Hop til indhold

Recommended Posts

Der er flere af jer brødre som allerede kender Alex og dette er ikke hendes første anmeldelse, men jeg har lyst til at skrive min egen anmeldelse efter jeg har besøgt hende i dag. Jeg har efterhånden besøgt Alex nogle gange og jeg kan ligeså godt sige det som det er, hun er fantastisk!

https://annoncelight.dk/showad/219210

I dagens anledning holdte hun til på et eksklusivt hotel tæt på centrum, så setup’et var en smule anderledes end det plejer, men det er kun i dag hun er der, fra i morgen er hun tilbage på det "sædvanlige" sted. Til dem som går op i at det skal være diskret, så er dette sted ret diskret efter min mening, især hvis man kommer i bil. Jeg har aldrig mødt nogen hvis man køre i parkeringskælderen og tager elevatoren op.

Jeg havde aftalt med hende at hun skulle hente mig i lobbyen, jeg havde glædet mig meget til denne del da jeg bestemt ikke har noget i mod at blive set offentligt med en pige som er så smuk som Alex, jeg syntes at tanken om at blive hentet af hende var mega fræk. Da hun kom ud af elevatoren så må jeg indrømme at jeg først ikke kunne genkende hende! Både fordi jeg havde glemt hvor høj hun er (Hun er i hvert fald over 180 cm, med hæle tæt på 2 meter) … men også fordi hun havde et meget stilet business suit med stram nederdel på, meget høje hæle. Men da jeg først fik øjenkontakt så genkendte jeg hende med det samme.

Vi kommer op på værelset og det dejlige gensyn kunne for alvor begynde. Hun havde tændt stearinlys i begge rum, dæmpet lyset trukket gardinerne fra så man kunne nyde udsigten over byen, jeg kan godt lide den måde hun gør sig umage for at skabe en god stemning.

Første gang med man møder hende får man indtrykket af at hun er genert, men når hun er varmet lidt op så hun på ingen måde genert. Jeg havde hele ugen drømt om at få lov at røre, kysse og lege med hendes små faste bryster – det fik jeg så endelig lov til igen, hun er berøringsvenlig og hun ser ud til at nyde at blive nydt, hun er en flot pige, fast krop og smukt ansigt. Som andre brødre også har bemærket, der er noget særligt ved at være i seng med Alex, hun evner at skabe en intim stemning hvor tid og sted forsvinder, alt forgår naturligt og uplanlagt, hvilket jeg elsker, virkelig GFE. Detaljerne vil jeg gerne beholde for mig selv, men da vi var færdige så havde jeg ingen ide om der var gået 20 min eller 1 time. Jeg havde en fantastisk god oplevelse med hende som levede fuldt op til de forventninger jeg havde bygget op de sidste par uger

Det er ikke nemt at finde "real GFE", Alex er helt klart den bedste GFE jeg har prøvet. Der er selvfølgelig altid noget med kemi, men for mig personligt, så har hun har givet mig nogle meget intime og dejlige oplevelser.

Gentagelse? Ja, jeg har allerede booket vores næste møde :)

Hun er i 2 uger og hun går ret meget op i at du præsentere dig selv ordenligt og behandler hende pænt.

Pas godt på hende :)

Redigeret af GrayNinja
  • Synes godt om 12

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækker tanke - at blive hentet af "business"-kvinden i lobby'en... ;-)  - måske man selv skulle prøve...?
Det er stort set umuligt at få et glimt at "drømme GFE"-pigen de næste par dage - forhåbentlig er hun ikke kørt træt, når vi andre - som er langsomme ud af start-blokken - skal besøge hende ;-) 

Tak for skrivet.

Dressmann

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Alex igen i denne uge, jeg kan fortælle at hun er tilbage på det "sædvanlige" sted. Dejligt diskret, jeg har aldrig mødt nogen på vej "op" til hendes værelse, heller ikke denne gang.

Alex var endnu en gang fantastisk, hele kroppen sitrende bagefter, dejligt ;) Jeg er fan :D

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shit! My friend just said one of us called the hotel and reported her!

does anyone know where she will be? I gotta see her!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Hr. Lick me skrev, for 2 timer siden:

Shit! My friend just said one of us called the hotel and reported her!

does anyone know where she will be? I gotta see her!

Hmm - var det Deep some thing - det skal man ikke tage for givet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Lick me skrev, for 8 timer siden:

does anyone know where she will be? I gotta see her!

Dit spørgsmål giver ingen mening - du kan jo bare skrive til hende? Du plejer at komme med hånlige one-liners til andre, der stiller den slags spørgsmål og du ved udmærket at det ikke er OK at oplyse stedet, hvis det ikke står annonceret.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweetalex1996
Hr. Lick me skrev, for 20 timer siden:

Shit! My friend just said one of us called the hotel and reported her!

does anyone know where she will be? I gotta see her!

I am here ...
You know very well that you are persona non grata. you know very well that I begged you  .. begged you to leave me alone and stop writing me, changing mails, stalking me.
I started to ask for ETHNICITY to avoid you as you are Black.
LEAVE ME ALONE
I know it's you who reported me.
I said this to no other. - So it's you.
AND I already have told you that I KNEW that your name here was Hr.Lick me.
Please...!!
Stay out of my life???

And - btw - Writing in Public here that I had problems with a Hotel, which indeed would create questions  and is far away from the real essence of what this forum is about " Review girls, their service, authenticity" - is a real stupid thing to do. !!!

Redigeret af Sweetalex1996

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Loureed skrev, for 16 minutter siden:

Hvor er du dog en lort hr Lick me, håber jeg møder dig et mørkt sted en dag 

Han burde være til, at kende. Han færdes jo sammen med " The Deep" - eller er det samme person ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...