Hop til indhold
Guest Brøndby

Dokkun massage i Glostrup

Recommended Posts

Guest Brøndby

Det startede ellers godt, mødte Supai som er en lille korthåret og afbleget thaikvinde. Hendes påklædning var dog noget kedelig i en grå joggingdragt . Jeg fik hende dog til at smide den øverste halvdel af joggingdragten hvilket hjalp lidt . 

 

Bestilte sportsmassage og Spa i en time og slap 950 kr. 

 

Massagen var god og grundig, der var faktisk ikke meget at klage over. 

 

Så kom vi til afslutningen, som faktisk også var okay, og Supai fortsatte sin massage, og minsanten om ikke hun tvang mig til at komme en gang til hvilket lykkedes. 

 

Tid til Spa, men så var det lige at der skulle betales ekstra fordi jeg var kommet to gange . 

 

Det havde jeg så hverken lyst til at betale for, og heller ikke penge til . Jeg endte med at springe Spa badet over og forlod stedet, og jeg har ikke tænkt mig at besøge stedet igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Sommetider er thaimassage en trist oplevelse forstået på den måde, at man føler sig som pengemaskine for kvinderne, der skal forsørge familien i Thailand.

Og når klinikkerne har et rend af piger, så kan man aldrig være sikker på at møde den samme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Jeg har besøgt Dokkun en del, og jeg kan ikke genkende Brøndby's scenarie mht. ekstra betaling fordi han kom to gange. Men det er måske lige så meget op til én selv at få det forretningsmæssige anliggende ordnet før man lægger sig ned, så kan man slappe af og nyde det. 

Det være sagt, så kan der være enkelte piger der ikke overholder chefens regler, så jeg syns hvis Brøndby følte sig dårligt behandlet, så ring derover og spørg efter Pam, hun er chef, og de år jeg er kommet der, har hun altid ønsket at kunderne skulle have en god oplevelse.

Hilsen

Franz

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg har været hos Dokkun mindst 10 gange, og hvor de første besøg var udmærkede ( hvilket var årsag til at jeg vendte tilbage ) så har de sidste par besøg været meget skuffende, og nu er det definitivt slut med at besøge pigerne hos Dokkun . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...