Hop til indhold
Guest Wanker

Veronica og Lia i Valby.

Recommended Posts

Kan desværre ikke svare på, om de er ægte eller ej.

Helt enig i, det er et par solide babes. Jeg har selv studset over dem, og ER de ægte, så skal der 100p bestilles et visit hos begge den kommende tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Veronica er ægte. Klar anbefaling herfra, da hendes service er lige så god som det visuelle. Hun er dog en smule større i virkeligheden. Dvs, lidt bredhoftet og temmelig høj. Men helt klart pengene værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
CuriousDk skrev, for 4 timer siden:

Veronica er ægte. Klar anbefaling herfra, da hendes service er lige så god som det visuelle. Hun er dog en smule større i virkeligheden. Dvs, lidt bredhoftet og temmelig høj. Men helt klart pengene værd. 

Har lige været der her til eftermiddag og hun er stadig mega lækker og sød...:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mattvega
Sweex skrev, 1 time siden:

Har lige været der her til eftermiddag og hun er stadig mega lækker og sød...:wub:

Er blowjob uden kondom?:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må man vel formode, at de begge er ægte, når nu Veronica er, og de bor på samme adresse. 

Veronica kommer jeg 100p til at besøge i løbet af ugen. Ser rigtig dejlig ud.

Jeg vil også meget gerne vide, om prisen indebærer superfrench? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 13 timer siden:

Veronica er ægte. Klar anbefaling herfra, da hendes service er lige så god som det visuelle. Hun er dog en smule større i virkeligheden. Dvs, lidt bredhoftet og temmelig høj. Men helt klart pengene værd. 

Hej mr. C

Så er hun still slank for sin højde at være? hvor høj snakker vi om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...