Hop til indhold
OrganDonor

Sunan Wellness, virkelig god massage.

Recommended Posts

Har modtaget en særdeles fremragende 4 hånds massage på dette nyopdagede sted.

Sunan Wellness, Trepkasgade 3, 2100 København Ø, Tlf. 53632709

Klinikken ligger et stenkast fra Suphaphorn, hvor det da også viste sig at den ene af de meget kompetente massører stammede fra (Nane)

Havde bestilt en almindelig oliemassage, men blev betjent af 4 hårdtarbejdende hænder fra start til slut.

Kan kun anbefales :)

(Fik ingen stimulation af forplantningsorganet, ved ikke om det er muligt her)

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nikker genkendende til din anmeldelse. Jeg har også modtaget en fin 4-hånds flere gange. Man kan godt få svensk som afslutning, men det er bestemt ikke noget de skilter med. Et sted som kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
OrganDonor skrev, 1 time siden:

Har modtaget en særdeles fremragende 4 hånds massage på dette nyopdagede sted.

Sunan Wellness, Trepkasgade 3, 2100 København Ø, Tlf. 53632709

Klinikken ligger et stenkast fra Suphaphorn, hvor det da også viste sig at den ene af de meget kompetente massører stammede fra (Nane)

Havde bestilt en almindelig oliemassage, men blev betjent af 4 hårdtarbejdende hænder fra start til slut.

Kan kun anbefales :)

(Fik ingen stimulation af forplantningsorganet, ved ikke om det er muligt her)

 

-OD

Spændende :) 

Hvad måtte du slippe for det ?

 

Glad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 46 minutter siden:

er det et tilbud de køre eller gør det sig gældende fast? :-)

De 400 kr er normalprisen for en times massage med een massør, man skal ikke forvente at der er to der massere. Det er kun hvis de har tid og lyst.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Var lige forbi Suphaphorn, men de var alle optaget. Kom i tanke om at jeg havde læst at Sunan havde åbnet kun et stenkast derfra og besluttede mig for at prøve det af.

Jeg ringede bare på uden tidsbestilling, det var Nane der lukkede op, hun har mange gange givet mig massage hos Suphaphorn.

Nane er rigtig dygtig og et lille nips lige efter min smag, Jeg fik en rigtig god gang massage og efter ca 30 min kom Pueng ind og hjalp til.

4 hands som jeg så tit har prøvet hos Suphaphorn.

Pueng er ligeledes fra Suphaphorn (ligeledes super dygtig)- Fedt at have fundet de 2 dejlige dygtige piger igen. Næste gang der er optaget hos min faste massør hos Suphaphorn

ringer jeg på hos Sunan igen :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...