Hop til indhold
Bossen

Horsens thai massage i dag hvem?

Recommended Posts

Havde besluttet mig for alm sex i dag, men en bror herinde havde besøgt mit valg med dårligt resultat til følge. Så nu vil jeg have massage og måske hj som afslutning.   Da det er længe siden jeg har været på "tur" i Horsens, kunne jeg godt bruge en anbefaling eller to.  Har sidst været ved Mukda og det var udemærket, men vil godt prøve noget andet.  Kører også gerne til Vejle.  Har besluttet at budgettet er kr 600 så der også er til en gang senere på måneden.  Foreslå gerne nogen inden kl 11.30.  Jeg har et møde kl 14.30 i dag.  Så har læst forum, men syntes ikke der lige var "det" rigtige.  Alder 25-40.  På forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Horsens, prøv Kattesund 24 eller Amaliegade 30, Smedegade 26, Faida, er nu også blevet anbefalet. I Vejle er der mange - check Eroguide/Thai.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB1 skrev, den 2/2/2017 at 18:58:

I Horsens, prøv Kattesund 24 eller Amaliegade 30, Smedegade 26, Faida, er nu også blevet anbefalet. I Vejle er der mange - check Eroguide/Thai.

Hej  man hører ikke meget om Kattesund 24 - er der muligheder for andet end massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
denventende skrev, for 3 timer siden:

Hej  man hører ikke meget om Kattesund 24 - er der muligheder for andet end massage

Jeg har været der en gang og blev tilbudt B2B med det samme,men nøjedes med et HJ,sød og smuk yngre pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...