Hop til indhold
2000m

Erfaringer med NajaP

Recommended Posts

Hejsa

Har gennem et stykke tid af og til set en annonce med NajaP på annoncelight.dk, hvor hun tilbyder varer i Den Blå Avis, eller på cafetoilet/solcenter.

Er der nogle, der har erfaringer med hende for nyligt - og vil dele? Er hun ægte eller er det fake, hvor man bliver snydt?

 

Go da

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
frenchlover1 skrev, for 43 minutter siden:

Hun er ægte, men ret stor. 

Erfaring fra cirka sommer 2016 :-)

Venligst

French 

Du er ligesom en hund der bare knepper alt hvad der rører sig :lol: den ene dag er det en petit pige på 50 kg. og den næste så er det en 120 kg. trunte :-o

Det er ikke en kritik, jeg er bare imponeret over din alsidighed i den retning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
2000m skrev, 1 time siden:

Hejsa

Har gennem et stykke tid af og til set en annonce med NajaP på annoncelight.dk, hvor hun tilbyder varer i Den Blå Avis, eller på cafetoilet/solcenter.

Er der nogle, der har erfaringer med hende for nyligt - og vil dele? Er hun ægte eller er det fake, hvor man bliver snydt?

 

Go da

Det er dit 23 indlæg... Er der ikke noget, som siger dig, at du skulle putte indlægget i, *efterlysninger*..?

Og vedrørende NajaP - hvad med, at bruge søge-funktionen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 59 minutter siden:

Du er ligesom en hund der bare knepper alt hvad der rører sig :lol: den ene dag er det en petit pige på 50 kg. og den næste så er det en 120 kg. trunte :-o

Det er ikke en kritik, jeg er bare imponeret over din alsidighed i den retning. 

Hahaha Sweex... du gætter og ved ingenting. Fx ved du ikke om jeg gik igen...

I øvrigt er det kemi, der tæller for mig. Jeg kan fascineres af meget, men uden kemi er jeg ikke 'game'.

Venligst

French 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
frenchlover1 skrev, for 38 minutter siden:

Hahaha Sweex... du gætter og ved ingenting. Fx ved du ikke om jeg gik igen...

I øvrigt er det kemi, der tæller for mig. Jeg kan fascineres af meget, men uden kemi er jeg ikke 'game'.

Venligst

French 

Lige som, Sweex, gætter jeg på, at du blev... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2000m skrev, for 4 timer siden:

Hejsa

Har gennem et stykke tid af og til set en annonce med NajaP på annoncelight.dk, hvor hun tilbyder varer i Den Blå Avis, eller på cafetoilet/solcenter.

Er der nogle, der har erfaringer med hende for nyligt - og vil dele? Er hun ægte eller er det fake, hvor man bliver snydt?

 

Go da

Jeg ved ikke om det er på sin plads at jeg hopper ind her, men nu gør jeg det. 

2000m er ked af at det som skulle være svar til dig ,nærmere bliver til afsporet kritik af nogle/noget helt andet. 

Jeg er ikke fake og jeg er en stor pige og på billederne på min annonce kan du se HVOR stor og hvilken kropsbygning jeg har til trods for at billederne ikke er af mig...så er de 99% lignende. 

Jeg er selv blond når det kommer til opslag, så tag dig ikke af den hårde tone ;)

kærligst

Naja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag du bare chancen.

Naja er ikke en lille pige, men hun er heller ikke kæmpe stor.

Hun er en rigtig frækkert, og jeg havde en ganske fornøjelig oplevelse med hende i sommers. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. 

 

Det er faktisk ret meget som hun selv beskriver i hendes annonce. Frækt og lige på men et sjovt spil. Jeg har besøgt hende nogle gange og gået derfra med et stort grin bagefter... Top karakter herfra. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...