerne.

10. Dette bud eller hvad man nu siger er nok det mest enkelte at følge sluk for lortet, gå en lang aftenstur, elsk med din kæreste, eller kone eller elskerinde, inderligt og længe, skriv videre på din nye bestseller.

Vær så artig Ugens 10er vi ses i næste uge med en ny 10er,

I Kunne måske supplere, måske er der noget jeg har glemt?

eller måske har i nye forslag til en tier?

Gode weekendhilsner fra

Romantikeren   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...