Hop til indhold

Recommended Posts

RealMelissa skrev, for 18 timer siden:

Hi Guys! 

thank you for your comments! ... I'm older, so my body is changing... Of course there are pictures in which Photoshop is used, because they are talen) by professional photographer! ... but now I attach two pictures is the reality and what is retouched.

IMG_5581.JPG

IMG_5756.JPG

Hvis den lille mave (på det øverste billede, det nederste er, ifølge Melissaa egen info her i tråden, blevet photoshoppet) kan afskrække nogen, og få dem/ham til at skrive ikke mindre end 6 indlæg, der kredser om det emne, i denne tråd, tjah... så lad fred være med ham. 

At Melissa selv tager tråden op her på EG, siger mig noget om hende og hendes ærlighed og stolthed, som i mine øjne gør hende endnu mere interessant :-)

Venligst

French

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Lick me skrev, for 11 timer siden:

Fact! Service is really good! 

Fact! In my eyes as she has grown a belly the sex appeal has gone down!

 

Sorry to hear that ! 

I feel really good in my body,not everyone can be the perfect body! Sorry 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Lick me skrev, for 13 timer siden:

Fact! Service is really good! 

Fact! In my eyes as she has grown a belly the sex appeal has gone down!

 

OK. Fine. I think you've made your point. Again and again. Time takes its toll on all of us. Deal with it. If you have a personal issue with Melissa, take it up with her personally, instead of involving everyone.

Melissa looks fantastic, cute and personable. I can't wait to visit her. And those pictures just show she's human like the rest of us, and her replies that she's an intelligent and nice person. 

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Littlefinger skrev, den 04/02/2017 at 16:05:

@RealMelissa

Hello Melissa, Do you know if your friend Barbucc is coming back sometime soon?

i doubt ,according to what i know 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bookede en aftale med smukke Melissa. Jeg kørte den lange vej fra Odense til København men da jeg så langt om længe var ankommet lå der en besked hvor hun aflyste. Problemer med lejligheden osv. Så står man der rimeligt frustreret og pisse sur! For at føje spot til skade impuls besøgte jeg en pige fra Moldova, med falske billeder og sex der var så røv elendig at jeg afbrød midtvejs og kørte hjem igen. 

Nå det er sagt må jeg sige at Melissa som jeg aldrig har mødt, var utrolig sød og tålmodig i kommunikationen. Hun undskyldte meget og forklarede sig. Der blev ikke lagt finger imellem da jeg gav hende min mening og hun fortsatte kommunikationen, pænt og ordentligt. 

Alle kan jo få problemer og blive forhindret, Så alt i alt må jeg sige at Melissa slår mig som en af de piger man skal lede længe efter - og utroligt tålmodigt. Jeg ønsker hende alt godt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er  Melissa tilbage. Jeg har ofte set hende på eg, og tændt på de frække øjne. Men jeg har aldrig besøgt hende. Så var der selvfølgelig denne tossede tråd her, som jeg selv var inde og kommentere på. Så ergo, måtte jeg ved selvsyn finde ud af hvad der var op og ned på denne søde pige. Og det blev så i dag. Og det er jeg glad for :) 

Fik supernemt en aftale i stand med Melissa. Ikke noget pjat. Godt sted på Østerbro (ikke et sted jeg har været før). Rigtig fin lejlighed og diskrete indgangsforhold (hvis man går op i sådan noget). Hun åbnede i hverdagstøj og så bare så sød ud. Ren girl next door-typen. Hun taler rigtig godt engelsk, så hun er meget nem at tale med. Og tale...det kan hun godt li :). Og det kan jeg også. Så efter jeg havde taget mig et bad i et godt rent badeværelse, snakkede vi om løst og fast inden hun berigede mig med et skønt varmt og blødt bj uden plastik. Jeg skal lige love for at jeg blev suttet op fra slap :). Normalt er jeg til en god doggy. Men jeg ville så gerne have sex med hende mens jeg kunne se i de kønne frække øjne. Som sagt så gjort i en skøn indbydende missionær med plastik. Jeg holdt sq ikke længe. Indrømmet. Men til gengæld tror jeg hun nød den sex vi havde sammen. Det vover jeg at bilde mig selv ind.

Drop den snak om lidt mave eller nedadgående service. 100% gfe med naboens datter. Det var hvad jeg fik. Hun er hamrende sød, smilende, talende og nærværende. Og sexen er skøn med Melissa. Jeg tog 30 minutter men var der længere.. Hun ikke så meget som kiggede på et ur eller en telefon mens jeg var der. En top-oplevelse med en levende og smilende ungarsk pige.   

 

Redigeret af Ledvogter
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Namnamtk skrev, for 36 minutter siden:

Hvilken bydel om man må spørge?

På forhånd tak

Kbh Ø. Tæt på Svanemøllen St.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nogen været forbi fornylig? Min oplevelse er, hun svinger lidt i kvalitet. Første gang jeg besøgte hende, var det vildt godt. Anden som måske var et halvt år senere var det ret kedeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...