Hop til indhold

Ønsker Glædespiger en god Weekend

Featured Replies

Skrevet

Hej alle i dejlige Glædespiger ænsker en god Weekend, 2 er nok mest i mine tanker knus håber snart vi ses 

Skrevet
Markild skrev, for 36 minutter siden:

Hej alle i dejlige Glædespiger ænsker en god Weekend, 2 er nok mest i mine tanker knus håber snart vi ses 

Smuk tanke og ønske. Hvor ville vi være uden dem!?!

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Mange tak til dig.. Du må også have en fantastisk weekend selvom jeg ikke føler mig truffet af din særlige hilsen.. hahaha.. 

Hvis ikke du snart kommer til Østjylland, bliver jeg vist nød til at bestille en DSB Orange til Capone City! ;-) 

Skrevet

Ja, man skulle tro, det er løgn! Men vorherrebevares - ikke et døgn uden skyderier og knivstikkerier i København! Fååååårk!!

Hvad sker der for hovedstaden??Derfor jeg for år siden selv døbte den "Capone City"! Man sku' tro det er Chicago i Forbudstiden og frem!

Redigeret af chris 60

Skrevet
chris 60 skrev, for 33 minutter siden:

Smuk tanke og ønske. Hvor ville vi være uden dem!?!

Hjemme ved konen? ;)

Skrevet
Vanderbilt skrev, Lige nu:

Hjemme ved konen? ;)

Sådan en sag har jeg fravalgt for 13 år siden! Det passer mig glimrende sådan! Og med måde, så er glædespiger ikke meget dyrere i drift.

Skrevet
Vanderbilt skrev, for 4 minutter siden:

Hjemme ved konen? ;)

Sådan en sag har jeg fravalgt for 13 år siden! Det passer mig glimrende sådan! Og med måde, så er glædespiger ikke meget dyrere i drift.

Sandt at sige, så er det sgi osse dejligt at have dobbeltsengen for sig selv, når der rigtigt skal soves! Ellers deler jeg den gerne med en dejlig GP!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.