Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Kæmpe FKK i Ausfahrt?

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Havnebumsen har for nyligt været igennem Tyskland i bil. I den forbindelse så han skilte imod Ausfahrt næsten overalt.

Vi må snakke om en gigantisk by! Havnebumsen kom til at tænke på en så stor by måske havde en kæmpe FKK med tusindvis af piger. Noget i har kendskab til?

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, 1 time siden:

Havnebumsen har for nyligt været igennem Tyskland i bil. I den forbindelse så han skilte imod Ausfahrt næsten overalt.

Vi må snakke om en gigantisk by! Havnebumsen kom til at tænke på en så stor by måske havde en kæmpe FKK med tusindvis af piger. Noget i har kendskab til?

Desværre nej, jeg tog vejen til Ausfahrt, fulgte så vejen indtil, der kom et gult skilt med "Umleitung" med en pil på, hvorefter jeg blev ved med at køre efter de gule til jeg igen kom til et skilt mod Ausfahrt, fulgte så vejen endnu en gang - men stødte så igen på skiltet med "Umleitung", som  jeg så fulgte endnu engang, indtil jeg igen kom til skiltet med Ausfahrt - så vendte jeg om og kørte hjem - så pigerne i Ausfahrt må vente :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
Jernsvinet skrev, for 26 minutter siden:

Desværre nej, jeg tog vejen til Ausfahrt, fulgte så vejen indtil, der kom et gult skilt med "Umleitung" med en pil på, hvorefter jeg blev ved med at køre efter de gule til jeg igen kom til et skilt mod Ausfahrt, fulgte så vejen endnu en gang - men stødte så igen på skiltet med "Umleitung", som  jeg så fulgte endnu engang, indtil jeg igen kom til skiltet med Ausfahrt - så vendte jeg om og kørte hjem - så pigerne i Ausfahrt må vente :P

Hahaha. Det med Ausfart var en stående joke i 90'erne, da jeg kørte eksportlastbil sydpå. Tysklands største by, som du antyder. *FNIS*

Del dette indlæg

Link til indlæg
chris 60 skrev, for 25 minutter siden:

Hahaha. Det med Ausfart var en stående joke i 90'erne, da jeg kørte eksportlastbil sydpå. Tysklands største by, som du antyder. *FNIS*

Ja, har mødt, en som kørte følgebil til sværtransporter - og som ikke kunne forstå hvorfor der hele tiden stod et skilt med "Stau" :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sydfyr43

Hvis det er du mangler et kort over byen så har jeg et billigt til salg, det dækker hele byen. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
sydfyr43 skrev, for 20 minutter siden:

Hvis det er du mangler et kort over byen så har jeg et billigt til salg, det dækker hele byen. ;)

Haha - ja,og byen dækker sgu hele Tyskland. :-):-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja "Ausfart" er en stor by som alle motorveje går uden om men alligevel tæt på.:D

Har i tænkt på at der bor mange mennesker i "Einbahnstrasse" - der kører i hvert fald mange derned. :mrgreen:

Wegmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 4 timer siden:

Omme i Ausfahrt bor "Hende her".

Hun holder til på hjørnet af "Nogen der har været her?" og "Nogen der har prøvet hende?"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, for 2 timer siden:

Omme i Ausfahrt bor "Hende her".

Hun holder til på hjørnet af "Nogen der har været her?" og "Nogen der har prøvet hende?"

Nej, for der står "Zutritt Verboten" :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 9 timer siden:

Ha ha ha den var super :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Havnebumsen satte sig for at finde Ausfahrt! Og ikke mindst den sagnomspundne FKK.

Ja det var ikke så svært for en stifinder af Havnebumsens kaliber. Dog er Ausfahrt en lidt sjov by for der er ingen hue. Folk må jo bo i jordhuler.

Nå nu er byen jo også pisseligegyldig! Det er jo FKK' en man kommer for. Her har Havnebumsen lige nydt en kold og tænker tilbage på den yderst varme gæstfrihed som en smuk ørkenprinsrsse har ydet ham. Okay brunetten blondinen og hende med de store kasser har da også taget sig godt af Havnebumsen :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den 1/2/2017 at 19:31:

Havnebumsen satte sig for at finde Ausfahrt! Og ikke mindst den sagnomspundne FKK.

Prøvede lige at se om jeg kunne finde deres hjemmeside:

http://fkk.ausfahrt.de/

http://fkk.ausfahrt.nu/

http://www.ausfahrt.nu/

Men de fører alle til: Serveren blev ikke fundet

Det nærmeste er vel:

http://ausfahrt.de/

og her ser det ud til Havnebumsen har været der:

http://www.syncron-arts.com/syncron-arts2016/wp-content/uploads/2016/01/mm-023-superconnection-la-mer-300x300.jpg

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den 1/2/2017 at 19:31:

Okay brunetten blondinen og hende med de store kasser har da også taget sig godt af Havnebumsen :-) 

Hvordan med det øvrige personale. Tager de sig ikke også godt af Havnebumsen??? Eller er der hold i de rygter der florer i de tyske sex klubber. Om at havnebumsen har det med at komme i bad standing hos pigerne i baren og i receptionen?... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Kwassi2 skrev, for 1 time siden:

Hvordan med det øvrige personale. Tager de sig ikke også godt af Havnebumsen??? Eller er der hold i de rygter der florer i de tyske sex klubber. Om at havnebumsen har det med at komme i bad standing hos pigerne i baren og i receptionen?... 

Havnebumsen interesserer sig kun for dem han knalder og generelt for dem som er letpåklædte/ nøgne

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Steenborg skrev, 1 time siden:

Kl 44:30 er desværre lidt for sent til mig:lol: Så længe kan jeg ikke holde mig vågen.

Det er 44:30 inde i udsendelsen, som du kan se, når du har lyst ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...