Hop til indhold

Recommended Posts

 

Cityfan skrev, for 8 minutter siden:

Hej!

Er der nogen, der kan anbefale en GP der tilbyder fræk Strip Tease?

Helst i Københavns området.

MVH
Cityfan

 

Hvis nogen foreslår mig i den her så skal du ikke tro på dem.. Der er beviser på andet.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

 

Hvis nogen foreslår mig i den her så skal du ikke tro på dem.. Der er beviser på andet.. Hahaha..

må vi se beviserne ??   

Den slags foretrækker jeg selv at afgøre.....

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jams007

Får det når NewViky er i byen, ellers har jeg også prøvet at få Kimora til at danse sexet, selvom hun ikke troede på at hun kunne, men hun gjorde det super flot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jams007 skrev, for 3 minutter siden:

Får det når NewViky er i byen, ellers har jeg også prøvet at få Kimora til at danse sexet, selvom hun ikke troede på at hun kunne, men hun gjorde det super flot

Kimora kan slet ikke bevæge sig uden at det er sexet...... tvivler på om hun kan trække vejret uden det er sexet.....

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

 

Hvis nogen foreslår mig i den her så skal du ikke tro på dem.. Der er beviser på andet.. Hahaha..

For lidt usselt mammon danser Jennifer gerne splitternøgen rundt oppe på sengen. - Det kan du godt glæde dig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 6 minutter siden:

For lidt usselt mammon danser Jennifer gerne splitternøgen rundt oppe på sengen. - Det kan du godt glæde dig til.

Det kun fordi du ikke så min manøvre for to gangbangs siden hvor jeg væltede og næsten brækkede nakken i forsøget på bare at hente en sko.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Det kun fordi du ikke så min manøvre for to gangbangs siden hvor jeg væltede og næsten brækkede nakken i forsøget på bare at hente en sko.. Hahaha.. 

Jamen - det med sko det fravælger vi. - Det er alt for farligt i kombination med dig. - Men ellers er dine ben-bevægelser aldeles interessante.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Hvis nogen foreslår mig i den her så skal du ikke tro på dem.. Der er beviser på andet.. Hahaha..

 

JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Har faktisk lagt en video op hvor jeg gør det jeg kalder at danse.. Godt nok med tøj på.. 

 

JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Det kun fordi du ikke så min manøvre for to gangbangs siden hvor jeg væltede og næsten brækkede nakken i forsøget på bare at hente en sko.. Hahaha.. 

det ville sikkert blive en lang og underholdende tråd hvis vi alle sammen lagde et par indlæg om hvad vi ikke kan. Men mon ikke @Cityfan's efterlysning ville drukne undervejs? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...