Hop til indhold

Fernanda, Salma , Graziela , Emilly , Sol , Susana, Joy , Chloe and Lana !!!

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil gerne fortælle en lille historie fra da jeg gik i ungdomsklub ( way back ) .

Der i klubben havde vi en klub brev kasse hvor man kunne skrive ris og ros omkring alt om klubben .

Der var en gang et par piger der brokkede sig over at der var alt for meget forskelligt slik i baren , så det var alt for svært at vælge .

det samme gør sig gældende på EG lige nu , vi bliver jo super forkælet af smukke , søde sexy Latina piger . )) ~ .

Jeg har brug for et ekstra job eller at vinde i Lotto ;):).

Fernanda, Salma , Graziela , Emilly , Sol , Susana !!! hmmmm ........... jeg tager en pose blandet . )

Også er der også lige et par ikke Latina piger som er meget velkommen i min slik pose = Joy , Chloe and Lana .

God røv og god Weekend alle ))

Skrevet

Ja hvad søren er der gentlig blevet af Fernanda ?

Skrevet
  • Author

Hun er da lige kommet tilbage på EG,,godt nok står der ( close today ) på hendes profil billed , og det har der gjort de sidste par dage . 

Hende har jo dog ikke besøgt i nu, men dejlig ser hun ud  , og får super gode anmeldelser her . 

Redigeret af mac5150

Skrevet

Nej hun er væk igen ser det ud til...

Skrevet
  • Author

ja , det kan jeg se,,det var et meget kort visit :( 

Skrevet

Sjov historie. Det er forummet "Hyggesnak" godt til.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.