Hop til indhold
Maxxx6000

Natalie og Nina Kolding

Recommended Posts

Så har jeg været en tur ved de smukke polske piger.

Selvom billederne er af langt kønnere piger var det et par middel/lidt over middel piger.

Der var lidt "start" problemer....havde skrevet og meldt min ankomst.

vel ankommen til adressen og ringede på så virkede dørtelefonen ikke og jeg kom ikke ind trods de buzzede på dørtelefonen.....ikke fedt at stå til skue selvom det er et diskret sted. Til sidst kom Nina og låste op.....kom ind men natalie var optaget og det var hende som efter billederne var kønnest.....så mandede mig op og sagde jeg kom tilbage.....30min senere skrev jeg igen og der var de begge ledige....retur til døren som ikke ville åbne....og efter et par kald og til tydelige frustration hos pigerne kom Natalie og åbnede.....de mente det var mig der ikke kunne finde ud af at åbne døren....:-)

Som skrevet før er de ikke pigerne på billederne og her burde man gå når det var konstateret men ville gerne have en trekant for de tilbyder jo lesbisk og ville gerne se dem lege sammen...

jeg spurgte hvad det kostede og fik at vide det kostede mellem 1000 og 2600 afhængig af tiden...betalte 1250,- og tænkte så får jeg nok et godt kvarter...meeen det gik lidt som man har oplevet før....

De ville ikke lege sammen....Natalie var den der førte an og synes hun var fræk men Nina gik rundt og talte polsk og deltog næsten ikke.

jeg kom for at se lesbisk, det fik jeg ikke, og total anti climaks at Nina går rundt uden at deltage og taler polsk....

Jeg vil ikke anbefale et trekant med dem. På ingen måde pengene være. Nina skulle finde noget andet at lave....hun gider ikke det her.

natalie derimod virkede som om hun kunne lide det og var indlevende. Men hun er ikke så køn som billederne.

Stedet 10/10. Pænt rent og diskret.....lige på nær døren ikke ville låse op så var det perfekt.

Nina 2/10 

Natalie 6/10 

overall 2/10 (havde spurgt om lesbisk inden jeg kom, det står i annoncen og så gider/gør de det ikke. Det er ikke ok.)

hvis de havde skrevet de ikke lavede lesbisk så var jeg ikke kommet.

Træt af polske piger der ikke lever op til det de lover. 

Hvornår lærer man det :-):-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxx6000 skrev, for 12 timer siden:

Stedet 10/10. Pænt rent og diskret.....lige på nær døren ikke ville låse op så var det perfekt.

Thank you though for the fact that you like my apartment:):), but unfortunately for girls I dont "answer" anyway you can check opinion about Nina and Natalie on Eg

etc...

 

Regards, Kitty

 

 

 

Redigeret af kitty25

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...