TrineMuz 1400 Skrevet 29. Januar, 2017 Jeg skal forsøge at lave bryster på en fyr. Dette har jeg engang set en Domina gøre og har tænkt lidt hvor svært kan det være. Men nu er jeg jo ikke uddannet læge/sygeplejeske men tænker lidt hvis hun kunne så kan jeg vel også. Med en sprøjte og en kanyle sprøjtes der noget sterilt saltvand ind i mandens bryst lige under huden. Og lidt væk fra brystvorden. Jeg har søgt en del på nettet og er ikke blevet helt klog på dette endnu. Synes det mega spændene og anderledes. Er der nogen som kan hjælpe mig? Domina med erfaring i at lave bryster på mand/trans eller en læge måske. I er meget velkommen i PB hvis dette er for offentligt. Hvis nogen kender til sider hvor jeg kan finde mere info om dette emne modtages de med kyshånd. Eller sider til SM verdenen hvor de måske har mere erfaring i dette. Jeg er jo blid pige så dette er ikke mit bedste område. Jeg fandt denne som nok var den bedste http://www.thranesen.dk/bryster/#Saltvand men tænker lidt at jeg gerne vil vide mere. Knuz 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nixotoo 135 Skrevet 29. Januar, 2017 nej nej nej... hvis det absolut skal gøres. så bør det gøres af en læge. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 29. Januar, 2017 nixotoo skrev, for 14 minutter siden: nej nej nej... hvis det absolut skal gøres. så bør det gøres af en læge. Tror og håber lidt lægen har andet at bruge sin tid på end fyres sexfantasier 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 29. Januar, 2017 metoden virker umiddelbart mulig og ufarlig i mine øjne. Lidt det samme som hvis der sprøjtes medicin ved siden af blodåren i håndryggen, hvorved der også bliver en bule i huden. Vil anbefale at bruge den mindste nål, hvor risikoen for blå mærker er mindst. [Indhold] 5.”Ægte”, men midlertidige brysterDenne metode giver et ægte udseende, men du skal kunne give dig selv indsprøjtninger, eller få en anden til at gøre det på dig.Metoden går ud på at indsprøjte sterilt saltvand i dine bryster. Derved kan du få bryster, der passer op til en B-skål. Ægte at se og føle på.Saltvandet fordeler sig langsomt i kroppen og udskilles med urinen. Virkningen er derfor midlertidig. Brysterne svinder lidt efter lidt, og efter ca. 3 timer er virkningen borte. Sådan gør duFyld sprøjten med saltvandet. Hold sprøjten med nålen opad og tryk stemplet langsomt til der kommer vand ud af nålen. Derved sikrer du, at der ikke er luft i sprøjten.Stik nålen ind i det ene bryst cirka 5 cm. fra brystvorten og tryk langsomt 5 til 10 ml. saltvand ind i brystet.Nålen skal kun ind under huden. Ikke dybt. Du skal trykke langsomt, så væsken får tid til at fordele sig. En bule vil vokse frem.Gentag i samme position og med samme mængde i det andet bryst.Derefter gentager du processen i det første bryst 3 til 5 cm. ved siden af den første indsprøjtning og i samme afstand fra brystvorten som første gang.Foretag på den måde indsprøjtningerne på skift i brysterne til du har været hele vejen rundt. Det bliver 7 til 10 indsprøjtninger i hvert bryst og må forventes at vare omkring en halv time.Du skal eventuelt skifte nål efter 2 til 3 indsprøjtninger, da nålen kan blive sløv.Husk også at spritte huden med hospitalssprit, der hvor du stikker.Stikker du for dybt, bruger du en sløv nål eller trykker for hårdt på sprøjtens stempel, kan du risikere blå mærker, og det skal du jo helst undgå.Hvor meget saltvand, du vil bruge, må du vurdere ud fra resultatet første og eventuelle efterfølgende gange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 29. Januar, 2017 ..jeg går ud fra Trine muz har fået en drink for meget, genlæser denne tråd i morgen og tænker "hahahaahaha WTF" 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 29. Januar, 2017 Mon ikke du skal sige "nej tak" til kunden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lowmax Skrevet 29. Januar, 2017 hold lige øje med satholddigheden bedst at bruge fysiologisk saltvand, med en opløsning af 0,9% natriumklorid,( samme koncentration som Øresund). Vesterhavet er på 3,5%. det blir for salt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 30. Januar, 2017 Lowmax skrev, for 8 timer siden: hold lige øje med satholddigheden bedst at bruge fysiologisk saltvand, med en opløsning af 0,9% natriumklorid,( samme koncentration som Øresund). Vesterhavet er på 3,5%. det blir for salt Havde tænkt det skulle være 0,9% salt indenhold som væske man skylder øjne med osv. men tak for svar. Til alle andre. Jeg har sagt ja, synes det spændene og anderledes. Jeg vil meget gerne nøjes med relevante svar. Jeg har ikke drukket alkohol eller taget noget. Mit spørgsmål er dybt seriøst. Tak @massage er fedt havde nu læst alt det du havde kopieret ind. Det desværre det eneste jeg har kunne finde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 30. Januar, 2017 NEJ NEJ NEJ Lav ikke noget du ikke har forstand på, der er en del ting i BDSM verden der kan give skader. Der er en grund til en læge og sygeplejer læser i et antal år. De domina der gør dette, er nogle af dem uddanne sygplejske og andre kommet i en SM klub i mange år. Så vil du dette fremover bør du tage en uddannelse som sygplejske eller melde dig ind i en SM klub og kun hvis du brænder for dette. Erfarne slaver kan godt mærke om, det er en god domina der tænder på dette eller en der kun gør dette for penge skyld. Tænk på hvorfor jeg ikke er domina, men tøs... Fordi jeg kun gør det jeg elsker og ikke hvad der giver penge, kunne jo også været begge dele, men som sagt nogle slave mænd ville så kun besøge mig en gang og se det var pengene der drev mig. Og i kære slave mænd undgå piger der er grønne i denne verden. jeg har hørt og ses for mange triste historier. hvis alm erotik dominas kan været okay, men ikke det vilde BDSM, der bør du kun komme hos piger der nyder SM i deres private liv, der har mange år erfaring. Hilsen den erfarne slavtøs af mit hjerte jill Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 30. Januar, 2017 Hvor er det godt, at der findes kvinder, der vil tage sig af mænds virkelige mærkelige fantasier.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nixotoo 135 Skrevet 30. Januar, 2017 TrineMuz skrev, for 9 timer siden: Tror og håber lidt lægen har andet at bruge sin tid på end fyres sexfantasier bare lad være TrineMuz... pls. Kan ikke rumme den slags eksperimenter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 30. Januar, 2017 TrineMuz skrev, for 10 timer siden: men tænker lidt at jeg gerne vil vide mere Lidt? jeg synes det er ret betænkeligt at efterlyse en læge på et anonymt forum og at finde et eller andet på google som man selv mener "nok er det bedste man lige er kommet forbi" synes jeg er totalt risky business måske du kan starte en ny niche og sælge omsorgssvigt? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 30. Januar, 2017 TrineMuz skrev, for 10 timer siden: Jeg skal forsøge at lave bryster på en fyr. Dette har jeg engang set en Domina gøre og har tænkt lidt hvor svært kan det være. Hvorfor ikke og lige lave hans tissetrold noget større, nu du er igang med sprøjter og vædsker - det kan vel ikke være så svært? Tråden ligger under "hyggesnak" så det er forhåbentlig en joke - det håber jeg virkelig!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 30. Januar, 2017 Der er også stor forskel på om du laver en subcutan indsprøjtning eller en intramuskulær - hvad hvis du stikker forkert og rammer et blodkar? Ved du hvad du så kan observere for? Hvad du skal råde ham til? Ved du hvilken størrelse nål og sprøjte du skal bruge? Hygiejnen før og efter? Alt i mig stritter og jeg tænker på de farer du udsætter den mand for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spamand 41 Skrevet 30. Januar, 2017 hold jer væk fra det med sprøjter det bliver sku for avanceret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 30. Januar, 2017 (edited) Nu skal vi ikke være negative.... Jeg var engang gift med en tømre....han elskede alle de der "gør det selv programmer" som han sagde...så havde folk set hvor nemt det var og i week-enden så styrtede folk ud og købte ind til dit og dat og mandag morgen ringede de til tømren efter de havde ødelagt garage...køkken eller hvad det nu var der var så let at lave og var parart til at betale hvad som helst for at få det lavet rigtigt! Trine bare go for it! du har SET en gør det...som du selv skriver....hvor svært kan det være! ten-four!.... (ps jeg har et telefonnr til ham næste gang han vil lege med indsprøjtninger) (ps ps i tilfælde af der er nogen der ikke forstår ironi....så læs indlægget igen)!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigeret 30. Januar, 2017 af Lady Cherie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 30. Januar, 2017 (edited) TrineMuz skrev, for 18 timer siden: Jeg skal forsøge at lave bryster på en fyr. Dette har jeg engang set en Domina gøre og har tænkt lidt hvor svært kan det være. Men nu er jeg jo ikke uddannet læge/sygeplejeske men tænker lidt hvis hun kunne så kan jeg vel også. Med en sprøjte og en kanyle sprøjtes der noget sterilt saltvand ind i mandens bryst lige under huden. Og lidt væk fra brystvorden. Jeg har søgt en del på nettet og er ikke blevet helt klog på dette endnu. Synes det mega spændene og anderledes. Er der nogen som kan hjælpe mig? Domina med erfaring i at lave bryster på mand/trans eller en læge måske. I er meget velkommen i PB hvis dette er for offentligt. Hvis nogen kender til sider hvor jeg kan finde mere info om dette emne modtages de med kyshånd. Eller sider til SM verdenen hvor de måske har mere erfaring i dette. Jeg er jo blid pige så dette er ikke mit bedste område. Jeg fandt denne som nok var den bedste http://www.thranesen.dk/bryster/#Saltvand men tænker lidt at jeg gerne vil vide mere. Knuz Kære TrineMuz - - jamen Trine dog! - bare det at du tænker på det, placerer dig allerede automatisk i forstuen til Retssalen - - - hvorfor det !?!?! - - fordi hvis et eller andet går galt bevæger du dig ind kvaksalveri, og overtræder hermed Lægeloven bestemmelser om lægens pligter, tilsyn og ansvar samt kvaksalveri - du kan blive anklaget for kvaksalveri, og så er du pludselig i retssalen - - hvor sjovt er det - og det kan give bøde eller fængsel - uha - uha Det er ligegyldigt hvad du gør !! - - bare du VED hvad gør!! Ha - det godt - og pas nu godt på dig selv Mange hilsner Nyder livet - og Trine vi kan da også lige lege lidt - nu kommer jeg til dig og sprøjter noget saltvand ind i din skønne barm - - tør du ??? - - jeg tør IKKE, jeg overtræder en specifik bestemmelse i Lægeloven. Redigeret 30. Januar, 2017 af Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 31. Januar, 2017 Nu det jo altså ikke første gang jeg skal lege med denne mand. men nu har han så sprøjter sig selv i brysterne så ved ikke hva der er mest farligt. At jeg gør det eller han selv. og bare roligt alle sammen. Jeg gør ikke noget hvis jeg er usikker i min sag. Jeg ønskede ikke "nej lad vær" svar. Jeg ønskede linkes til hjemmesider i SM miljø, en god domina eller råd fra en læge. Det fik jeg så ikke men tak for jeres synspunkter. Dem kunne jeg godt ha været for uden. men det nu ikke første gang jeg skulle lege med nåle hvis det var. Har prøvet det med og uden domina. Både i røven, nosser og pik. Med forskellige slags væsker. Men har ikke prøvet at lave bryster kun set det og det var squ meget fascinerende. Jeg er 100% blid pige fordi det er det som tænder mig mest. Men derfor kan jeg godt synes andet er spændene og fascinerende. Når flere skriver at jeg ville være en fantastisk domina så kan det være de har ret. Men jeg har ikke lyst. Heller ikke pga pengene. Jeg nyder at være blid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 31. Januar, 2017 Nyder livet skrev, for 7 timer siden: Kære TrineMuz - - jamen Trine dog! - bare det at du tænker på det, placerer dig allerede automatisk i forstuen til Retssalen - - - hvorfor det !?!?! - - fordi hvis et eller andet går galt bevæger du dig ind kvaksalveri, og overtræder hermed Lægeloven bestemmelser om lægens pligter, tilsyn og ansvar samt kvaksalveri - du kan blive anklaget for kvaksalveri, og så er du pludselig i retssalen - - hvor sjovt er det - og det kan give bøde eller fængsel - uha - uha Det er ligegyldigt hvad du gør !! - - bare du VED hvad gør!! Ha - det godt - og pas nu godt på dig selv Mange hilsner Nyder livet - og Trine vi kan da også lige lege lidt - nu kommer jeg til dig og sprøjter noget saltvand ind i din skønne barm - - tør du ??? - - jeg tør IKKE, jeg overtræder en specifik bestemmelse i Lægeloven. Nej, du skal squ ikke stikke i mig. Men jeg ber dig heller ikke om dette. Men jeg tror da bare han må lave de bryster selv. Det klarede han idag så det gør han da bare når vi ses også. Jeg laver ikke bryster på en mand fordi jeg har lyst. Jeg ville gører det fordi han havde lyst. Og fordi han ber om det. Men hvor kommer den kvaksalver ind i dette? Jeg kurerer ikke noget over hovedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 31. Januar, 2017 Maii Love skrev, for 14 timer siden: Der er også stor forskel på om du laver en subcutan indsprøjtning eller en intramuskulær - hvad hvis du stikker forkert og rammer et blodkar? Ved du hvad du så kan observere for? Hvad du skal råde ham til? Ved du hvilken størrelse nål og sprøjte du skal bruge? Hygiejnen før og efter? Alt i mig stritter og jeg tænker på de farer du udsætter den mand for. Jeg udsætter ham ikke for noget som helst. Hans lyst til bryster ikke min. Han har selv købt kanyler og sprøjter og lavet fine bryster idag. Dette har jeg intet med da vi bor meget langt fra hinanden. Jeg spørger om råd. Jeg har ikke engang set de ting han har købt. Og jeg ved han selv læser med her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 31. Januar, 2017 aaisha skrev, for 16 timer siden: Lidt? jeg synes det er ret betænkeligt at efterlyse en læge på et anonymt forum og at finde et eller andet på google som man selv mener "nok er det bedste man lige er kommet forbi" synes jeg er totalt risky business måske du kan starte en ny niche og sælge omsorgssvigt? Jeg sælger ikke denne ydelse og heller ikke omsorgssvigt. Dette er ikke min lyst. Det er hans lyst. Jeg spørg om råd og pluslig er jeg en penge glad kælling som gør alt for penge. Og omsorgsvigt ville jeg aldrig kunne. Og det ved mine kunder godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrineMuz 1400 Skrevet 31. Januar, 2017 Kinky Jill skrev, for 17 timer siden: NEJ NEJ NEJ Lav ikke noget du ikke har forstand på, der er en del ting i BDSM verden der kan give skader. Der er en grund til en læge og sygeplejer læser i et antal år. De domina der gør dette, er nogle af dem uddanne sygplejske og andre kommet i en SM klub i mange år. Så vil du dette fremover bør du tage en uddannelse som sygplejske eller melde dig ind i en SM klub og kun hvis du brænder for dette. Erfarne slaver kan godt mærke om, det er en god domina der tænder på dette eller en der kun gør dette for penge skyld. Tænk på hvorfor jeg ikke er domina, men tøs... Fordi jeg kun gør det jeg elsker og ikke hvad der giver penge, kunne jo også været begge dele, men som sagt nogle slave mænd ville så kun besøge mig en gang og se det var pengene der drev mig. Og i kære slave mænd undgå piger der er grønne i denne verden. jeg har hørt og ses for mange triste historier. hvis alm erotik dominas kan været okay, men ikke det vilde BDSM, der bør du kun komme hos piger der nyder SM i deres private liv, der har mange år erfaring. Hilsen den erfarne slavtøs af mit hjerte jill Jeg har mødt domina som var blid i det private liv. jeg er ikke domina men har flere efterspøgelser på det. Jeg har en kunde som er lidt trans og som ønsker bryster. Jeg har leget med nåle på andre mænd og har set domina lave bryster. Hvorfor kan jeg som blid pige kun tilbyde blidt? Jeg tilbyder vomit, jeg kan sagtens slå en fyr og andet end bare at være blid. Men jeg er ikke domina og ved ikke om jeg bliver domina. Jeg synes sex er fantastisk og elsker at prøve ting og grænser af. Hvorfor må jeg ikke dette fordi jeg ikke er domina eller på anden vis i SM verdene. Jeg tilbyder bondage. Det da i nærheden. Hvorfor er det lige at jeg så skal udstilles som en penge liderlig kælling som gør alt for penge? Jeg ville aldrig gøre noget hvis jeg var usikker på dette eller ikke havde mit hovede med. Jeg har ikke bet ham komme til mig. Han kontaktede mig og sammen prøver vi ting. Han løber hen af vejen. Jeg lister. Men hver gang har han haft en god oplevelse. Og det er det som betyder noget for mig. Gode sex oplevelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
masochist 4 Skrevet 31. Januar, 2017 Jeg har kun haft gode oplevelser med Trinemuz..og de lege vi har er særdeles hårde . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 1. Februar, 2017 TrineMuz skrev, den 31/1/2017 at 02:21: Jeg spørg om råd og pluslig er jeg en penge glad kælling som gør alt for penge Pengeglad kælling er dine ord. Jeg har ikke skrevet eller antydet nogetsomhelst i den retning! Du spørger om råd, og min mening er at det for det første er out of this world at spørge efter en læge blandt anonyme mennesker og for det andet at det er en alt for stor risiko at lave noget man ikke har forstand på. Det du vil begive dig ud i er ikke noget man bare lige lærer på et øjeblik. Lad da vær at spørge offentligt hvis du ikke ønsker reaktioner fra hvemsomhelst der adgang til at læse det. Og lad vær at citere mig og derefter lægge ord ud jeg aldrig har skrevet bare i nærheden af. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lædermand 10 Skrevet 2. Februar, 2017 Hejsa. Nu har jeg fulgt tråden siden starten og det er jo sjovt at følge og se hvor det er enten/eller for de flestes vedkommende. Næsten som i politik. Det er for mig Trinemuz skriver her. Egentlig kun fordi hun vil være sød og hjælpsom overfor mig for sådan er hun, men også fordi hun havde set det praktiseret. Det hele udsprang af en chat vi havde, hvor jeg kommenterede at jeg blot manglede brysterne hvor hun så fortalte om hendes oplevelse. Derefter var det mit initiativ hele vejen og dermed også mit ansvar. For ikke at bringe hende i en træls situation besluttede jeg at teste det selv. En gang med meget lille dosis hvor jeg knap kunne se det. Næste gang en større og synlig mængde. Intet, har jeg mærket nogen af gangene. Jeg har flere uddannelser bag mig, blandt andet instruktør i 1.hjælp og har derigennem lært at give en indsprøjtning og er fuldt ud klar over vigtigheden omkring to ting. Hygiejnen er vigtig og ligeså at der kun stikkes lige under huden. Jeg ser positivt på det hele indtil videre og jeg er sikker på at mange andre end jeg vil være glade for den oplevelse det giver. Kan i have et rigtig godt sexliv derude. Det har jeg nemlig. Især takket være Trinemuz. Hun holder igen, hvor jeg har for travlt og er i det hele taget bare en dejlig og mere end 100 % engageret og fantastisk pige. Og så er hun kun interesseret i en ting, nemlig at dække kundens behov. Mvh. Lædermanden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg