JegVilDomineres 41 Skrevet 4. Februar, 2017 Hold nu fast for en lækker sag. Ung, slank, flot makeup, dejlig fisse og røv. Bestilte en halv time med facesitting og urin som afslutning og det var virkelig lækkert. Hun startede med at sidde på mit ansigt så jeg virkelig kunne blive begravet i herlighederne hvorefter hun vender sig om i en 69. Ynder hele seancen blev jeg spyttet i munden hvilket tænder mig utrolig meget. Vi sluttede af ude på badeværelset hvor hendes dejlige fisse lod safterne flyve. Alt i alt en dejlig oplevelse og skal helt sikkert besøge Pernille igen en dag. Hun er virkelig lækker, billeder og beskrivelse passer alt sammen 100pct! Så Pernille hvis du læser dette vil jeg bare sig tak for en dejlig stund. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spamand 41 Skrevet 4. Februar, 2017 ok kan du henvise til en adress mail eller www side eller lign og var det i Støvring i Nordjylland du var sammen med hende giver hun også pirings bondage ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JegVilDomineres 41 Skrevet 4. Februar, 2017 (edited) Hej spamand. Det var Støvring i Nordjylland https://annoncelight.dk/showad/218338 Redigeret 4. Februar, 2017 af Extinguisher adressen opgives ikke i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 446 Skrevet 5. Februar, 2017 JegVilDomineres skrev, den 04-02-2017 at 14:53: Hold nu fast for en lækker sag. Ung, slank, flot makeup, dejlig fisse og røv. Bestilte en halv time med facesitting og urin som afslutning og det var virkelig lækkert. Hun startede med at sidde på mit ansigt så jeg virkelig kunne blive begravet i herlighederne hvorefter hun vender sig om i en 69. Ynder hele seancen blev jeg spyttet i munden hvilket tænder mig utrolig meget. Vi sluttede af ude på badeværelset hvor hendes dejlige fisse lod safterne flyve. Alt i alt en dejlig oplevelse og skal helt sikkert besøge Pernille igen en dag. Hun er virkelig lækker, billeder og beskrivelse passer alt sammen 100pct! Så Pernille hvis du læser dette vil jeg bare sig tak for en dejlig stund. Wow det lyder sgu frækt, og især at blive spyttet i munden. Hende må jeg prøve en dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 9. Februar, 2017 Undrer mig over, at hun går så højt op i sikkerhed - men tilbyder urin til ham, hvilket bestemt ikke er sikkert ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg