Hop til indhold
JenniferRomantica

Spørgsmål til gæsterne..

Recommended Posts

Det handler vel i grunden slet ikke så meget om udseendet, nok snarere om man kan dyrke skøn og intens sex, uden at de er i vejen ved kys og lignende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fætteren skrev, for 3 timer siden:

Det skulle du give os en smagsprøve på. Ligesom Jennifers fotos :-P

Jeg tror jeg har vist lidt for meget af mig selv og har desværre stalkeren hængende over mig pt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror jeg har vist lidt for meget af mig selv og har desværre stalkeren hængende over mig pt.

Kom du blot igen - vil glæde mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 5 minutter siden:

Lyder ik rart!

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 10 minutter siden:

Nogle mænd er nogle fjolser eller måske nærmere nogle idioter...

Jeg har godt nok tænkt at flere af jer piger, har måske vist lidt for meget ansigt i nogle af de sidste selfies, ud over dig har Jennifer, BareMig, Jessie, Claire m. fl. også vist mere ansigt end klogt er. Når det er sagt så elsker jeg jeres selfies, men pas på ikke at udlevere for meget af jer selv... it's a tough world out there...

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 timer siden:

:-(

Ubehageligt! Kan Moderator ikke udelukke vedkommende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest martinn1981
JenniferRomantica skrev, den 4/2/2017 at 15:46:

20170204_145149.jpg

jeg er ikke helt fan af det der brille noget.. Men man må jo indrømme når det bliver nødvendigt.. Hahaha.. Og det er nok bare noget man skal vænne sig til..

20170204_153747.jpg

Jeg brugte nok to timer på at finde nogen jeg bare syntes nogenlunde om.. Hmm.. Jeg blev bare nysgerrig når nu jeg faktisk aldrig havde set en pige gå ind med sine briller på.. Og nu skal det endelig ikke fremstår som en selfie tråd overhoved.. Men det gør det måske lidt nemmere at vurderer om det er et turn on.. Men tænker stadig jeg holder mig til at tage dem af.. Hahaha.. 

Du ser mega lækker ud, @JenniferRomantica! Tænder helt vildt på det der frække studinelook! Fuck, nu gør du mig liderlig igen...det er ikke fair over for en gift mand, der prøver at holde sig på måtten ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 4/2/2017 at 15:19:

Mit spørgsmål er så: er briller noget i tænker på om pigen har på eller er det et turn off eller turn on for jer.?

Du skal bare bilde gæsterne ind, at brillerne er af den type, der forstørrer omgivelserne. Så kommer de "undergennemsnitlige" nok myldrende :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sara25

Hej Jennifer:)

Jeg håber at du har overblik over hvad du gør. Jeg synes at det er super cool, hvis du står frem åbent som gp. Hvis ikke, så skal du regne med at der nok er nogle fra din hjemby, som har regnet ud hvem du er. Jeg gav i sin tid mit privatnr ud til en person og gnm det fandt personen frem til min facebookside og hele min familie, gamle klassekammerater og venner. Han delte mine billeder med hans venner, der sikkert er andre eroguide-brugere. :) 

Kram til dig,

Sara :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sara25 skrev, for 41 minutter siden:

Hej Jennifer:)

Jeg håber at du har overblik over hvad du gør. Jeg synes at det er super cool, hvis du står frem åbent som gp. Hvis ikke, så skal du regne med at der nok er nogle fra din hjemby, som har regnet ud hvem du er. Jeg gav i sin tid mit privatnr ud til en person og gnm det fandt personen frem til min facebookside og hele min familie, gamle klassekammerater og venner. Han delte mine billeder med hans venner, der sikkert er andre eroguide-brugere. :) 

Kram til dig,

Sara :wub:

Tak for bekymringen.. Min familie ved heldigvis alle hvad jeg laver så der ikke noget problem der^_^.. Men endnu engang tak.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 4/2/2017 at 15:19:

Halløjsa alle sammen.. 

Jeg fik igår nye briller.. Ja jeg er jo nok ved at blive gammel på andet end bare sjælen.. Hahaha.. 

Nu har jeg så en tele der hver gang jeg skal ind til en gæst råber "husk lige brillerne" som en påmindelse om at lige fjerne brillerne.. Hehe..

Mit spørgsmål er så: er briller noget i tænker på om pigen har på eller er det et turn off eller turn on for jer.? 

Og udover det må i have en fantastisk lørdag you guys..

Knus Jenni

Det er da fuldstændig ligegyldigt hvad andre syntes, tænker og mener. Du har brug for briller for at kunne se klart, så er der vel ikke mere i det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Troy skrev, for 9 minutter siden:

Det er da fuldstændig ligegyldigt hvad andre syntes, tænker og mener. Du har brug for briller for at kunne se klart, så er der vel ikke mere i det :)

Ja ja.. Der vi da helt enige.. Men derfor kan jeg da stadig finde det interessant.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Ja ja.. Der vi da helt enige.. Men derfor kan jeg da stadig finde det interessant.. 

Det er så fuldstændig rigtigt :-) jeg bruger selv briller, for jeg er blind som en muldvarp uden briller :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...