Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte spontant og uanmeldt Sky Wellness i Hindegade efter et kort besøg hos Thai Skye i Kronprinsessegade, som tydeligt bar præg af optrækkeri. Klokken var ca. 19 og døren blev åbnet af en smuk ung thai med en - skulle det vise sig senere - forrygende pæn krop og nogle af de flotteste bryster jeg har rørt ved meget længe. 

Vi aftalte oliemassage, og hun spurgte straks om jeg var interesseret i mere, men det skulle vi tale om senere, og hun hun tyssede imens. Kom ind i et fint rent rum med en dobbeltseng, massagen gik i gang, og det var hun god til, ikke fantastisk men hun prøvede virkelig at give en god dyb massage. Efter ca. 25 min. blev jeg bedt om at vende mig om, og hun begyndte efterhånden at pirre mere og mere. Vi aftalte, at hun skulle smide tøjet og give mig HJ. BJ ville hun ikke, og hun var ikke helt færdig med sin menstruation og var ikke til mere. Da hun tog tøjet af, afslørede hun altså den smukkeste krop, slank med helt flad mave og flotte former og altså som sagt de flotteste bryster. 

Hun tog sig rigtig god tid til HJ, jeg fik lov til at røre, men stort set ikke ved fissen. Hun var lidt panikken omkring det med menstruationen og ville ikke at jeg gjorde hende liderlig, som hun sagde.

Hun siger selv hun er 33 år, men ser nu yngre ud. Jeg vil have gættet hende et sted i midten af tyverne. Hun taler pænt dansk, har tydeligvis boet i DK i en årrække og sagde, at hun kun har været på stedet i 4 uger fordi de manglede en massør, og at hun normalt plejer at massere et andet sted.

Kunne rigtig godt tænke mig lidt mere med hende. Er der nogen der har erfaringer med May, ved hvor hun plejer at være og kan berette om evt. om lidt mere med hende, FP?

Redigeret af Hamma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Blueberry skrev, 1 time siden:

Link?

"Menstruation" Oldest excuse ever.

Jeg har tidligere været kunde hos Ladda, Tåstrup, hvor jeg fik fuld pakke. Pludselig fornemmede jeg at hun var blevet lidt fin på den. Duftlys, visitkort osv for at give indtryk af, at det her en seriøs massagebutik. Bevares, jeg fik en håndtrold fordi jeg var en gammel kunde, men hun var ramt af menstruation de sidste tre gange jeg besøgte hende. 

Du har ret, det er en undskyldning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, ikke nogen af dem. Hun sagde, at hun kun havde været der i 4 uger fordi de manglede (som vikar måske) og at hun plejede at arbejde et andet sted. Kunne måske være hende der ligger nede, hvis ikke hun er den samme som i den røde nederdel. Svært at sige for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...