Hop til indhold
AnnaLouisa

Lukket Forum for GP (Glædes Kvinder!)

Recommended Posts

Jeg fik lige en tanke,... (!)

Julefrokost, rådgivning, sparring, nogen at tale med, kaffemøde mellem "ligesindet". 

Man kunne blive ved. 

Var det en idé? Nogen der vil være med? Jeg skal lige tænke over hvordan man griber det an. Her er taler vi om sikkerhed, og verficering osv. 

 

Skriv til mig i indbakken, hvis du vil være med:O)

 

 

Louisa

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaLouisa skrev, Lige nu:

Tak interessen i indbakken,.. Skriv endelig, det lader til denne mulighed mangler. 

 

Louisa

Har du annonce profil på EG? Her er jo et lukket forum for annoncører, som her på eg primært er piger. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, Lige nu:

Har du annonce profil på EG? Her er jo et lukket forum for annoncører, som her på eg primært er piger. :) 

Nej det har jeg ikke, jeg har vist nok at "se til" , men vil lige tjekke det ud ,.. tak :O)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er totalt dårlig til sociale medier - og hvad man kan med private gruppeindnstillinger, men hvis muligt ville det så ikke være bedre at I/DE piger, der syntes om ideen lavede en lukket/hemmelig FB-gruppe til det.  i stedet for at ønske en lukket loge-agtig ting på et site lavet til at mænd kan hjælpe hinanden ved at anmelde forskellige piger, og advare/rose om forskellige besøg på bordeller. FB gruppen kan have en administrator der står for at verificere identiteten på pigen og inviterer godkendte ind i gruppen - du nævner jo selv julefrokost - så i er jo ude i at ville mødes IRL . jeg syntes lidt det er fjollet at misbruge den gave vi glædesPIGER har fået her på eroguide , nemlig overhovedet at få chancen for   at kunne fortælle den måske anden version af en god eller dårlig anmeldelse, og samtidigt lader sitet os få en masse gratis reklame ved at deltage i det ÅBNE forum og debatter - og lægge billeder op af os selv i tråde osv..  skal vi nu ikke liiiige lade det blive ved at hapse lillefingeren i stedet for at grovæde hele armen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Jeg syntes Rikke kommer med et rigtigt godt forslag...nemlig en lukket FB-gruppe...

for at se det der lukket annoncør-forum herinde skal man jo være annoncør og for nogen kan det ikke betale sig, eller man vil ikke eller hvad grunden nu er, men det er jo ikke ensbetydene med at man ikke kan give forskellige indput om div.

Klart der skal være en Administrator/torvholder der skal starte den der FB-gruppen, som også skal godkende pigerne....helst en kendt pige herinde, fra som folk har tillid til.

Jeg underkender bestemt ikke AnneLouises forslag om kaffemøder og div. men da vi kommer fra hele landet kan det være lidt svært.

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...