Hop til indhold

Gangbang ved Vejle/Fredericia - 7. februar med 2 bisexuelle veninder. 23&24 år.

Featured Replies

Skrevet

Hehe. Er enig i dit statement! Men er ikke til GB, men det er jo en smagssag! Dyrker kun trekantssex med en anden mand, hvis jeg kender ham rigtigt godt og ved, hvad han står for. Ikke bøssesex. Det gir' mig kvalme bare at tænke på. Men ellers er jeg ikke sexistisk - har og har haft en del bøssevenner gennem tiderne. Med tryk på VENNER!

Skrevet
  • Author
chris 60 skrev, for 2 timer siden:

Hehe. Er enig i dit statement! Men er ikke til GB, men det er jo en smagssag! Dyrker kun trekantssex med en anden mand, hvis jeg kender ham rigtigt godt og ved, hvad han står for. Ikke bøssesex. Det gir' mig kvalme bare at tænke på. Men ellers er jeg ikke sexistisk - har og har haft en del bøssevenner gennem tiderne. Med tryk på VENNER!

Det skriv forstår jeg slet, slet ikke !! 

Skrevet
Pikken skrev, for 4 timer siden:

Det skriv forstår jeg slet, slet ikke !! 

Hvad er det du ikke forstår?? At jeg ikke er med på GB? 

Skrevet
chris 60 skrev, for 10 timer siden:

Der da bestemt ikke BØSSESEX til et gangbang - hvar fanden har du det fra??

Skrevet

Ærgerligt jeg ik' kan den dag. Ville ellers gerne have været med til at give Juliana-tøsen nogle nye gode historier med hjem...

Skrevet
chris 60 skrev, for 14 timer siden:

Hvad er det du ikke forstår?? At jeg ikke er med på GB? 

Jeg tror at det trådstarter ikke forstår er, hvad det vedkommer alle os andre, hvad din holdning til GB's er - samt hvad du i øvrigt foretager dig med dine venner, når han opslår et link til en annonce med et kommende arrangement. Fortæl gerne, HVORFOR det bare er virkelig meget NEED TO KNOW for alle os andre?? For jeg må hellere være helt ærlig og sige at jeg desværre heller ikke kan få øje på det....

Skrevet
Kinky fyr skrev, for 13 timer siden:

Kommer gerne

det er vist ikke nok du skriver det her.....

Skrevet

Jeg er sikker på, at det bliver et fedt arrangement.

Det var det sidste, og det før, og det før og det før ......

Men jeg kan ikke nå ned til "gerningsstedet" denne gang, hvilket ærgrer mig voldsomt.

Men det bliver er herre fest - det sikkert !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.