Hop til indhold
kolding

Hygge i Grindsted omr.

Recommended Posts

Har for nylig aflagt besøg. Sød frisk kvinde der er lige til. Nyder det hun gør, og er ikke fabriksarb hun er meget aktiv. Nyder at slikke, blive det, hun er glat. Er frisk på forskellige stillinger og tager imod alle 3 steder.                                    Stedet er en lånt lejlighed, pæn og på ingen måde snusket. 

Kan bestemt anbefales.

http://www.voksenbasen.dk/annonce/hyggegod-tid/ 

Redigeret af kolding
Glemt link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har længe overvejet et besøg ved hende, kan bare ikke lide der ikke er nogle billeder af hende :P

måske, du kunne beskrive hende lidt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du skriver til hende, tror jeg hun sender dig et billede.

Jeg har besøgt hende flere gange og giver    Kolding fuldstændig ret i anmeldelsen. Hun nyder virkelig, det hun gør.

Har talt med hende om  muligheden for flere fyre på en gang - det finder hun spændende at prøve. Skriv gerne PB, hvis det kunne have interesse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nogle dage siden, var fristet af hendes annonce, den gode tid og de gode anmeldelser.

Jeg kan kun bekræfte, at hun ikke er fabriksarbejder. Hun er "godt med" hele tiden, og virker som om, hun gør det af lyst.

Jeg nåede knap nok indenfor døren, før hun krammede mig og gav dybe tungekys, og hun trak mig ind i soveværelset. Hun satte sig ned på sengen, trak mine bukser af, og så var vi i gang ...

Det var en udmærket oplevelse, masser af kys, kram, berøringer og slikkeri. Og der var god tid til hyggesnak og en omgang mere ...

Jeg havde et stykke vej at køre, men var i nabolaget den dag. Jeg tror ikke, jeg vil køre den lange vej udelukkende for at besøge hende, men jeg vil heller ikke afvise, at det kan ske.

Pænt og rent sted, sød og naturlig kvinde - og fuld valuta for pengene ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...