Hop til indhold
Longguy

Ny Ung thaipige i Nyborg...

Recommended Posts

Hej..

Så blev hun besøgt https://annoncelight.dk/showad/222471 

Trillede afsted til Nyborg og ankom til adressen ved havnen. Fint diskret i en lille havneblok hvor alle direktørerne nok er på arbejde om dagen. Skrev en SMS som aftalt og blev lukket ind... Bag døren åbnede pigen på billedet, som absolut ser top dollar ud i virkeligheden. Hun kan godt lidt dansk, men foretrak at snakke på engelsk. 

Kom ind og fik aftalt en time med først lidt massage, derefter hyggetid med både kys, blow og sex til 1500 kr.

En halv time var 1000 kr. Og så kunne man også vælge et par andre cocktails.

Efter den lette massage vendte jeg mig om på ryggen og hun lod undertøjet falde. Wauw siger jeg bare... 28 år og med en silkeblød krop, med et par yndige bryster til.

Vi fik ageret på diverse måder og hun var hele tiden glad, smilende og nærverende under akten.

Fik et bad til slut. (Jazuccien ved siden af bruseren havde jeg gerne hoppet i).   Kom i tøjet og fik sagt farvel og så gav hun lige Lillemanden et klem da jeg gik ud. ☺

Alt i alt = Godkendt

 

0317cc2db40e51b6973d8f9bba3e9e68e9d44503.jpg

Redigeret af Longguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Hvad prisen på normal massage med HJ som afslutning eller BJ? Hvis i ved det nu snakker vi 30 min 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snigeren902 skrev, 1 time siden:

Hvad prisen på normal massage med HJ som afslutning eller BJ? Hvis i ved det nu snakker vi 30 min 

Hos nakhon sawan på østre stationsvej odense

koster massage + hj 600kr for en time og tror det koster 500kr for 30 min, da der kun er 100kr forskel på 30min og en times massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i hendes  nye kælderlejlighed i dag . Der er bad og toilet på gangen, men mødte ingen på vej derud 

Ikke den store oplevelse med hende. Kommer ikke igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Longguy :  du må enten have noget vi andre ikke har, eller drømme sødt, for jeg er desværre helt enig med FKV, hun er ganske rigtigt meget pæn, grænsende til smuk, om end fotoet nok er lidt fotoshoppet ( ca 5 til 6 kg ), og hvis forventningerne ikke havde været meget høje efter at have læst Longguy`s indlæg, kunne jeg måske næsten have været lidt tilfreds, men desværre, alt det som skulle have været sket med munden, udeblev både i den ene og den anden ende, en time for 1500, det tog 45 min ( afbrudt af telefonen en enkelt gang ), hvoraf de godt 35 var massage, alt i alt en MEGET dyr massage, ikke noget jeg gentager, selvom hun ganske rigtigt er både pæn, sød og smilende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Kan se der er kommet nogle blandet kommentar på hende.. men tror i at hun er være at prøve hvis det kun drejer sig om massage og et HJ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgt hende idag til en omgang 1 time body+bodymassage m.blowjob afslutning.. for kun 1000kr.. god og dejlig massage ...køn fræk pige.. havde lyst til at knalde med hende lidt men pengepungen var ikke fyldt op...så det fik jeg aftalt med hende at jeg næste gang skal have en tur i kanen... 

Stedet: 5/10

Pigen: 8/10

Hyggiene: 7/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu fået besøgt denne lille sag, en dejlig pige.

Lokalerne er der ikke meget godt at skrive om , en snusket  lille kælderlejlighed , med toilet ude bag ved.

Renlighed er heller ikke det bedste , altså jeg mener seng og sengetøj , men pigen hun er dejlig , dog nok lidt uerfaren ,men det bliver det efter min mening ikke dårligere af.

Hun siger dog først nej til kys men da det først går løs kysser hun gerne , det er et stort plus for mig.

Jeg vil så lige sige at massagen er ikke noget værd, og hun har også svært ved at holde sig fra telefonen ,så der er også minusser.

Jeg mener dog hvis man kun kommer for sex , er det pengene værd .

ellers bliv væk.

ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest niklas23
ara skrev, for 3 timer siden:

Har nu fået besøgt denne lille sag, en dejlig pige.

Lokalerne er der ikke meget godt at skrive om , en snusket  lille kælderlejlighed , med toilet ude bag ved.

Renlighed er heller ikke det bedste , altså jeg mener seng og sengetøj , men pigen hun er dejlig , dog nok lidt uerfaren ,men det bliver det efter min mening ikke dårligere af.

Hun siger dog først nej til kys men da det først går løs kysser hun gerne , det er et stort plus for mig.

Jeg vil så lige sige at massagen er ikke noget værd, og hun har også svært ved at holde sig fra telefonen ,så der er også minusser.

Jeg mener dog hvis man kun kommer for sex , er det pengene værd .

ellers bliv væk.

ARA

Hvor meget koster en seance?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt forstå hvis nogen synes det er svært at få et indtryk af denne thai-pige, med så forskellige anmeldelser. Nu kan jeg så give mit bidrag med....

Hun er ganske rigtig en sød og meget smuk thai-pige....lille smule kraftigere end billeder, men rigtig flot og fast krop. Men så stopper det også her desværre. Bestilte en gang sex ca. 15 min, og fik hvad jeg kom efter. Men.....Indlevelse er der intet af overhovedet, og smilende....bestemt nej! Da hun kunne mærke jeg var ved at komme, røg hånden ned med det samme og ville ha' mig ud....heller ikke særlig fedt.

Så det bliver ikke et sted jeg kommer igen. Men vi er jo mennesker....Det kan jo være hun havde en mindre god dag....måske var jeg slet ikke hendes type osv. Så ift. andre indlæg, behøver denne forestilling ikke være et udtryk for hvad man generelt får, når man besøger hende. Ærgerligt for hun er godt nok en lækker lille sag man hurtigt kunne blive afhængig af tror jeg :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, den 2/10/2017 at 19:37:

Er der nogen som har besøgt hende for nylig og kan berette om tingenes tilstand? Både pigen og lokalerne.

Prøv at læse tråden. Der er svaret....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobbes skrev, den 8/10/2017 at 10:57:

Prøv at læse tråden. Der er svaret....

Seneste beretning er er halvt år gammel. Ikke for nyligt i min verden. Derfor spurgte jeg om nogen har en mere opdateret beretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos "Ung smuk Thai" i nyborg to gange nu. Første gang jeg så hende, var det - wow, hun er køn! Smilende. God krop. Men der stoppede det gode, for hun er elendig til at massere, vil ikke slikkes, og sexen synes jeg min egen hånd gør bedre. Som Big3Lover beskriver, så har hun ikke den store indlevelsesevne - hun er nok brugt op, træt af det hele men mangler penge - det er i hvert fald mit indtryk af hende. Jeg tænkte, at jeg måske var kommet skævt ind på hende, så jeg besluttede mig for at besøge hende igen.

Halvvrissen modtog hun mig i døren, og så sagde jeg at hvis hun ikke stoppede med at se SÅDAN ud så ville jeg gå. Så kom der et (fake, selvfølgelig) smil og jeg var dum nok til at hoppe på den. Jeg tror gerne at hvis man betaler hende 1500-2000 kr, får man en meget bedre oplevelse, men det vil jeg ikke risikere. Jeg forstår heller ikke folk der giver så mange penge. De ødelægger det jo for os andre, det er blot min egen mening. Hvorfor betale så meget mere for thai, når "almindelige" glædespiger koster mindre. Nå, der kom jeg til at afspore mig selv. Beklager.

Stedet er stadig snusket, med et fællestoilet/bad ude bagved hvor man risikerer at møde andre mennesker på vej ned i deres kælder........ Så hav for guds skyld tøjet på mens du går ud til toilettet.... (jeg havde kun håndklæde om livet, og heldigvis ingen tilskuere...)  Jeg er bare i syv sind - skal man besøge hende igen, eller lade være. Der er åbenbart kun hende i Nyborg for tiden (før var der ChokoBabe, der var meget bedre, men et hashhovede...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Nogle der har været hos hende fornyligt? Og ved om niveauet er blevet bedre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...