Hop til indhold
Loppan

En duo med Leticia och Catalina (aka Jennifer) WOW

Recommended Posts

Prövade min första riktiga duo med Catalina og Leticia. Nu har dom tagit bort den bild där dom sitter tillsammans......hmmm hur ska man tolka det.....antagligen att dom inte kan toppa denna stund med mig :D ...hehe. Eller precis tvärtom....skitsamma....det var sjov och en toppupplevelse.

Ankom i tid och fick vänta en liten stund innan de kunde ta emot. Det var Catalina som öppnade, Leticia stod i duschen. Catalina är sååååå smuk. Fina ögon, fint modell ansikte och en supersnygg kropp. Jag blev hård bara av att sitta bredvid henne och vänta. Jag tyckte det var en bra kombination att få möta Catalina tillsammans med Leticia då C inte hade fått så bra Review innan. Med Leticia med så kan inget gå fel, var min plan. Jag ska inte säga att jag känner eller kan härleda anledningen till varför Catalina fått dåliga Review tidigare, men jag tror att hon behöver tid att lära känna och behandlas mjukt och fint. Just av denna anledningen kommer jag inte gå in på alla detaljer som jag kanske brukar, men innan jag berättar vidare så kan jag säga att jag svävar fortfarande bland molnen. Jag tror att Catalina vill avgöra vad hon har på menyn när hon ser personen hos sig. Så det är frågan om vad hon tycker där och då. Vi kom överens om 30 min, CIM ggr 2 och kyssar med Catalina. Leticia fick spela en biroll vilket hon skojade med mig om under seancen. Började med ett dubbelt BJ, Leticia tog befälet medan jag och Catalina kysstes. Sen bad jag Catalina gå ner tillsammans och de turades om. En syn som kommer finnas kvar i mitt minne länge. Sen värmde jag upp Catalina och satte därefter igång med en försiktig amerikansk. Sen lite BJ igen och Leticia fick sin enda stund i mish med mig, men det var desto vildare. :D Catalina låg nära oss och jag kysste bägge, för Leticia kunde ju inte hålla sig från kyssar i den vilda sexlek vi hasde, det var väl en eftergift för att de var lite sena. Vi har en bra kemi jag och L, men Catalina tyckte nog att jag körde för hårt, men Leticia så bara " No problem" . Sen av med kondomen för en ny omgång med C. Startade i en försiktig doggy, men gled senare ner i sängen, och det tror jag C gillade bättre. Samtidigt slickade jag Leticia....fräckt.

Avslutade medatt supermodellen Catalina red mig vilket var en skön syn det med. Sen bägge på knä.... ;) ...oj det blev rätt detaljerat ändå....oups.

Jag har ju inte besögt Jennifer/Catalina förr, men jag kommer garanterat besöka henne varenda gång framöver. Nån sötare pige har jag aldrig haft sex med.

Dock är hon kanske inte GFE som Leticia, som förövrigt är en helt vanvettigt fin pige hon også, men Catalina....ja jag saknar ord.

Jag kan varmt rekommendera Catalina, nästa gång blir det lite längre stund med henne endast. Tänk bara på att ta det roligt med henne, man kan inte köra runt som med Leticia. :D 

 

Så 10/10....det var premiär för mig med duo og bägge pigerne var på och vi hade sjov tycker jag. Yeeeeeaaah !

 

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ensak till....Catalina ser inte ut som en dag över 22. Någon här inne har sagt något i stil med 30....det är inte schysst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Loppan!

Endelig en som deler samme fornøjelse af Catalina som mig.
Hun er gude smuk og det er korrekt at hun sikkert lige skal lære det hele lidt og samtidig behandles pænt hvor Leticia kan køres rundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha...@Grayninja ....ja det kanske blev lite fel formulerat men Leticia vet hur läpparna ska använda. Satan vad hon suger skönt. Men Catalina var flink hon också. Lite mer sensuellt vilket jag gillar :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fan Loppan, en sådan erfaren sex atlet som du och du låter som en teenager på speed i din anmeldelse;) Still carried away....

Jokes aside, kul du hade det gott! Ja i min värld finns ju inget bedre än en duo med två flotte piger. Om duon fungerar.

Men det där med att du inte skulle skriva detaljer, yeah right;)

Alltid ett nöje att läsa om dina äventyr. Och detta var fetare än vanligt!!:D

Kattjakt sätter på Shotline asap!! /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det går fortare än du tror :D det är bara 400-500 resor till Kbh fram och tillbaks kvar......tycker du ska fundera på en flytt ssöderut ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GoingStrong skrev, for 37 minutter siden:

Det lyder som en lækker oplevelse! Gav de bj samtidig? Altså hvor den ene slikkede boller mens den anden suttede?

Jag är inte så mycket för det men Leticia gör det garanterat, med tanke på hennes nivå. Ring o fråga om du vill vara riktigt säker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 44 minutter siden:

Jag är inte så mycket för det men Leticia gör det garanterat, med tanke på hennes nivå. Ring o fråga om du vill vara riktigt säker. 

Enig med @Loppan - jeg ville også spekulere i at Leticia er frisk nok på det hvis du er ren og frisk, men ring og spørg, hun taler godt engelsk. Hun er sku en cool GP, jeg kan godt lide hendes humør og attitude. Tror snart jeg må forbi og hilse på hende det er ved at være lang tid siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...