Hop til indhold

Recommended Posts

Fredag d. 13/1 (!) var dagen hvor jeg skulle debutere i GP-universet. Jeg havde taget tilløb over noget tid, læst anmeldelser, kigget billeder og annoncer og haft endeløse "diskussioner" med mig selv. Det hører med til historien, at jeg har været sammen med den samme kvinde i over 25 år og har tænkt mig at nappe (mindst) 25 mere. Af forskellige årsager har vores erotiske samvær dog været på vågeblus en tid, og fremfor at "tage en elskerinde", valgte jeg altså at opsøge en "professionel". Nysgerrighed, (dobbelt?)moralske overvejelser og en trang til et uforpligtende eventyr, gjorde udslaget.

At det blev Kira : http://www.eroguide.dk/profile/Kira24år  var egentlig lidt tilfældigt. Jeg havde først udset mig et par andre fristelser, som så ikke lige var tilgængelige eller besvarede henvendelser på dagen. En kombination af en "no-bullshit" annonce, lidt amatøragtige fotos (som vidner om humor og selvironi) og en vagtplan som indikerer at det er en (lystbetonet?) bibeskæftigelse for Kira at være GP (har simpelthen svært ved at forestille mig at en pige kan være oplagt 24-7), gjorde at jeg sendte hende en mail. Ingen tidsbestilling på "Svalereden", men gode råd om myldretid og et "tag chancen og vind bamsen" :-) 

Det gjorde jeg så, ankom til et lavloftet men hyggeligt husmandssted og blev vist ind i elskovshulen, hvor jeg ventede spændt. Mit skrækscenarie var at jeg nu ville møde en træt og "misbrugt" kvinde, som ville "betjene" mig uden engagement, påtvinge mig en udløsning og efterlade mig med "farvel og tak" og en flov, flad smag i munden - MEN...

Ind kommer Kira, sætter sig ned og spørger hvad hun kan gøre for mig, med smil og liv i øjnene, en naturlig udstråling og et "lige ud ad landevejen-væsen". Efter lidt "menu-vejledning" ender vi med en halv time til 800,-. Jeg giver Kira en tusse og hun siger at hun vil komme tilbage med 200,-. Jeg siger at det behøver hun ikke. "Nå-men så har du i hvert fald betalt for 2 udløsninger", siger hun." Ja, lad os nu se, ellers er der lidt drikkepenge", siger jeg.

Da Kira kommer tilbage, smyger hun sig ind til mig, kysser mig dybt, varmt og inderligt og får pillet det sidste tøj af mig (lidt fumlende på den charmerende måde), hvorefter vi hopper i kanen. Vi kæler lidt for hinanden og hvilken krop at gå på opdagelse i! Kira mener selv at hun vejer lidt for meget, men de kilo er i så fald "smurt på af en særdeles kyndig konditor"; hun er lige til at spise, glat, spændstig og sprød!

Med tung vejrtrækning fortæller Kira mig at hun elsker at slikke. Det tror jeg på! Efter at have iført mig gummi på frækkeste facon, giver hun mig en tur jeg sent vil glemme. Men når nu pigen lader til at nyde hvad hun laver, vil jeg da også smage på hende, så jeg dykker ned til en lækker, glat og "sulten" mis, som i dén grad tager imod mine kys. Og sør´me om Kira ikke kommer efter kort tid! Dén havde jeg sgu´ ikke lige set komme. Da hun havde fået pusten, fik jeg en ridetur med dejlig udsigt, hun fik en tur på ryggen og hjalp med entutiastiske fingre - og fan´me om Kira ikke fik en orgasme mere. Det er da en kvinde der er værd at gøre sig lidt umage med! Men ak - selvom jeg har nydt hvert sekund, er jeg stadig "uforløst" og så småt indstillet på at lampefeberen har spillet mig et puds. Kira er dog ikke indstillet på at "opgive kampen", så hun spiller mig opmærksomt, varieret og koncentreret, til jeg endelig giver slip. Kira knytter næven og hvæser "YESSSS" og vi flækker begge af grin :-D . Og det blev jo ikke sagt, hvem af os der skulle komme to gange :-D

Bagefter ligger vi og nusser lidt, der er ingen hastværk hér. Kira spørger om jeg vil ha´et bad, hvilket jeg afslår. Jeg vil gerne gemme den dejlige duft der indhyller os, lidt endnu. Farvelknus i døren og ud i vinterkulden - men varm indtil benet. Mine værste anelser var gjort til skamme, jeg svævede derfra og havde det fantastisk. Eneste anke er at der er så lavloftet i "Svalereden", at der knapt var plads til at ranke mine 193 cm så meget op, som min nye følelse af superelsker kaldte på ;-) . Det var lige det jeg havde behov for - tak for turen, sødeste Kira <3

P.S. Mit besøg havde den "bivirkning" at jeg har "lidt af" forøget "appetit" lige siden - og heldigvis har en at lade det gå ud over ;-) . Jeg har også besøgt et par andre GP´er - når nu effekten var så heldig og jeg havde taget hul på et eventyr - men det har ikke kunnet stå mål med Kiras hyrdetime. Dét var en ægte GFE - og selvom jeg er novice på feltet, så kan jeg godt kende engagement og indlevelse, når jeg møder det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest djaj
Kira24år skrev, 1 time siden:

Hold nu op hvor en skøn anmeldelse søde Curiosity ;) det varmer i denne kolde tid.. jeg havde ligeledes en skøn oplevelse med dig, men det bemærede du jo selv ;) tak søde kys Kira 

Hej Kira,

Kan se du er i Odense lige nu :)

Håber ikke det er sidste gang du er det for jeg når ikke at besøge dig i denne omgang ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest djaj
Kira24år skrev, for 5 minutter siden:

Ja har et gæste visit imorgen, har aldrig været på de kanter før ;) så vi må se, i første omgang er det pt kun imorgen, men man må aldrig sige aldrig jo ;) men kan da lige prikke til dig hvis det skulle gentage sig ? 

Det må du meget gerne :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg må advare mod denne frøken! Hun er en pige/kvinde, som kan blive stærkt vanedannende.

Smuk og dejlig, blid og blød som bamseline, lige tilpas fræk - og bare helt igennem skøn at være sammen med :wub:. Jeg var 25 år i en halv time.

Besøgte hende i Odense i en dejlig blød seng :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 10 minutter siden:

Jeg må advare mod denne frøken! Hun er en pige/kvinde, som kan blive stærkt vanedannende.

Smuk og dejlig, blid og blød som bamseline, lige tilpas fræk - og bare helt igennem skøn at være sammen med :wub:. Jeg var 25 år i en halv time.

Besøgte hende i Odense i en dejlig blød seng :D.

Tak skønne ;) jeg hyggede mig også i denne grad. Kys Kira 

Del dette indlæg


Link til indlæg
woolfman2 skrev, den 4/2/2017 at 14:12:

Tak Curiosity for en sa fin anmeldelse. Man blir rigtigt sulten efter Kira, hun virker vare en fantastisk pige.

 

woolfman2 skrev, den 4/2/2017 at 14:12:

Tak Curiosity for en sa fin anmeldelse. Man blir rigtigt sulten efter Kira, hun virker vare en fantastisk pige.

Du velkommen woolfman2 :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Curiosity God anmeldelse :) Faldt lige over den ved en tilfældighed.

Den har mange detaljer, der for mig vækker helt igennem dejlige minder om lignende ture jeg har haft hos en rigtig sød glædespige. (Dog ikke hende Kira her)

Det gav sgu lige et smil på læben.

Og forresten godt at høre, at du vendte hjem med fornyet appetit ;) Så var det måske endda et lidt "konstruktivt" besøg :D

Redigeret af J93

Del dette indlæg


Link til indlæg
woolfman2 skrev, den 10/2/2017 at 14:16:

Odense er lidt langt bort (bor i Malmø). Er du noen gang i Køpenhavn, Kira?

Hej søde, er faktisk kun på svalereden fast hver 2 fredag, men skulle jeg finde på at tage et gæstevisit en dag, så kan jeg da lige prikke til dig ;) knus Kira 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 5/2/2017 at 15:14:

Jeg må advare mod denne frøken! Hun er en pige/kvinde, som kan blive stærkt vanedannende.

Smuk og dejlig, blid og blød som bamseline, lige tilpas fræk - og bare helt igennem skøn at være sammen med :wub:. Jeg var 25 år i en halv time.

Besøgte hende i Odense i en dejlig blød seng :D.

Hahaha åh ja, den bløde bløde seng... hihihihi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Kira24år skrev, for 9 timer siden:

Hahaha åh ja, den bløde bløde seng... hihihihi 

Se nu lige at få din mås herover igen :P. Nu skal du ikke gro fast i Svalereden,  haha.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...