Hop til indhold

Recommended Posts

Fyr46 skrev, 1 time siden:

Er der nogen der kender noget til massagestedet på Hovedvej 13 mellem Tørring og Nr.Snede?

Du kan bare søge på adressen herinde

Parlour Massage

Viborg Hovedvej 122

7160 Tørring

Tlf. 4020 4908

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Du kan bare søge på adressen herinde

Parlour Massage

Viborg Hovedvej 122

7160 Tørring

Tlf. 4020 4908

 

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der et par gange for snart længe siden. Begge gange den samme ret buttede vel ca. 40 årige kvinde - meget snakkende. Sidste gang blev hun så liderlig at hun ville ha den uden gummi - kunne kun gå for langsomt. Vil også gerne presse prisen op synes jeg. Ikke så meget massage der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
BB1 skrev, den 1/2/2017 at 19:07:

Har været der et par gange for snart længe siden. Begge gange den samme ret buttede vel ca. 40 årige kvinde - meget snakkende. Sidste gang blev hun så liderlig at hun ville ha den uden gummi - kunne kun gå for langsomt. Vil også gerne presse prisen op synes jeg. Ikke så meget massage der :)

Samme erfaring selv, og den ene gang jeg var der, havde vi det vildt sjovt. Jeg var i en overgang bekymret for om hun var høj på et eller andet, men jeg tror blot hun er den slags. Så det kræver at du er med på legen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...