mijen 15 Skrevet 2. Februar, 2017 Her kommer "lidt" om mit første møde med en GP og ikke mindst Patricia / Danske Nickie Petit, som mit valg faldt på: Jeg havde før besøget ingen erfaringer med køb af sex, men havde gået med ideen i flere år, især fordi min kone ingen sexlyst har haft i flere år pga et par fødsler. Jeg gik og håbede den vendte stille og roligt tilbage, men dette har ikke været tilfældet(endnu). Jeg bestemte derfor at finde en GP jeg måske kunne komme lidt fast hos, og få dækket mit behov for sex og ikke mindst kvindelig kontakt. Jeg læste samtlige annoncer på AL, og må indrømme jeg var noget kræsen, men faldt over noget af det som Patricia havde skrevet om sig selv, og ikke mindst det lækre hendes billeder viste. Jeg skrev herefter lidt med hende herinde og fortalte hende hele min situation, og at jeg havde brug for 100% diskretion, hun var meget forstående og overbærende med mig. Vi fik lavet en aftale og jeg var død nervøs da jeg skulle mødes med hende. Døren blev åbnet, og der stod hun så, en virkelig lækker lille sag. Den frækkeste lille milf, med fantastiske kvindelige former, smukt ansigt, frække brune øjne, dejlig rund røv og WHAT A PAIR; berøringsvenlige bryster, ja det skal jeg love får. Og de frækkeste struttende brystvorter Jeg tog et hurtigt bad, og lagde mig under dynen. Jeg var noget genert, havde trods alt ikke været sammen med andre end min kone de sidste 15 år. Jeg havde i forvejen bestilt god tid, også fordi jeg gerne lige ville lære hende lidt at kende, og småsnakke lidt. Patricia spurgte om der var noget jeg ikke havde lyst til, hvilket jeg roligt kunne svare NEJ til Vi lå under dynen og kælede lidt, hvorefter det udviklede sig til nogle virkelig frække og våde kys, og sikke en kysser Jeg kyssede hende på halsen og gik langsomt ned på hende, hvorefter jeg slikkede hende et godt stykke tid, og der var ingen tvivl om at hun nød det. Patricia hjalp selv lidt til, og med lidt fingre og tunge kom hun. Altid en dejlig følelse når en kvinde kommer Nu var det min tur og Patricia begyndte på et fuldstændig fantastisk og MEGET vådt BJ. Jeg har aldrig i mit liv oplevet noget så lækkert. DETTE BURDE ALLE MÆND PRØVE! Hun ved præcist hvad en mand syntes er lækkert. Hun tog mig helt til roden, og fortsatte i et godt stykke tid og hun kunne nogle vilde tricks med sin tunge. Jeg fik hende stoppet inden jeg kom... På med gummi hvorefter hun satte sig ovenpå mig, og begyndte at ride stille og roligt. Efter lidt tid stoppede hun, som om hun kunne fornemme at jeg stadig var tæt på efter vidunder blowet! Hun blev siddende på mig, og vi nussede lidt og snakkede lidt om løst og fast. Der var helt sikkert god kemi Efter jeg havde sundet mig lidt, fortsatte vi. Der kom lidt tempo på, og jeg masserede de lækre bryster imens Patricia kiggede frækt på mig, men det var ikke tid til at komme endnu. Vi skiftede stilling og hun fik den bag fra, igen lækkert og vildt frækt. Vi lagde os på siden, og imens jeg kneppede løs og kælede med de dejlige naturlige bryster, begyndte Patricia at onanere hvorefter hun kom igen Jeg var ved at være færdig, men det var Patricia ikke, af med gummiet og igang med blow igen... det var simpelthen noget af det frækkeste jeg længe havde oplevet. Jeg tog fat i hende og trukket hende rundt til en 69'er med hende øverst. Efter et par minutter kommer jeg, og Patricia tager hele ladningen og sluger til sidste dråbe. OMG! Her er heller ingen tvivl, hun elsker simpelthen sæd!!! Vi ligger lidt bagefter og hygger, og ingen stres med at få mig smidt ud. Jeg er glad for jeg endelig tog mig mod til, og fik kontakt til denne helt igennem fantastiske GP, som er yderst vanedannende. Jeg har da også efterfølgende besøgt hende flere gang, og ingen tvivl om at flere følger Inden jeg tog kontakt var jeg meget spændt på hvilket menneske det gemte sig bag billederne, og kan kun give ros og sige, det er en meget kærlig, empatisk og rummelig kvinde, som bare elsker sex Så kan kun sige, hvis ikke I har besøgt hende, så snyd ikke jer selv for denne oplevelse (Forsøgte at fatte mig i korthed, men det er ikke min stærke side) 10 Del dette indlæg Link til indlæg
J93 263 Skrevet 2. Februar, 2017 (edited) mijen skrev, for 38 minutter siden: Her kommer "lidt" om mit første møde med en GP og ikke mindst Patricia / Danske Nickie Petit, som mit valg faldt på: Jeg kan kun nikke genkendende til din anmeldelse. Fantastisk kvinde og en fantastisk oplevelse hun leverer Allerede ved at læse, at hun var din første GP-oplevelse (inden jeg læste videre) kunne jeg regne ud, at din første GP-oplevelse har været forblændende god. Er oprigtig glad på dine vegne, for at dit første valg blev hende. Har selv besøgt hende (og jeg er HOOKED.. hvilket du tilsyneladende også er, i en eller anden grad ) Redigeret 2. Februar, 2017 af J93 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 2. Februar, 2017 Hehe. Glæder mig allerede til på lørdag! Aftale sidst på dagen. Har faktisk glædet mig et par dage allerede! Fandens der er så længe til lørdag! Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 286 Skrevet 2. Februar, 2017 Chris 60, jeg mindes at du har brændt hende af før. Er det ikke rigtig?? :/ 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 3. Februar, 2017 Skovfogeden skrev, for 8 timer siden: Chris 60, jeg mindes at du har brændt hende af før. Er det ikke rigtig?? :/ Øhhh -kommer det andre ved end Patricia og Chris? Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 3. Februar, 2017 Vildmand skrev, for 13 minutter siden: Øhhh -kommer det andre ved end Patricia og Chris? Nej - men lidt trivielt at læse om alle chris60 aftaler, som aldrig bliver til noget. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 3. Februar, 2017 @RiesenschwanzOk, det har jeg ikke lagt mærke til Jeg har nu da også måttet melde afbud og det er pisse irriterende også for mig selv Lad os håbe han får oplevelsen denne gang Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 3. Februar, 2017 Vildmand skrev, for 4 timer siden: @RiesenschwanzOk, det har jeg ikke lagt mærke til Jeg har nu da også måttet melde afbud og det er pisse irriterende også for mig selv Lad os håbe han får oplevelsen denne gang Det gør jeg skam - får oplevelsen denne gang. Jeg har ikke "brændt hende af" tidligere. Jeg blev syg, og siden måtte hun bl.a. ændre nogle aftaler pga. sine børn, hvilket jo er fair nok. Da vi så tidligere denne uge begyndte at skrive sammen igen om hendes besøg i Århus denne weekend, diskuterede vi osse de tidligere "hændelser", og blev enige om, at fortid er fortid. Hun har tydeligvis fået styr på alt det med børnene, og jeg fejler ikke noget, trods en begyndende influenza-epidemi, som jeg læste om for nylig. Og du har ret, Vildmand, at melde afbud er sgu irriterende for begge parter, men somme tider nødvendigt af forskellige årsager. Være sig sygdom eller ditto i familien eller arbejde osv. Ikke alt kan planlægges væk. Jeg ved ikke, hvad Riesen evt. har imod mig, men jeg gider heller ikke svare på hans sure opstød, som du nok har bemærket. Det er ikke første gang han langer ud efter mig. I øvrigt er jeg skam osse blevet "brændt af" af nogle piger - det bliver der dog ikke altid skrevet om. Frodige Ida brændte mig af med få timers varsel, sidst hun skulle ha' været i Hadsten - en kort sms om, at hun alligevel ikke kom dertil. Bum! Det kan der jo være mange - gode - grunde til, men jeg havde nu gerne villet vide det om formiddagen i stedet for et par timer før mødet ved 19-tiden. Men så kom (Patricia) Nickie, som hun nu kalder sig, ind i billedet. Og det tegner til at blive spændende! Go'weekend. Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 3. Februar, 2017 chris 60 skrev, for 6 timer siden: Det gør jeg skam - får oplevelsen denne gang. Jeg har ikke "brændt hende af" tidligere. Jeg blev syg, og siden måtte hun bl.a. ændre nogle aftaler pga. sine børn, hvilket jo er fair nok. Da vi så tidligere denne uge begyndte at skrive sammen igen om hendes besøg i Århus denne weekend, diskuterede vi osse de tidligere "hændelser", og blev enige om, at fortid er fortid. Hun har tydeligvis fået styr på alt det med børnene, og jeg fejler ikke noget, trods en begyndende influenza-epidemi, som jeg læste om for nylig. Og du har ret, Vildmand, at melde afbud er sgu irriterende for begge parter, men somme tider nødvendigt af forskellige årsager. Være sig sygdom eller ditto i familien eller arbejde osv. Ikke alt kan planlægges væk. Jeg ved ikke, hvad Riesen evt. har imod mig, men jeg gider heller ikke svare på hans sure opstød, som du nok har bemærket. Det er ikke første gang han langer ud efter mig. I øvrigt er jeg skam osse blevet "brændt af" af nogle piger - det bliver der dog ikke altid skrevet om. Frodige Ida brændte mig af med få timers varsel, sidst hun skulle ha' været i Hadsten - en kort sms om, at hun alligevel ikke kom dertil. Bum! Det kan der jo være mange - gode - grunde til, men jeg havde nu gerne villet vide det om formiddagen i stedet for et par timer før mødet ved 19-tiden. Men så kom (Patricia) Nickie, som hun nu kalder sig, ind i billedet. Og det tegner til at blive spændende! Go'weekend. Begyndende influenza epidemi Jamen Chris60 AF DEN ÅRSAG.. Ønsker jeg da ikke dig forbi. Jeg er i mit bedste helbred. Så det vil jeg bestemt ikke bryde mig om du slæber med til mig Del dette indlæg Link til indlæg
GokGok 66 Skrevet 3. Februar, 2017 Baremig skrev, for 8 minutter siden: Begyndende influenza epidemi Jamen Chris60 AF DEN ÅRSAG.. Ønsker jeg da ikke dig forbi. Jeg er i mit bedste helbred. Så det vil jeg bestemt ikke bryde mig om du slæber med til mig Nu har Chris60 kun læst om den epidemi Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 3. Februar, 2017 GokGok skrev, Lige nu: Nu har Chris60 kun læst om den epidemi Jo jo. Men bekymringen spredte sig da i min lille krop. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 3. Februar, 2017 (edited) Baremig skrev, for 20 minutter siden: Begyndende influenza epidemi Jamen Chris60 AF DEN ÅRSAG.. Ønsker jeg da ikke dig forbi. Jeg er i mit bedste helbred. Så det vil jeg bestemt ikke bryde mig om du slæber med til mig Jeg har ikke influenza,søde Baremig! Jeg har blot læst, at en sådan er på vej i denne måned og januar. Jeg er dog ikke ramt! Endnu da. Ikke engang med symptomer - så det går nok. Frisk som en havørn! Redigeret 3. Februar, 2017 af chris 60 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 3. Februar, 2017 Og nu vil jeg gå ned i byen og drikke mig i "hegnet" sammen med gutterne. Måske jeg så kan sove inden kl 03 for første gang i 4 dage!? Vil i hvert fald prøve, når X Faktor er slut! Jeg forlanges jo at være frisk og liderlig kl. 18 af en vis quinde! Og jeg tør jo ikke andet end at parere ordre! Hell has seen nothing, before it sees at woman angry! Nå, måske ikke helt korrekt citat, men belærende for os mænd, måske!? Hehe. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 3. Februar, 2017 (edited) Luk!! Du ved hvad! Og hvem! Redigeret 4. Februar, 2017 af chris 60 Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 4. Februar, 2017 @Baremig er bare en kvinde der skal besøges flere gange uden tvivl 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 4. Februar, 2017 Og så stopper vi lige ARTO/Træfpunkt-chatten for denne gang... Forstået ? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 286 Skrevet 5. Februar, 2017 chris 60 skrev, den 03-02-2017 at 19:36: Og nu vil jeg gå ned i byen og drikke mig i "hegnet" sammen med gutterne. Måske jeg så kan sove inden kl 03 for første gang i 4 dage!? Vil i hvert fald prøve, når X Faktor er slut! Jeg forlanges jo at være frisk og liderlig kl. 18 af en vis quinde! Og jeg tør jo ikke andet end at parere ordre! Hell has seen nothing, before it sees at woman angry! Nå, måske ikke helt korrekt citat, men belærende for os mænd, måske!? Hehe. Fik du så opfyldt dit ønske ved mødet med Patricia. Spændt på at høre om din oplevelse. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 7. Februar, 2017 chris 60 skrev, den 3/2/2017 at 19:20: Jeg har ikke influenza,søde Baremig! Jeg har blot læst, at en sådan er på vej i denne måned og januar. Jeg er dog ikke ramt! Endnu da. Ikke engang med symptomer - så det går nok. Frisk som en havørn! Hej Chris Hvordan var mødet med modellen @Baremig? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 7. Februar, 2017 Han overskred en del grænser gennem hans beskeder. SMS'er konstant og vil en hel masse mere end man aftaler. Så jeg skrev til ham at jeg ikke ønsker hans kontakt eller hans besøg. 6 Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 812 Skrevet 7. Februar, 2017 Det er næppe første gang , han er blevet sat på plads ... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Funktionær 377 Skrevet 7. Februar, 2017 Der kommer nok snart en ny profil herinde Del dette indlæg Link til indlæg
J93 263 Skrevet 7. Februar, 2017 Baremig skrev, for 1 time siden: Han overskred en del grænser gennem hans beskeder. SMS'er konstant og vil en hel masse mere end man aftaler. Så jeg skrev til ham at jeg ikke ønsker hans kontakt eller hans besøg. Respektløst. Man forarges sgu. (Over ham altså) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 286 Skrevet 7. Februar, 2017 Baremig skrev, for 1 time siden: Han overskred en del grænser gennem hans beskeder. SMS'er konstant og vil en hel masse mere end man aftaler. Så jeg skrev til ham at jeg ikke ønsker hans kontakt eller hans besøg. Hej Patricia Var det ikke nogenlunde det samme som sidste gang?? Mvh. Skovfogeden 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 7. Februar, 2017 Skovfogeden skrev, for 1 time siden: Hej Patricia Var det ikke nogenlunde det samme som sidste gang?? Mvh. Skovfogeden Skovfogeden.. Jo men jeg gav ham en sidste chance. Og den glibbede han. SÅ ER DET SLUT. Alt det med drikke sig i hegnet etc det havde han også sidste gang, og dagen efter følte han at han var kørt over af en damptromle. Og har sagt/skrevet man skal være sober. Så.. tja.. sådan er det. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Extinguisher 866 Skrevet 7. Februar, 2017 vi lukker tråden, vi er for langt fra en anmeldelse Del dette indlæg Link til indlæg