Hop til indhold
Pikken

Gangbang ved Vejle/Fredericia - 7. februar med 2 bisexuelle veninder. 23&24 år.

Recommended Posts

Guest chris 60

 Hehe. Er enig i dit statement! Men er ikke til GB, men det er jo en smagssag! Dyrker kun trekantssex med en anden mand, hvis jeg kender ham rigtigt godt og ved, hvad han står for. Ikke bøssesex. Det gir' mig kvalme bare at tænke på. Men ellers er jeg ikke sexistisk - har og har haft en del bøssevenner gennem tiderne. Med tryk på VENNER!

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 2 timer siden:

 Hehe. Er enig i dit statement! Men er ikke til GB, men det er jo en smagssag! Dyrker kun trekantssex med en anden mand, hvis jeg kender ham rigtigt godt og ved, hvad han står for. Ikke bøssesex. Det gir' mig kvalme bare at tænke på. Men ellers er jeg ikke sexistisk - har og har haft en del bøssevenner gennem tiderne. Med tryk på VENNER!

Det skriv forstår jeg slet, slet ikke !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Pikken skrev, for 4 timer siden:

Det skriv forstår jeg slet, slet ikke !! 

Hvad er det du ikke forstår?? At jeg ikke er med på GB? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 10 timer siden:

 Hehe. Er enig i dit statement! Men er ikke til GB, men det er jo en smagssag! Dyrker kun trekantssex med en anden mand, hvis jeg kender ham rigtigt godt og ved, hvad han står for. Ikke bøssesex. Det gir' mig kvalme bare at tænke på. Men ellers er jeg ikke sexistisk - har og har haft en del bøssevenner gennem tiderne. Med tryk på VENNER!

Der da bestemt ikke BØSSESEX til et gangbang - hvar fanden har du det fra??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt jeg ik' kan den dag. Ville ellers gerne have været med til at give Juliana-tøsen nogle nye gode historier med hjem...

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 14 timer siden:

Hvad er det du ikke forstår?? At jeg ikke er med på GB? 

Jeg tror at det trådstarter ikke forstår er, hvad det vedkommer alle os andre, hvad din holdning til GB's er - samt hvad du i øvrigt foretager dig med dine venner, når han opslår et link til en annonce med et kommende arrangement. Fortæl gerne, HVORFOR det bare er virkelig meget NEED TO KNOW for alle os andre?? For jeg må hellere være helt ærlig og sige at jeg desværre heller ikke kan få øje på det....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg er sikker på, at det bliver et fedt arrangement.

Det var det sidste, og det før, og det før og det før ......

Men jeg kan ikke nå ned til "gerningsstedet" denne gang, hvilket ærgrer mig voldsomt.

Men det bliver er herre fest - det sikkert !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...