Hop til indhold

Recommended Posts

Drenge jeg vil bare lige fortælle jer, at hvis i ikke har prøvet hende her, så gør det nu, det er ihvertfald ikke min sidste gang.

Jeg har været så heldig at have haft besøg af simone30dk ( [email protected]) fra annoncelight.dk

Sikke en oplevelse. Åbnede døren for en super charmerende pige på 30 års alderen.. Kæmpe smil på læberne og de skønneste øjne.

Iført en mellemkort kjole og lange sorte støvler.. gennem kjolen kunne man lige skimte hendes trusser :-)

Jeg havde bestil hende i en time, dog med tanken om at det måske var for meget for mig, men sådan var det slet ikke.. På en eller anden måde kunne hun bare trække mig op gang på gang - det var helt vildt. Blowjob som bare er de vildeste jeg nogensinde har prøvet, hele mit krop skælvede helt sindsygt ! Efterfølgende red hun mig, jeg tog hende bagfra, forfra... ja you name it ! En rigtig stram mis, og de lækreste bryster pakke ind i en d-skål... hold nu kæft.

Hun kyssede ikke, hvilket selvfølgelig var lidt ærgerligt, men det nåede jeg faktisk aldrig rigtigt at tænke over, det var der bare ikke tid til !

Hun virker rigtig professionel, og vidste hvad hun lavede.

Alt i alt en mega fed oplevelse og alle pengene værd.

God jagt derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fifamk skrev, for 9 timer siden:

Jeg havde bestil hende i en time, dog med tanken om at det måske var for meget for mig, men sådan var det slet ikke.. På en eller anden måde kunne hun bare trække mig op gang på gang - det var helt vildt.

Hvor mange gange blev du trukket op? Er det fordi du fik mange udløsninger, eller fordi du plejer at miste rejsning, hvis du har sex i længere tid?

Fifamk skrev, for 9 timer siden:

Hun kyssede ikke, hvilket selvfølgelig var lidt ærgerligt, men det nåede jeg faktisk aldrig rigtigt at tænke over, det var der bare ikke tid til !

OK, men der var jo ellers mere tid end du er vant til? Det må altså have været med tryk på kedlerne, siden du kunne blive ved i længere tid end du plejer og alligevel helt lade være med at tænke over fravær af kys, selvom du synes det er en ærgerlig mangel?

Beklager skepsis, men det er lidt svært at leve sig ind i, når man selv har svært ved at sexe for fuld damp i en time i træk og anser fravær af kys for en mangel.

https://annoncelight.dk/showad/222203

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bebop.

Jeg fik 2 udløsninger.. plejer nemlig at være færdig efter en. men det var helt perfekt.

Ja jeg elsker nu også at kysse.. men jeg tænke faktisk ikke så meget over det som jeg også skrev.. måske har det jo også noget at gøre med at jeg havde fået besked om at hun ikke kyssede på munden.. jeg ville jo ikke prøve på noget så heller.. men hun kyssede mig jo så overalt på kroppen som var super lækkert.

Din skepsis er jo helt op dig til selv ven, jeg fortæller jo bare om min fede oplevelse.. og blev anbefalet af en ven at gøre det her inde, da det skulle være et godt sted at snakke om sådan noget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...