Hop til indhold
bennyben

Mya eller chokolade babe?

Recommended Posts

Har lyst til at besøge en mørk pige imorgen. Men er tvivl om det skal være Mya eller chokolade babe.

 

er der nogen der har besøgt dem begge der kan dele erfaringer om hvem der er bedst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Du ku' lægge et par links, hvis du gerne vil ha' nogen til at svare! Det gør de fleste af vi andre!  ellers er der sgu ingen, der aner hvem du snakker om!

Del dette indlæg


Link til indlæg

dem som har besøgt dem ved jo godt hvem de er så jeg tvivler på de har brug for links.

og dem der ikke har besøgt dem kan jo ikke svare på mit spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
bennyben skrev, for 10 minutter siden:

dem som har besøgt dem ved jo godt hvem de er så jeg tvivler på de har brug for links.

og dem der ikke har besøgt dem kan jo ikke svare på mit spørgsmål.

Ulalmindelig arrogant holdning, du lægger for dagen. Hvis du vil have seriøs hjælp, så gør det nemt for dem, der evt kan hjælpe, at give dig relevant og brugbar information. Kan du selv huske nicks på alle de GPer, du har dusket i tidens løb? Nej vel. Et foto hjælper ofte hukommelsen på vej. Klaphat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan varmt anbefale Mya, nær Tarupcenteret..

se annonce på Annoncelight..

jeg har anbefalet Mya , på denne side..

kender ikke pigen i Nyborg..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
bennyben skrev, for 7 timer siden:

dem som har besøgt dem ved jo godt hvem de er så jeg tvivler på de har brug for links.

og dem der ikke har besøgt dem kan jo ikke svare på mit spørgsmål.

Forventer du helt ærligt at der er nogen der gider ulejlige sig med at svare dig med den holdning du lægger for dagen i det svar?

Som allo-allo så rigtigt siger, hvem husker på navne. Desuden er der også en hel del piger i branchen som arbejder under forskellige navne alt efter hvor de befinder sig, eller de skifter navne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Folk kommer godt nok hurtigt op i det røde felt.

udvalget af mørke piger på Fyn er ikke så stort, og de to jeg nævner er rimelig kendte blandt fynboerne. De har været flittigt debatteret i den fynske del af forum og derfor tror jeg fynboerne godt hvem de er når jeg nævner navne. Dette var grunden til jeg ikke satte link ind,

 

Men vi skal da ikke være uvenner over to link.

https://annoncelight.dk/showad/217677

https://annoncelight.dk/showad/221863

Del dette indlæg


Link til indlæg
bennyben skrev, for 6 minutter siden:

Folk kommer godt nok hurtigt op i det røde felt.

udvalget af mørke piger på Fyn er ikke så stort, og de to jeg nævner er rimelig kendte blandt fynboerne. De har været flittigt debatteret i den fynske del af forum og derfor tror jeg fynboerne godt hvem de er når jeg nævner navne. Dette var grunden til jeg ikke satte link ind,

 

Men vi skal da ikke være uvenner over to link.

https://annoncelight.dk/showad/217677

https://annoncelight.dk/showad/221863

Hvis alle indlæg krydres med link til dem det handler om er der andre end lige den der spørger og dem der svarer der kan få glæde af det. Lige ledes kan man så også se om den pågældende pige stadig er på Fyn og reelt er muligt at besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 9 timer siden:

Kan varmt anbefale Mya, nær Tarupcenteret..

se annonce på Annoncelight..

jeg har anbefalet Mya , på denne side..

kender ikke pigen i Nyborg..

Sexeren

Pigen fra Nyborg er i Odense i dag 4. februar. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest djaj
badboy30 skrev, for 7 timer siden:

MYA  er en lover. ... så hende skal du da ihvertfald besøg.. pas på hende

Du har selv været der ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest djaj
badboy30 skrev, for 8 minutter siden:

Ja 

Er det bare mig eller ? Men ser hun ikke ud som en med lidt sul på kroppen ? Altså ikke at det gør noget bare rart at vide på forhånd hvis det altså overhovedet er hende på billederne ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er 100% hende på billederne. Hun er slank og sulet sidder de helt rigtige steder - på røven og hofter. Kan klart anbefales.

Skal du prøve en med lidt mere sul de rigtige steder, så er der guf på Ruggårdsvej i Odense ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Choko babe har jeg været på og det var på det jævne, ikke noget jeg vil gentage eller anbefale. 

Mya har fået kanon anmeldelser men er rejst til det jyske - men der kommer jeg nu også tit og afstand har aldrig afskrækket mig for at købe fisse, hende skal jeg nok nå at få op på fars hyggestok. 

 

Sømanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...