Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ikke den type der kan gå ind på en klinik og være sammen med en kvinde i en time og så ud af døren igen.

Jeg skal lære kvinden at kende inden jeg kan få lyst til hende. Sådan er jeg nu engang indrettet.

Efter at have skrevet sammen med StudineMilf'en om et helt andet emne begyndte jeg at ønske at lære at kende denne skønne kvinde mere end bare gennem PM' erher på EG.
 
Efter mange mails og telefonsamtaler beslutter vi os for at mødes.
 
Selvom jeg har set de billeder hun har lagt op her på EG, så er det alligevel med en del nervøsitet jeg møder op.
 
Men jeg kan fortælle jer at billeder lyver. Hun ser meget bedre ud i virkeligheden.
 
Jeg havde booket 3 timer og vi starter med at sidde og hyggesnakke over et glas. Derefter går vi begge ud for at blive vasket så vi er sikre på at den anden også er helt ren, det sætter jeg virkelig pris på. Intet værre end at værre sammen med en kvinde hvor man begynder at spekulere på hendes hygiejne. Men her er der intet problem.
 
Efter vask var det ind på sengen, jeg startede med at få masseret min ryg, baller og ben. Under massagen forsvinder studinens tøj stille og roligt. Skønt når man pludseligt kan mærke et par bare bryster på sine baller og op ad ryggen.
 
Efter massagen var det tid til gensidig kælen for hinandens kroppe.
 
Og hvilken krop hun har. En dejlig blød hud, men samtidigt også en utrolig fast krop WOW.
 
Et par skønne små faste baller der er lette at holde i er for mig hendes største fordel, de er helt klart de bedste jeg nogensinde har haft fat i.
 
I hård konkurrence om at være det bedste på hendes krop kommer hendes bryster. Skønne store bryster med vorter lige som jeg godt kan lide dem. Skønne at holde, kramme, slikke og bide i.
 
StudineMILF elsker at bliver slikket, også her er hun flot og hun forstår at dirigere mig så det er bedst for hende. Dejligt med en kvinde der ved hvad hun vil have.
 
Selve agten er også noget af det bedste jeg har oplevet. Hun forstår virkelig at bruge sin krop til størst mulig nydelse for mig. Jeg glæder mig allerede til næste gang hvor det forhåbentlig bliver endnu bedre når vi kender hinanden bedre.
 
Bagefter var der masser af tid til at ligge og hygge inden vi begge gik ud og fik vasket aftenens udskejelser af.
 
 Da jeg sad i bilen bagefter så jeg at der var gået meget mere end de 3 timer jeg havde betalt for.
 
Skønt at tiden blev glemt af os begge og at der på intet tidspunkt blev skævet til uret.
 

Er StudineMILF et besøg værd igen?

ABSOLUT, jeg er bare ked af at jeg er ude og rejse den næste måned, ellers ville jeg snart være der igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 1 time siden:
Jeg havde booket 3 timer

Lidt af en "udflugt" :P - og udskrivning... hvad måtte du slippe for oplevelsen?

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, Lige nu:

Lidt af en "udflugt" :P - og udskrivning... hvad måtte du slippe for oplevelsen?

Dressmann

StudineMILF oplyser det selv på sin profil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Kaskap79

Det var en rigtig dejlig aften i går, og jeg var glad for at vi passede så godt sammen i sengen. Missen var glad og tilfreds, men det var pikken vidst også. :wub:

Rigtig god Weekend og glæder mig til at udvide grænserne næste gang :P

Kærlig HIlsen

StudineMILF :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BTL

Man kan næsten kun blive misundelig, men tak for en dejlig beskrivelse af oplevelsen. Må prøves snarest!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...