Hop til indhold

Thaimassage på Hovedvej 13?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kender noget til massagestedet på Hovedvej 13 mellem Tørring og Nr.Snede?

Skrevet
Fyr46 skrev, 1 time siden:

Er der nogen der kender noget til massagestedet på Hovedvej 13 mellem Tørring og Nr.Snede?

Du kan bare søge på adressen herinde

Parlour Massage

Viborg Hovedvej 122

7160 Tørring

Tlf. 4020 4908

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Du kan bare søge på adressen herinde

Parlour Massage

Viborg Hovedvej 122

7160 Tørring

Tlf. 4020 4908

Mange tak :)

Skrevet

Har været der et par gange for snart længe siden. Begge gange den samme ret buttede vel ca. 40 årige kvinde - meget snakkende. Sidste gang blev hun så liderlig at hun ville ha den uden gummi - kunne kun gå for langsomt. Vil også gerne presse prisen op synes jeg. Ikke så meget massage der :)

Skrevet
BB1 skrev, den 1/2/2017 at 19:07:

Har været der et par gange for snart længe siden. Begge gange den samme ret buttede vel ca. 40 årige kvinde - meget snakkende. Sidste gang blev hun så liderlig at hun ville ha den uden gummi - kunne kun gå for langsomt. Vil også gerne presse prisen op synes jeg. Ikke så meget massage der :)

Samme erfaring selv, og den ene gang jeg var der, havde vi det vildt sjovt. Jeg var i en overgang bekymret for om hun var høj på et eller andet, men jeg tror blot hun er den slags. Så det kræver at du er med på legen...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.