Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Brødre. 

Jeg har igennem længere tid været haft fantasien omkring gloryhole.

Denne annonce poppede op og jeg måtte da undersøge det lidt nærmere. https://annoncelight.dk/showad/222377

forsøgte at kontakte hende men uden held, valgte til sidst at sende en sms, hvor jeg skrev at jeg ønskede at møde hende men også at snakke lidt med hende først. sent onsdag aften kom der en sms retur :) fik en snak med pigen (ja jeg er overbevist om det er en pige) hun var sød at snakke med og jeg fik stillet et hende et par spørgsmål, det "tvang" hende til at snakke og det gjorde mig mere tryg ved hvem jeg skulle møde. ( vi gennemgik setuppet og forløbet pr. telefon inden jeg kom frem til stedet)

stedet er diskret, det var i en privat lejlighed hvor du kommer ind i en mørk gang med et sort gardin for en dør, du ruller det fra og bagved er endnu et gardin med gloryhullet. setuppet var helt perfekt. hun snakker imens, og hun svare hvis du spørger/siger noget. blowjobbet var ok, dog alt for meget spytteri, det er ikke lige mig sådan noget. 

Men hvis man ønsker at prøve gloryhole, så er det her en rigtig fræk og god mulighed. 

jeg vil dog ikke gentage oplevelsen, ikke fordi der var noget galt med den, men da det var en fantasi som nu er afprøvet, så kan jeg sætte tjek ud fra den og se frem imod et andet setup. 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wishbone32

Hvis man ikke rent faktisk ser pigen, ved at det foregår igennem gloryhole.

Hvordan så med betalingen?

Stikker man så bare pengene igennem hullet også eller hvordan? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende od det er dog det dårligste blow jeg nogensinde har fået, aftalen var at hun skulle sluge med pikken i halsen , med det var bestemt ikke det hun gjorde, så kommer ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har observeret denne annonce gennem tiden - ALT hvad der lægges op af billeder i denne annonce, har jeg kunne finde på TinEye. Tjek selv.

Jeg har konfronteret "hende" :D .. med dette flere gange. Har dog aldrig fået noget svar tilbage.

Så jeg er nok en af dem, der nu omtales i annoncen som "dem som skriver alt muligt nedgørende;)

Haha.. Nå men what the hell. at "HUN" gør sit arbejde til UG, er vel også hovedsagen.. :P

Jeg er overbevist om, at der er tale om en bi-fyr i ledtog med en kæreste/veninde.

Hvilket må forklare,at man nu kan få lov at kneppe hende i missen, som der skrives ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske de deles.... Hun ordner det med missen, så klare han bj. Hvem ved hvad der sker på den anden side af hullet... :P

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har så i eftermiddag besøgt GloryholeTØS og fik en ok suttetur og da vi skulle til at afsluttet besluttede jeg til af aflever i fissen, men syntes ikke at fissen føltes så varm som den skulle og kunne heller ikke mærke nogen bund, så mistænker at den blev bare fyret af mellem benene.. men jeg kom dog, det var det vigtigste. Syntes at det var lidt dyrt,  hvis det var et skud ud i den blå luft.. kunne få 30-60 min hos anden pige for samme pris. .. jeg tror at jeg brugte Max 10-12 min.

https://annoncelight.dk/showad/227556

Hun kan træffes på 91866067 og det er i Horsens

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

For det første er Kvindelige profilers navne markeret med rød baggrund og mænds med blå (det ses ikke inde i selve annoncen, men ude på annonceoversigten), og dernæst kan man se det til højre i annoncen - ovenover navnet "BustyMOM" er der et mande-symbol.

Det betyder også, at hvis du søger på annoncelight og vælger f.eks. "Jylland" og så "Kvinde", så finder du ikke annoncen. Du skal vælge "Mand" for at se den

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...