Hop til indhold
anders

EKSKLUSIVT BESØG I AARHUS N (lørdag)

Recommended Posts

Guest chris 60
anders skrev, den 4/2/2017 at 16:29:

Hej derude jeg er nysgerrig på om hun er real og da jeg er noget genert/sky.

Jeg har kun besøgt thaimassage så det er lidt grænseoverskridende at besøge en privat adresse https://annoncelight.dk/showad/220951

Håber der er en som er mere modig end jeg.

På forhånd tak

A

Hun er i hvert fald både sød og fræk på sms. Har vist ikke specielt travlt. Havde en aftale i lørdags, som hun aflyste. Ny aftale i dag. Med pænt stor rabat. Hele "molevitten" incl. slug i halvanden time for to kilo! Samleje dog med gummi, fornuftigt nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej tak for din respons

Hvordan gik det med hende? Er hun rent teater og fake og hvordan er det med adressen diskret?

På forhånd tak

A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også gerne høre nærmere - går og leger med tanken om mit første besøg hos en pige, og er blevet lidt fanget af hende her... Hun lyder vildt sød på sms også...

Så hvis nogen ved noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at forsøge mig med mit første besøg, og kan (næsten) kun tale godt om Milla...

Måtte dog vente 20 minutter i min bil ift. aftalt tid, fordi hun angiveligt var "i bad" :D 
Derefter kan jeg kun sige at det var en SUPER oplevelse. :) 

Meget snakkesalig og imødekommende pige, og hurtig til at få afviklet det finansielle, så vi kunne gå i gang med at bruge tid på hinanden.

Havde booket et kvarters blowjob, men endte med at blive en lille times tid, da hun havde både champagne klar og spurgte om vi skulle snakke lidt, eller bare gå til sagen.
Så lidt høflig er man vel. ;P 

Hvorvidt det er hende på billederne er virkelig svært at sige når de er slørede - jeg synes det ligner meget godt... 

I alt fald en god debut for mit vedkommende, så selvom jeg ikke har den store reference ramme, så vil jeg anbefale hende stærkt ift. nogle af de andre anmeldelser af piger jeg har læst herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...