Hop til indhold
RedMenace

Alternativ til Suree (Viborg), i midtjylland?

Recommended Posts

Hej brødre. 

Jeg søger et alternativ til Suree thaimassage i Viborg. Det er mit favoritsted, som jeg altid ender med at havne. 

Jeg kan godt lide priserne, pigerne og servicen. De giver en god massage og en god omgang ekstra ;)

Jeg plejer at komme af med 700kr for en times massage med happy ending og afklædt pige og de er gode til engang imellem og give lidt rabatter. 

Men kunne godt tænke mig at finde et lige så godt sted, i midtjylland. (Randers, Århus, Silkeborg, Herning, Horsens osv) 

Håber i kan hjælpe og anbefale nogle alternativer :)

Mvh RedMenace

Del dette indlæg


Link til indlæg
RedMenace skrev, 1 time siden:

et alternativ til Suree thaimassage i Viborg.

Ja, jeg plejer som regel at få en god behandling på Holstebrovej nr. 151 i Ravnstrup - men massagetivoliet med først en halv time på maven - og så en halv time på ryggen, springer jeg af væsentlige grunde som regel gerne over - bortset fra at jeg gerne vil have, at min bedste ven får en god omgang pirringsmassage af en helt nøgen thaipige, mens hun stiller sig sådan at jeg får lov at bruge hånden på hende :D

Ellers er der også "Krogen" på Krogstrupvej 20 i Neder Hvam, 8620  Kjellerup ;)

Men det er et stykke tid siden jeg har været nogen af stederne, så tør ikke borge for kvaliteten pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 32 minutter siden:

Ja, jeg plejer som regel at få en god behandling på Holstebrovej nr. 151 i Ravnstrup - men massagetivoliet med først en halv time på maven - og så en halv time på ryggen, springer jeg af væsentlige grunde som regel gerne over - bortset fra at jeg gerne vil have, at min bedste ven får en god omgang pirringsmassage af en helt nøgen thaipige, mens hun stiller sig sådan at jeg får lov at bruge hånden på hende :D

Ellers er der også "Krogen" på Krogstrupvej 20 i Neder Hvam, 8620  Kjellerup ;)

Men det er et stykke tid siden jeg har været nogen af stederne, så tør ikke borge for kvaliteten pt.

Hvem finder man i Ravnstrup? Er det unge og pæne piger? 

Hvad plejer det at koste sådan en omgang? (Som din kammerat får) 

 

Jeg har selv været på besøg en enkelt gang i Neder hvam. Hovedsageligt for at få en omgang thai massage, men endte ud med noget helt andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RedMenace skrev, 1 time siden:

Hvem finder man i Ravnstrup? Er det unge og pæne piger? 

Hvad plejer det at koste sådan en omgang? (Som din kammerat får) 

Det plejer at være unge og pæne piger og jeg plejer at slippe med maks. kr. 900,- for en ½ times fuld pakke, hvor jeg nogenlunde selv vælger rækkefølgen af behandlingen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...