Hop til indhold

Recommended Posts

Guest aarhussyd
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

Gad vide hvor i landet det er??? Havde været super lækkert hvis overskriften havde indehold hendes navn..OG BY.

Du pisker en stemning op - gå dog via linket, så kan du se pigen og hvor hun kommer fra !

Du er måske ikke medlem af sugardaters.dk ? - mange dads kommer rundt i landet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Gad vide hvor i landet det er??? Havde været super lækkert hvis overskriften havde indehold hendes navn..OG BY.

og superlækkert hvis du havde skrevet til trådstarteren, brugt linket selv, og ikke spammet herinde
fortsat god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 10 timer siden:

Du pisker en stemning op - gå dog via linket, så kan du se pigen og hvor hun kommer fra !

Du er måske ikke medlem af sugardaters.dk ? - mange dads kommer rundt i landet..

Jeg pisker absolut ikke en stemning op..forsøger bare om det måske var muligt at tale til fornuften hos folket herinde ( ved udmærket godt det ikke er ALLE der tager imod fornuft, men hvis bare enkelte gør det vil det da lette besøgene herinde. Kan godt være du har masser af tid i overskud og bare elsker at læse om alt og alle, og kan også godt være du er typen der ikke giver andre end dig selv ret, men det ændrer ikke min holdning til dig. Specielt da heller ikke når selv EG skriver at det er sådan det skal foregå.

Kan da godt forstå at når nu DU kommer i hele landet (det har jeg så desværre ikke tid til), så er det jo lige meget for dig,og så behøver DU jo ikke at det skal gøres lettere for andre det kan jeg da sagtens se. Takker endnu engang for din dejlige forståelse for andres problemer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 9 timer siden:

og superlækkert hvis du havde skrevet til trådstarteren, brugt linket selv, og ikke spammet herinde
fortsat god dag

Nogle er sig selv nærmest,og nogle har åbenbart masser af tid..fint for jer, og fint nok at i er ligeglade. Det er jeg ikke og forsøger bare at få det til at virke bedre herinde og mere overskueligt.

Er da sikker på nogle har samme holdning som jeg har. Kan da se at EG har det, idet de jo selv skriver det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
youngatheart skrev, for 21 timer siden:

Nogle er sig selv nærmest,og nogle har åbenbart masser af tid..fint for jer, og fint nok at i er ligeglade. Det er jeg ikke og forsøger bare at få det til at virke bedre herinde og mere overskueligt.

Er da sikker på nogle har samme holdning som jeg har. Kan da se at EG har det, idet de jo selv skriver det samme.

Jeg har det på samme måde, men jeg ved ikke helt, om jeg tror, at det er en kamp, der kan vindes. Respekt for at du gør et forsøg dog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 10 timer siden:

Jeg har det på samme måde, men jeg ved ikke helt, om jeg tror, at det er en kamp, der kan vindes. Respekt for at du gør et forsøg dog.

Tak for din forståelse. Vil give dig ret i at det nok er en kamp der ikke kan vindes, men er der bare et par stykker der godt kan se ideen i det, er der jo altid vundet lidt = sparret lidt tid ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Extinguisher skrev, den 28/2/2017 at 08:46:

jeg tror det er bedst at komme tilbage til spørgsmålet om Killerkittycat... så det gør vi - ikke ?

Hun er stadig aktiv ... nogen med nye erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Det tog 12 min at får aftalt en times sex med kondom for 2000 kr og få hendes adresse lidt nord for kbh Uden jeg har vist hende et billede

Så hun er seriøs ... Men der har sikker været lidt for mange forbi hende efter min smag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Giver du lige en repsons efter besøget?

Hun er jo så lækker på hendes billeder at det virker urealistisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Tatra skrev, for 2 timer siden:

Giver du lige en repsons efter besøget?

Hun er jo så lækker på hendes billeder at det virker urealistisk.

Hun er for meget GP for min smag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, den 28/3/2018 at 19:09:

Hun er for meget GP for min smag

Kan du uddybe dit besøg lidt? Skriv evt. en pb ;)

 

Er der ellers andre der har erfaringer med hende? Overvejer at aflægge hende et besøg snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også mødt hende, hun er en flot pige, med dejlig store bryster.

Men synes også der var for meget GP over hende, det var ret mekanisk og der blevet skelet lidt meget til uret fra hendes side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Nougatgren skrev, for 2 timer siden:

Har også mødt hende, hun er en flot pige, med dejlig store bryster.

Men synes også der var for meget GP over hende, det var ret mekanisk og der blevet skelet lidt meget til uret fra hendes side.

Kan hun sit kram trods at der er for meget GP over hende? ;) Hvad med kys og berøring? GFE?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd skrev, den 26/2/2017 at 07:59:

Du pisker en stemning op - gå dog via linket, så kan du se pigen og hvor hun kommer fra !

Du er måske ikke medlem af sugardaters.dk ? - mange dads kommer rundt i landet..

Fejl...men kunne åbenbart ikke slette indlæget igen ;-( sorry

Redigeret af youngatheart

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, den 26/2/2017 at 08:42:

og superlækkert hvis du havde skrevet til trådstarteren, brugt linket selv, og ikke spammet herinde
fortsat god dag

Kender dine holdninger, så dem behøver du ikke at blive ved med at fortælle mig hver gang jeg skriver....Det er vel lige så meget spam, eller det er måske noget helt andet når det drejer sig om dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NyG
Arne Nougatgren skrev, den 3/4/2018 at 21:21:

Har også mødt hende, hun er en flot pige, med dejlig store bryster.

Men synes også der var for meget GP over hende, det var ret mekanisk og der blevet skelet lidt meget til uret fra hendes side.

Hvor kan man få kontakt med hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NyG
Sting222 skrev, den 28/3/2018 at 12:49:

Hun er stadig aktiv ... nogen med nye erfaringer?

Hvor er hun aktiv henne, vil gerne møde hende igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...