Hop til indhold
Natskygge

Lilly hos Mansion - ikke helt ok

Recommended Posts

Mit første besøg på Mansion er netop overstået og var ikke den fantastiske oplevelse jeg havde håbet på, efter de mange gode og rosende anmeldelser der ligger på stedet og pigerne. Og naturligvis er det altid nemt at blive skuffet når forventningerne er høje, men alligevel….

Lilly er sød og faktisk lidt pænere i virkeligheden end på billederne. En dejlig naturlig krop med fine ægte b-bryster, en skøn numse og en lidt stor ”belly”, som reaktion efter en nylig fødsel? Hendes engelske er sparsomt, men dog brugeligt og hun virker som om hun gerne vil snakke. Selve sexakten var sådan set også ok, om end en smule påtaget stønnen, men det der gjorde mig lidt irriteret var, at hun hele tiden sagde ”extras”.

Jeg ved godt det altid er en god ide at forventningsafstemme, men da jeg havde betalt for en halv time, havde jeg da som minimum forventet, at det indeholdt både dansk og gensidigt fransk og så reklamerer hun i øvrigt selv med at ægte kys er inclusive hos hende når man tager en halv time. Men da jeg skulle til at slikke hende fik jeg at vide, at det var ekstra, nå men så bad jeg om, at hun slikkede mig, men det var også ekstra, og de annoncerede kys incl var sørme også ekstra, da jeg dristede mig til at spørge om det. Det gik en smule ud over begejstringen, men jeg fik selv bakset natskyggen op i fuld størrelse igen, monterede selv kondomet og kneppede hende så i forskellige stillinger. Og her var hun ganske villig til flere stillinger, god øjenkontakt og smil m.m.

Så alt i alt en lidt dyr og skuffende oplevelse med Lilly, der ellers som sagt virker sød og reel. Hun har kun været her et par dage, og det er hendes første besøg i DK, så måske mangler hun bare lidt indkøring og gode råd fra både mutter og kollegaen, som jeg ikke så, men kun hørte.

 

/Natskygge
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv øv. Sådan kan det jo gå, når man skruer forventninger op. Det har vi vist alle prøvet. 

Tilgengæld kan jeg varmt anbefale den anden pige, Viki. Hende har jeg besøgt en 3 gange, hun er lidt ældre end hendes billeder giver udtryk for, men hun giver en super service, og er egentlig faktisk pænere i virkeligheden. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende for 2-3 år siden.. Det var heller ikke nogen succeshistorie, syntes ikke hun var så velsoigneret og egentlig ret kedelig at knalde med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...