Hop til indhold

Recommended Posts

Tjekkede lige Lola ud med et besøg. Og nej. Det er ikke helt hende på billederne. Måske et par af dem. Svært at be eller afkræfte. De modelagtige billeder er ikke af hende. That´s for sure! Men en køn lille polsk pige på ca 45kg. Synes jeg kan huske hendes ansigt fra en anden annonce, men ikke under hvilket navn. Beklager. Meget petite over det hele. Og er man til små piger, er det måske noget for dig.  

Det blev til en halv times alibisex med verdens hurtigste blowjob som indledning. Ikke noget at sende paradeoptog på gaden over. Men en pige som jeg tror gerne vil behage. Dog uden at nå de store højder. Det blev sådan en af de omgange hvor du tænker: "nå...det bliver sådan lidt 50/50". Og ganske rigtigt. En middelmådig tur. Ikke skidt, ikke super. En fornuftig mellemvare hvis man lige skal have taget trykket (aner ikke hvordan jeg ellers skal udtrykke det).

Pigen 6/10, Stedet 7/10 (klassisk sted på Østerbro), engelskkundskaber 7/10, indlevelse 5/10, blowjob 2/10, sex 5/10. Overordnet indtryk 5/10

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Det blev til en halv times alibisex med verdens......

 

Alibisex? Det begreb har jeg ikke hørt før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 8 timer siden:

 

Alibisex? Det begreb har jeg ikke hørt før.

Er det ikke, når man får overstået pligtsex med den faste partner, man bruger det udtryk? Altså noget der ikke er lystbetonet, men mere noget der sker, fordi nu er der lissom indgået en aftale ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Er det ikke, når man får overstået pligtsex med den faste partner, man bruger det udtryk? Altså noget der ikke er lystbetonet, men mere noget der sker, fordi nu er der lissom indgået en aftale ...

Tak @Bebop. Kunne ikke forklare det bedre selv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...