Hop til indhold
Giflen

Strandvejens Thai-Wellness og Massage

Recommended Posts

Inden tilbage i slutningen af november og inden Dao rejste tilbage til Thailand for en stund, var jeg på besøg på Strandvejen.

Inden da havde jeg haft nogen hårde fysisk krævende dage på arbejde så det var mest med henblik på at få en rigtig god massage.

Jeg havde læst anmeldelser at Dao, som er indehaveren, skulle være rigtig god.

Jeg bestilte tid over telefonen og ankom så om aftenen. var et par minutter for sent men Dao var sød og forestående om det.

Jeg synes at Dao var meget smuk og havde en flot smil. Alder er altid svær at gætte så det undgår jeg :)

Selve værelse var rent og nydeligt.

Blev tilbudt noget at drikke og jeg takkede ja til et glas vand (der var flere valgmuligheder). Jeg foretrækker vand under massage, ingen bobler.

 

Så startede massagen og noget small talk. Dao snakker rigtigt godt dansk og meget nem at føre en samtale med :)

Massagen var udover det sædvanlige for mig, på den pro måde.

Hun var god til at finde de punkter som havde brug for ekstra pleje. Og hun var god til at trykke helt i bund. Der var nogen gange jeg stønnede lidt når det gjorde lidt ondt under hendes behandling, men samtidigt føltes det også godt.

Under min massage kunne Dao mærke at jeg havde meget spænding i min højre skulder og ryg, og den fik hun arbejdet godt på.

Da massagen var færdig spurgte Dao mig om jeg kunne mærke en forskel i min højre arm. Og det kunne jeg. Den var blevet helt varm helt ned til mine finger spidser.

Dao forklaret mig at det lykkes for hende at fjerne de problemer (hun havde et mere pro udtryk) jeg havde med min højre sider så nu fik min højre arm og fingre mere blod og det var derfor at den føltes varm.

Hun sagde også at jeg stønnede så meget at hendes naboer nok troede at hun havde sex med mig, det grinte vi begge af da det faktisk havde været kun massage og ingen happy ending.

Massagen var så god at jeg ikke engang tænkte på at spørge om det.

På trods af at jeg kom lidt for sent fik jeg mere end 60 minutters massage. faktisk var det nok 15 minutter extra. Hun gik op i sit arbejde og var først tilfreds da hun mente at hun havde gjort en forskel for mig, hvilket hun gjorde.

Det er nu gået over 2 måneder siden mit besøg og jeg har ikke problemer med kolde hænder mere. Og det er det jeg mener at det var udover det sædvanlige for mig.

Jeg kan varmt anbefale et besøg hos Dao hvis du vil have en virkelig proffesionelt massage.

Hun ligger nr 1 på min liste angående proffesionelt massage. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet og personalet er meget indbydende. Jeg har haft lignende oplevelser med massagen. Den er hård, så det synger. Jeg kan kun tilslutte mig din varme anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 10 timer siden:

Har trådstarter en ide om hvornår hun er tilbage? For et par dage siden var hun der ikke. 

Dao er der nu.

Jeg har lige været på besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 2 timer siden:

Er der mulighed for yderligere nydelse udover den pragtfulde massage, som stedet udfører ifgl de gode anmeldelser ?

 

Jeg tror ikke, du skal regne med at kunne gå hele vejen ;). Men der er en anden, hvor det kan lade sig gøre

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror ikke, du skal regne med at kunne gå hele vejen ;). Men der er en anden, hvor det kan lade sig gøre

.....hvad med HJ/b2b-vejen..;)

Redigeret af Pyjamasparty

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 49 minutter siden:

.....hvad med HJ/b2b-vejen..;)

Det lader sig efter erfaringen praktisere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, 1 time siden:

...også b2b-vejen....

Ja, et langt stykke. Men her hjælper det nok, at du har været der før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...