Hop til indhold
Lady Cherie

Vandtætte skodder for fanden!

Recommended Posts

Jeg kan ikke lade være med at tænke, på nogle af de streger, der har kørt herinde på det sidste, senest i dag hvor en pige får en rigtig svine anmeldelse af en førstegang-skriver.

fortjent eller ej...jeg er ligeglad...

Men han oplyser så smukt: jeg kan finde hende på Facebook, med hendes private navn og på de gule sider....

Se nu er alle herinde jo Gentlemen, og overhovede ikke nysggerige....slet ikke, men der er ham der den lille orm, ham der det lille svin, der elsker at snage, ham der stalkeren, der elsker at maile pigen , med: jeg ved hvor du bor....jeg ved, hvilken bil du kører i, jeg ved hvem din kærste er, jeg ved....og jeg ved....og hvis du ikke gør....så gør jeg...

Ham der ringer og siger: hej og så pigens private navn, ...eller lige skal lufte pigens erhverv i pigens syklub.....eller i kærstens fodboldklub

Ham der hænger billeder op af pigen i hendes opgang

Fortæller det til hendes børn.

Så hemmligt nummer piger, beskyttet navn og adresse, lad jer ikke genkende på facebook, hvorfor står i på de gule sider? det er jo ikke Føtex...parker mellem andre biler når i er på job...skal du fotograferes...så få dog de der genkendelige stregkoder af tatoveringer væk....

Er der flere der har gode råd, jeg har sikkert glemt nogen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt med den opsang Cherie. der er forskel på sviner og konstruktiv kritik. Når man giver en pæn portion penge for nogen rigtige mange penge for en pige der nok hellere skulle side i fakta i kassen, eller blive hjemme, eller overhovedet ikke burde have startet i denne branche. men kritik kan være hård en hård nød og knække, er man ligeglad det kan i min optik gå begge veje, et nå jeg er ligeglad jeg har brug for pengene og fordi jeg gør det her i ren fortvivlelse over kontanthjælp loftet og 225 timers reglen. sex af ren nødvendighed for at få mad på bordet, det er stensikkert virkeligheden for nogen, eller jeg må hellere stramme mig an, jeg må hellere lytte, jeg er sat her på jorden til at blive bedre og lærer, jeg må tage alt til mig, og sortere alt larmet fra dem der faktisk har noget fornuftigt at sige. For svinerier det er er støj, larm uro og destruktivt og man kan hurtigt for det til at støje endnu mere. Så internettet virkelig velegnet til denne støj. ingen ser mig og jeg kan ikke fortryde mine svinerier, for jeg kan ikke se modparten. Eller rettere føler ikke et lige så stort samvittighednag hvis det var over for en med fire øjne.

Jeg lærte en god læresætning dengang jeg havde psykologer som jeg synes alle glædespige skal have som et motto. Empati her kommer en gæst af en eller anden grund, der er nok lige så mange grunde som der er gæster, men der er et menneske og mange har nok noget psykisk at slås med, eller noget man ikke finde ud af, noget afsavn, de færreste der besøger glædespiger er næppe fuldt tilfreds. det hænger jeg man hat på, der er nok mange der vil benægte dette, benægtelsen er en måde at beskytte sig selv mod sandheden, så hellere leve væk fra sandheden, sandheden kan være en barsk omgang. Empati er noget at det vigtigste i tilsidesætte sit eget behov, og være til for gæsten, for der er kun en ting der gælder i den næste halve time eller en time eller et kvarter det er gæsten. Man kan ikke være bekendt andet, med de priser...

Og er han arrogant, dum modbydelig ondskabsfuld eller måske ligefrem voldelig er kun der man skal se på sine egne behov og tænke det her vil jeg ikke være med til. Beskyt nu også jer selv. Dårlige oplevelse det er min erfaring i hvert fald kan tage tid at komme af med for det rystede ud af kroppen. jeg betalte 1600 for et handjob og var helt flad der var gået et kvarter, jeg betalte for en time jeg bad hende om at slappe lidt af men hun blev ved og blev tømt der var ikke mere at komme efter, ingen stor tur, men fik ikke nogen penge tilbage. Det var ren og skær kynisk forretning sådan burde det aldrig være, så er det gået alt for vidt hvis det kommer derud hvis i spørge mig. Så vis også lidt solidaritet og medlidenhed, det er rigtig god stil at give penge tilbage hvis man af en eller anden grund ikke kan det man har købt sig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Så hemmligt nummer piger, beskyttet navn og adresse, lad jer ikke genkende på facebook, hvorfor står i på de gule sider? det er jo ikke Føtex...parker mellem andre biler når i er på job...skal du fotograferes...så få dog de der genkendelige stregkoder af tatoveringer væk....

Er der flere der har gode råd, jeg har sikkert glemt nogen?

Hej Lady Cherie.

Godt, at du lige bringer en "huskekage" til pigerne, og revser de mænd, der overskrider grænsen for brug til misbrug af oplysninger.

Jeg ville godt fortælle hele min historie her, men så vil jeg garanteret bare blive svinet til herinde bigtime, og blive udråbt som stalker, hater o.l.

Jeg vil dog sige, at det ikke er min erfaring, at der er mange, der i dagens danmark, er i stand til at flyve 100 % under radaren, heller ikke GP´er.

Har selv været i en situation, hvor jeg uden at skulle anstrenge mig særligt meget kunne få rigtig mange oplysninger - internettet er stort og husker rigtig mange ting, men det glemmer vi meget ofte,

Men jeg valgte, at fortælle GP ´en, hvad jeg vidste, for det følte jeg var bedst Hun valgte efter lidt betænkningstid(uden at der var skyggen af afpresning fra min side, det kunne jeg nemlig aldrig finde på) at fortsætte vort samvær, der nu har kørt i ca 1/2 år, og NEJ, det var ikke pga. mine penge, der var kunder nok i butikken. Hun fulgte mine råd til hende omkring hendes egen sikkerhed,og er nu "Fort Knox".

Men nu er det efterhånden snarere mig, der har fået problemer, med det jeg ved om hende, end omvendt.

Jeg har over tid, tydeligt kunnet iagttage, at hun næppe får det bedre menneskeligt, ved det hun gør som GP. Det har jeg forsøgt at sige til hende, men det er jo hendes egen sag og ikke min. Jeg burde måske kontakte hendes familie, men så mener jeg jo klart, at jeg går over en grænse der. Så hun må jo, sejle sin egen sø, og det er synd, for hun er et godt menneske, men ødelægger bare sig selv mere og mere. Det har jeg ikke samvittighed til at se på, så jeg har vendt ryggen til og er gået, desværre.

Så lad for din egen samvittigheds skyld være med at interessere dig for GP ´ens liv overhovedet !

Lidt af mine råd:

Uanset at det er svært, så fortæl ALDRIG om dit privatliv, uanset, hvor godt du føler du kender den mand der ligger ved siden af dig, og uanset hvor lidt du selv måtte mene, det du fortæller ham kan betyde. Find i stedet  på en løgnehistorie,  og jeg mener en løgnehistorie, som holder 100% vand, og som du kan gentage igen og igen. Og ja, OK, så bliver det hele måske lidt kedeligt og mekanisk.

Husk, at navne & adressebeskyttelse bl.a.ikke holder overfor en privat kreditor der dokumenterer, at denne har penge tilgode hos adressaten.

Pas på jer selv derude piger, og husk at opføre jer ordentligt mænd.

God aften til jer alle derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er blevet opsøgt på mit privat nr, Facebook men heldigvis aldrig på min adresse uden aftale. Har haft kunder privat. Nok lidt dumt. Men jeg kunne godt lide det og aldrig prøvet noget ubehageligt.

Jeg har også erfaret at hvis man skylder penge på sin bil så kan man tjekke nummerpladen og se ejeren. 

Det med løgnhistorier er måske godt men jeg har fanget flere piger i at fortælle løgne så synes jeg edenligt det spild af tid. Over for mænd er det nok fint nok. Men ser man dem flere gange er det nok bedre med sandhed. Og så som hos frisøren eller psykologen. Der snakker man 80-100% om "kunden"-"klientens" liv. 

Problemet med vores kunder er nok de meget gerne vil vide alt om "GP'en".

Hemmelig adresse, hemmeligt mobilnr/nr, luk Facebook profilen så den ikke er offentlig, bed kæresten om det samme hvis i har en, børn osv også, billeder bør tages så de ikke er meget genkendelige. Har man tusser/piercinger så fin en fotograf som kan fjerne det. Det samme hænder skønhedspletter og modermærker. 

Jeg har lært det hele på den hårde måde. Men ingen har heldigvist generet mig.

Pas på jer selv og hinanden. Og kærer mænd som bare vil finde pigen og finder pigen. Hold det for jer selv men synes i skal lade være og respekter pigernes privatliv. Vi blander os jo heller ikke i jeres.

knuz fra mig❤ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg aftalte engang et møde med en pige ude i et boligblok, jeg fik adressen men studsede da jeg googlede adressen hun havde glemt at fjerne telefonnumrede fra sin adresse, selv samme telefon nummer som stod i hendes annonce.

Der ville jeg lige sige til hende, det gjorde jeg over sms, hun var rigtig taknemmelig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TrineMuz skrev, for 9 timer siden:

Jeg er blevet opsøgt på mit privat nr, Facebook men heldigvis aldrig på min adresse uden aftale. Har haft kunder privat. Nok lidt dumt. Men jeg kunne godt lide det og aldrig prøvet noget ubehageligt.

Jeg har også erfaret at hvis man skylder penge på sin bil så kan man tjekke nummerpladen og se ejeren. 

Det med løgnhistorier er måske godt men jeg har fanget flere piger i at fortælle løgne så synes jeg edenligt det spild af tid. Over for mænd er det nok fint nok. Men ser man dem flere gange er det nok bedre med sandhed. Og så som hos frisøren eller psykologen. Der snakker man 80-100% om "kunden"-"klientens" liv. 

Problemet med vores kunder er nok de meget gerne vil vide alt om "GP'en".

Hemmelig adresse, hemmeligt mobilnr/nr, luk Facebook profilen så den ikke er offentlig, bed kæresten om det samme hvis i har en, børn osv også, billeder bør tages så de ikke er meget genkendelige. Har man tusser/piercinger så fin en fotograf som kan fjerne det. Det samme hænder skønhedspletter og modermærker. 

Jeg har lært det hele på den hårde måde. Men ingen har heldigvist generet mig.

Pas på jer selv og hinanden. Og kærer mænd som bare vil finde pigen og finder pigen. Hold det for jer selv men synes i skal lade være og respekter pigernes privatliv. Vi blander os jo heller ikke i jeres.

knuz fra mig❤ 

Meget enig i det du skriver TrineMuz.

Registerdanmark!!!

Jeg vil sige, lad være med at have kunder i privaten, selvom det er trygheden selv.

Det var således et navneskilt(efternavn), samt en oplysning jeg fik fra GP ´en, om et familiemedlems ejendom, der satte "lavinen" i gang for mit vedkommende. 

Og JA, nogle af jeres kunder vil bare gerne vide alt om jer, for det er jo bare menneskeligt.

Problemerne kommer, når man ikke kan styre det, at håndtere sin viden - altså når brug bliver til misbrug. Jeg er afbalanceret nok til at håndtere dette, mener jeg da selv. Det er der måske andre der ikke er, de udvikler sig til stalkere, hatere og det der måske er værre.

Som jeg skriver, så er det mine samvittighedskvaler, der gør at jeg ikke ser GPén længere. Havde jeg ikke vidst, hvad jeg ved, så kunne forholdet måske være fortsat længere, for hun er sgu en sød og god pige. Sexen må desværre vige for det menneskelige, for mit vedkomende, for sådan er jeg altså indrettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

God tråd @Lady Cherie

Jeg spørger aldrig om private detaljer. Hører eller ser jeg noget privat, så "glemmer" jeg det. Jeg spørger, søger eller leder aldrig efter oplysninger om pigen andet end en anmeldelse her på EG. Det er en skråplan, og man VIL finde et eller andet når man søger. Hvorfor så gøre det? Der er virkelig få piger jeg kender godt nok til, at vi ved lidt mere om hinanden privat. Det er kun noget vi har udvekslet frivilligt, og jeg stoler på deres diskretion og jeg nævner det eller skriver det aldrig. Sådan skal spillets regler være. I piger burde udvikle en professionel persona. Hvis kunder så prøver at overtræde nogle grænser, så bed dem pænt om at respektere det. Bliver de ved, så vil de misbruge det og burde afvises.

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja de kære Ladies skal passe på hvilke informationer der kommer i det offentlige rum, en GP jeg var mægtig glad for at besøge i en lejlighed på Halmtorvet, blev også vært i et program på TV3, og med sit rigtige navn, det var lidt særpræget og det var nemt at finde hendes private oplysninger navn o.s.v.  Jeg gjorde den gode gerning at jeg i forbindelse med et besøg hos hende oplyste at det ved hjælp af navn fra TV3 og krak, og gule sider samt søgning på hendes borgerlige navn på en Google kunne finde adresse, og mobil, samt børn, og jeg bad hende passe på sig selv og sit civile liv. Hun er ude af branchen og har et fint job, og vi "facer" sammen ind i mellem, på hendes initiativ. Desværre er hun i fast forhold, ellers ville jeg nok prøve at date....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 17 minutter siden:

Ja de kære Ladies skal passe på hvilke informationer der kommer i det offentlige rum, en GP jeg var mægtig glad for at besøge i en lejlighed på Halmtorvet, blev også vært i et program på TV3, og med sit rigtige navn, det var lidt særpræget og det var nemt at finde hendes private oplysninger navn o.s.v.  Jeg gjorde den gode gerning at jeg i forbindelse med et besøg hos hende oplyste at det ved hjælp af navn fra TV3 og krak, og gule sider samt søgning på hendes borgerlige navn på en Google kunne finde adresse, og mobil, samt børn, og jeg bad hende passe på sig selv og sit civile liv. Hun er ude af branchen og har et fint job, og vi "facer" sammen ind i mellem, på hendes initiativ. Desværre er hun i fast forhold, ellers ville jeg nok prøve at date....

Vært på tv3... Spændende... Google Google :P 

( Do you get my point? ). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Yep get your point, og det er nu en del år siden, og du eller andre ved ikke hvilket program eller navn, så........get the point???

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Playful skrev, for 5 timer siden:

 

Jeg spørger aldrig om private detaljer. Hører eller ser jeg noget privat, så "glemmer" jeg det. Jeg spørger, søger eller leder aldrig efter oplysninger om pigen andet end en anmeldelse her på EG. Det er en skråplan, og man VIL finde et eller andet når man søger. Hvorfor så gøre det? Der er virkelig få piger jeg kender godt nok til, at vi ved lidt mere om hinanden privat. Det er kun noget vi har udvekslet frivilligt, og jeg stoler på deres diskretion og jeg nævner det eller skriver det aldrig. Sådan skal spillets regler være. I piger burde udvikle en professionel persona. Hvis kunder så prøver at overtræde nogle grænser, så bed dem pænt om at respektere det. Bliver de ved, så vil de misbruge det og burde afvises.

Langt hen ad vejen enig med dig Playful.

Men det bliver en kedelig verden, hvis vi ikke snakker sammen og bruger vores øjne - hvis vi ikke er mennesker.

Men, mennesker er jo vidt forskellige. Nogen, fx. jeg og som du kan se, også ALKOHOLIKEREN, har jo faktisk været ærlige og sagt hvad vi vidste, og rådet GPén til at passe bedre på sig selv. I så fald, kan viden du modtager eller tilfældigt får, altså godt anvendes positivt, det synes jeg da.

Som jeg skrev, giver viden også samvittighedskvaler. Der har jeg selv været.

Når den viden du ligger inde med, i kombination med den negative udvikling du ser et menneske undergå, fortæller dig at det ikke ser godt ud, hvordan vil du så handle på det?  Og ville det egentlig have været bedre, ingenting at have vidst?

Nogen blander sig, hvis der er optræk til meningsløs vold på gaden, andre gør det ikke. Jeg dømmer ikke nogen, hverken for det ene eller det andet, men siger, at vi mennesker jo blot er forskellige.

Håber tråden kører videre længe endnu...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Anilingus skrev, for 3 minutter siden:

Men, mennesker er jo vidt forskellige. Nogen, fx. jeg og som du kan se, også ALKOHOLIKEREN, har jo faktisk været ærlige og sagt hvad vi vidste, og rådet GPén til at passe bedre på sig selv. I så fald, kan viden du modtager eller tilfældigt får, altså godt anvendes positivt, det synes jeg da.

Jeg skrev ikke noget om hvad jeg rådede pigen til. Selvfølgelig hvis det er noget hun kan gøre noget ved, så siger jeg det. Men skriver det ikke andre steder  ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Playful skrev, 1 time siden:

Jeg skrev ikke noget om hvad jeg rådede pigen til. Selvfølgelig hvis det er noget hun kan gøre noget ved, så siger jeg det. Men skriver det ikke andre steder  ;) 

 

Tror ikke, at vi er uenige.

Ofte vil de velmente råd, du i så tilfælde måtte vidergive, jo blot forudsætte, at du jo rent faktisk ved noget - noget som du synes burde give anledning til en anden adfærd, siden du vælger at sige det videre.

Lad mig blot konstatere, at en viden der i den almindelige opfattelse vil være til gavn for en GP bør vidergives, men at det jo ikke er sikkert , at den konkrete GP opfatter denne vidergivelse af viden som noget positvt - lige i første omgang i hvert fald.

Ligesom trådstarter, der selv er GP efterlyser råd til, hvordan kvinderne kan gardere sig bedst muligt, kan rådene herom  jo sagtens komme fra kunderne, selvom de er mænd.

Det er altså ikke alle handyr, der er stalkere, hatere, psykopater o.s.v.  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 6 timer siden:

Yep get your point, og det er nu 12 år siden, og du eller andre ved ikke hvilket program eller navn, så........get the point???

Dit fjernsyn er bare vildt forældet. Vi er i de mellemliggende år gået over til digitalt :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 time siden:

...... Men det bliver en kedelig verden, hvis vi ikke snakker sammen og bruger vores øjne - hvis vi ikke er mennesker.

Men, mennesker er jo vidt forskellige. Nogen, fx. jeg og som du kan se, også ALKOHOLIKEREN, har jo faktisk været ærlige og sagt hvad vi vidste, og rådet GPén til at passe bedre på sig selv. I så fald, kan viden du modtager eller tilfældigt får, altså godt anvendes positivt, det synes jeg da ....

Ja, her er vi ved noget væsentligt, eller i hvert fald noget jeg lægger største vægt på: Vi er mennesker, og vi er ganske rigtigt forskellige.

Desværre handler mennesker ofte ud fra den laveste fællesnævner og tiltænker næsten de allerværste motiver. Det er set mange gange herinde samt andre steder, og derfor er det også kun forståeligt, at deltagerne i dette for de fleste temmeligt følsomme univers lukker sig sammen om sig selv. 

Jeg er selv blevet forundt den glæde at få et lidt nærmere kendskab til nogle af de glædespiger, der har optrådt i mit univers. Og jeg har heldigvis vidst af at skatte dette gode, hvorfor jeg også har lukket ned for alt nærmere.

Egentlig en skam, men sådan er det bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 2/3/2017 at 12:50:

Yep get your point, og det er nu X år siden, og du eller andre ved ikke hvilket program eller navn, så........get the point???

Hvis det er sandt, så gør du det altså kun lettere at google, når du skriver, det er X år siden. Lad nu være med at tilføje mere, selvom alle godt ved, at du selvfølgelig har ændret lidt detaljer, så det i virkeligheden var på DK4 og 23 år siden og i øvrigt en mand - for ingen i den virkelige verden kan jo være så torskedum, som personaen "@Alkoholikeren" fremstår i denne tråd.

Edit: Der kunne, hvis der ikke var brugt vildledning, iflg Google være tale om højst 4 kvinder, hvoraf den ene nok temmelig sikkert er udelukket, dvs. reelt tre. Jeg har derfor bedt mod redigere i indlæggene, da man kan risikere, at nogen tror på, at Alko kun har skrevet sandfærdige oplysninger og på den baggrund finder på at sprede falske rygter.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

En hemmelighed er kun  hemmelig sålænge der ikke er mere en 1 der kender den.  I moderator teamet husker vi med al tydelighed balladen omkring en enkelt meget åbenhjertig GP'er der fik konsekvenser. Naturligvis først og fremmest for hende - men også for os, idet det gav mange mange timer oprydning og ballade.

Når betagelsen ændres, eller relationen ophører er det der skulle være privat nemlig pludselig en handelsvare.

Del kun billeder der ikke kan genkendes, ikke kan findes findes via google og hold alle informationer om privatlivet, alt fra børn, bopæl til og med arbejde tæt til kroppen. Og det gælder både drenge og piger.  Vi ved jo hvem der skal sidde med oprydningsarbejdet når virkeligheden indhenter på en utilsigtet måde.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...